Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx mannen
Dat doet me goed om te horen.
Ik doe er ook wel mn best voor hoor,fijn om wat herrkenning te krijgen.Heb ze gister om 11uur s,avonds nog een bladvoeding
gegeven,en dat moest eerst weer drogen,want geen natte planten onder de lamp.Nou vanavond zal ik wel zien hoe ze het vonden,de lamp gaat om 5.30 uur uit en zijn dan tot 17.30 uit.Kost ook minder stroom(daluren).En ook het best, als het nog extreem warm
word.Maar dat zal m vandaag wel niet worden.Ik hou dat goed in de gaten,want die extreme warmte,daar moet je wel iets aan doen.Ik kan bv.als het echt 30*word een extra stuk combiconnect wat ik zo op de inblaas zet,en dan krijgen ze koude lucht uit de douche.
Die ligt erg gunstig in mn huis en is altijd de koelste plek.Nou mannen ik ga ff een bakkie doen.Bedankt voor de complimenten.
En iedereen een hele fijne dag!!!!!!!.
Hoi medekwekers
Dag 27 v/d groei.
Dag 6 v/d lamp op 12/12
Nog geen bloei gespot.
Ze staan er mooi bij,de bladvoeding die ze gisteren nog hebben gehad werkt ook formidabel,het is echt biologisch,veel produkten zeggen dat te zijn maar ik heb gehoord van innogreen dat dat in vele gevallen gewoon een greenline is,en niet 100% bio.
Nou deze voeding is dat wel.
En dit doet het met je planten,en wat aandacht op tijd en ze goed verzorgen.
Zo dat zijn ze alle 7 want meer heb ik niet meer of die getopte stukjes moeten nog wortel schieten,ze staan in water.
Dus wie weet.Ik heb de toppen het meest op een hoogte.Ik hoop dat dat zo blijft want ik wil niet knakken.Mischien een beetje vast binden.
Dat ze groot en sterk mogen blijven
Ik heb net nog ff de lamp bijgesteld want de hoogte is nu
40cm dat was 4 dagen geleden amper 20cm.Dus ze zijn per dag wel 5 cm gegroed.Ik sta versteld van de kracht van de plant maar ook zeker de voeding,hoewel ik eigenlijk geen reklame wil maken voor die lamlul van een ruud sneiders,hij kan de pot op.
De zaden zijn deze keer goed,
van growerschoice,dat is een bedrijf die niet vergeet dat het zaad een natuurlijk produkt is.
Maar ze denken ook mee als het niet goed gaat en geven zelfs een doosje extra voor de verloren oogst.Dat zijn de bedrijven van de toekomst.Want als je een bedrijf hebt moet je nooit vergeten wie jou tot dat bedrijf maakt,Nl de klant.
De klant zorgt ervoor dat jij je bedrijf kunt runnen of je nou kweekspullen verkoopt of auto,s.De klant laat jou verdienen.En daar hoort service ook bij.
THANX Growers choice.
Thanx nik en mway
IK denk dat omdat ik nu een groeilamp heb gebruikt de plant veel bossiger word en de internodes mooi dicht op elkaar zitten,en na het toppen gingen ze mooi gelijk op.De tent is ineens goed vol.Nou er voor zorgen dat het zo blijft.
Maar de groeilamp blijf ik gebruiken.
Ja dank je thugs,ik vertroetel ze ook als de dames braaf zijn,maar ik heb al gezegd geen geouwe hoer met te korten of gele bladen,en flink groeien.
Anders bind ik ze vast.
Zo dag 27 v/d groei.
Dag 6 met de lamp 12/12
Nog geen bloei gespot.
Maar ze groeien erg snel,en zal es kijken of ze ook voeding willen hebben.De lamp gaat zo aan.Ik zie het wel zo.
De hele periode is tot nu toe goed en zonder problemen verlopen.
Nou tot zo met foto,s..
Nou de lamp was al aan,ze groeien als wiet op steroiden.
En de tent al mooi vol met 7 planten.
Dat ik deze keer een echte groeilamp heb gebruikt zijn de planten toch beter van struktuur en mooi bossig.
Nou een gele groepsfoto.
Ja ze blijven compakter en mooi bossig,en de toppen mooi op een hoogte.Een paar dagen geleden kon ik de tentbodem nog zien nu is de tent mooi vol
Nou wachten op de eerste bloei.
Comment