Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ja heel mooi breed uitgedijd veldje wat je daar al hebt.... Gaat zeker heel mooi vol worden. Top!

wat voor groeilamp gebruik je? Hps groei of iets anders
    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

Hoi straicar
      Nee ik gebruikte altijd een oude hps bloeilamp,maar nu heb ik voor het eerst een hpi dat is alleenn om te groeien,en dat doen ze veel beter,dan met hps.
      Ik heb 3 week voorgegroeid met die lamp en toen de gewone hps 600 er in maar die groeilamp maakt ze mooi breed en ze strekken ook niet zo.Ze blijven mooi breed en compact.
      En nu heb ik een heel mooi veld met de toppen voor het grootste gedeelte op een hoogte.Ik hoop dat dat zo blijft dan hoef ik geen trucs meer uit te halen om een mooi toppenveld te krijgen.

Comment

Die sativa zal heus wel een weekje langer doorgroeien dus neem aan dat die recht onder de bulb staan?

Comment

Hi Tuinbroek, ik heb buiten wat reguliere plantjes ak snow af regulier
          staan en als geslacht duidelijk is
          dan gaan de mannen op verlof en zet ik binnen nog iets vrouwelijks met hoog cbd,
          ik denk cbd blue shark van barney's farm.
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Waarom dat hoge cbd gehalte,ik wist niet dat je medisch gebruiker bent,nou dan is het dubbelfijn dat je je eigen soortjes kan kweken.Nou weet ik van de medische kant niet veel af maar als ik je ergens mee kan helpen wat de plantjes betrefd,dan zal ik je altijd proberen te helpen met mn beperkte kennis.
            @MWAY nou de haze staat wel het dichts bij de lamp maar ik draai ze wel in de tent om de paar dagen zodat ze allemaal evenveel van alles krijgen.Want in een tent zal je toch altijd hot spots hebben,maar ook plekjes waar de luchtverversing in de ene hoek anders is dan in de andere hoek.Dus ik draai ze regelmatig of verzet ze.

Maar er is wel al verschil tussen de strawberry kush en de lemon haze.Maar dat heb ik liever niet,als ze toch nog zover doorstrekken,ja dan ga ik wel kunst en vliegwerk gebruiken om ze zo gelijk mogelijk te krijgen.Desnoods knak ik ze.

Comment

Steffa wil graag hoger cbd omdat dit beter zou werken bij angstklachten.
              Proberen of dit voor Steffa ook zo werkt
              He maareh tuinbroek, als je dit bos planten al bereikt met beperkte kennis wat haal je dan wel niet met grotere kennis.
              Je hebt zoveel liefde voor je plantjes dat er wel een soortje naar je vernoemd mag worden

Stemma doet stout (2016)

Comment

Nou dank je voor het compliment hoor,iets wat je hobby is dat doe je met plezier en hier pik je wat op en daar.Zo is dat bij mij ontstaan, en als het zorgzaam zijn een beetje in je karakter zit,dan komt de kennis vanzelf,en ik vraag ook nog genoeg hoor,want je bent nooit uitgeleerd.Maar er zijn zeker soortjes die dat probleem
                oplossen wil ik niet zeggen,maar het kan zeker een stuk schelen.Ik zal er vanaf nu ook op letten welke soortjes deze eigenschappen hebben.
                IK vind dat wij hobbyisten elkaar horen te steunen,en gelukkig gebeurt dat veel hier op het forum.En als ik iets vind wat helpt dan hoor je dat gelijk.
                Ik heb zelf een periode gehad dat ik angstig werd door het roken,dat waren vast soortjes die voor mij toen niet geschikt
                waren.Nou ik hoop dat je gauw een soort vind die aansluit bij de klachten van steffa.Want die zal er ongetwijfeld zijn.Ik hou juist veel van sativa dominante soorten,dat maakt blij en ik heb dan geen last van mn ptst.Maar dat zal voor iedereen wel verschillend zijn.

Comment

Gaat superhard!!! Dit keer vast geen herma's maar trossen vol met fruit. Netjes hoor zo'n nieuwe voedingslijn... Koste het veel werk om de hoeveelheden aan te passen op onze plantjes?
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Steffa wil graag hoger cbd omdat dit beter zou werken bij angstklachten.
                    Proberen of dit voor Steffa ook zo werkt
                    Mag ik vragen hoe je binnenkweek medium voedingslijn etc.

Comment

Hoi chemiel
                      In het begin wat natte vingerwerk maar eerst aldoor minimaal,en nu heb ik de voeding kwa groei wel door,maar straks in de bloei zijn het weer andere dingen waar je op moet letten.Gewone voeding maar 1x per week en in die week 1x bladvoeding.Ik ga in de bloei green alround geven en een milde booster.De vorige keer was gewoon een lichtlek wat me de das heeft omgedaan.Want verder waren ze mooi alleen die herma,s.
                      Leuk dat je ff langskwam.

Comment

Ik zit vandaag op dag 28 v/d groei.
                        Lamp op 12/12 7 dagen
                        Nog geen bloei gespot.
                        21 dagen voorgegroeid.
                        Nou dagelijks de lamp hoger en ze zien er super uit.Ik geef ze maar 1xvoeding en 1x bladvoeding.
                        Ik maak geen reklame meer voor......... maar verdomme die voeding is goed.Meer kan ik er ook niet over zeggen.
                        Nou de toppen op een hoogte houden is redelijk gelukt.Heb nog geen voorbloei
                        kunnen vinden.Laat ze maar lekker gaan zo,ze zien er gezond uit,dus zal ik wel iets goed doen.Maar de vorige keer was ik ook op dit punt,en ben nu gematigd blij,een oogst is pas gelukt als je alle fase,s hebt doorlopen.Nou nog 10 week
                        op zn minst bloeien.Dus eigenlijk zijn we nog maar net bezig.
                        Last edited by tuinbroek; 27 June 2014, 17:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                          Mag ik vragen hoe je binnenkweek medium voedingslijn etc.
                          Hoi Mway, Moet nog beginnen met binnenkweek maar ws aarde en biobizz, dit heb ik nog staan. Hoezo ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Groeien als kool die planten, mooi hoor Tuinbroek!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                              Hoi Mway, Moet nog beginnen met binnenkweek maar ws aarde en biobizz, dit heb ik nog staan. Hoezo ?
                              Omdat hydrowiet deze sympthonen bij slechte kweek veroorzaakt met een heleboel andere mogelijke klachten.

Comment

Hoi mway
                                Heb haar doorverwezen naar de site van Cbd crew.nl.Die zijn alleen maar bezig medische soorten te ontwikkelen. ER is in israel zelfs een soort gemaakt met 16%cbd. Ik wist trouwens niet dat hydro gekweekte wiet
                                zulke dingen triggerd.Maar zei kweekt volgens mij op aarde dus daar zal het niet aan liggen.

Comment

Bezig...
                                X