Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gewoon lekker bio kweken en dan weet ik zeker dat jou vriend gewoon wiet kan roken zonder angst gevoelens.
Maar ze halen ook in de shop tuinbroek althans dat vermoed ik.
Ja das wel eens gebeurt als ik het goed gelezen heb,Ik kom er niet in elk geval,ik heb gelukkig nog medekwekers,dus daar ben ik niet van afhangkelijk.
Ze doen alles om wat te verdienen verzwaringsmiddel,te weinig,
niet gespoeld maar wel veel bestrijdingsmiddel gebruiken,en die kopen geen aaltjes.Hup de gifspuit erop.
Daarom moeten er social clubs komen waar je alleen top spul kunt kopen.
Volgens mij is er best een markt voor biowiet,maar net als biovlees is dat wat duurder.
Niet alle belgen zijn crimineel he ik ga ook mijn eigen kweek beginnen en ben ook belg !!! En doe ook geen foute dingen met de wiet en de wiet in de schops in nl is ook ni zuiver denk ik he😉
Ik kom uit nederland uit het hoge noorden,is het in belgie dan ook zo erg of erger?
Ga vaak naar de ardennen en neem dan mijn eigen kweek mee.En ik vi nd belgen wel oke ik kan er goe mee op schieten.
Ik mag ook graag in het frietkot een frietje pakken..Dus kom jij uit belgie shiva ketama?Ik hoorde dat er ook weer zon illegale site was opgerold.
Gewoon lekker bio kweken en dan weet ik zeker dat jou vriend gewoon wiet kan roken zonder angst gevoelens.
Maar ze halen ook in de shop tuinbroek althans dat vermoed ik.
Hoi Mway, ik help mijn zoon bij de kweek. 5 jaar geleden blowde hij veel stiekem
van alles wat hij kon krijgen en is toen van het padje geraakt.
Sinds kort neemt hij weer regelmatig een blowtje en zijn we zelf bio gaan kweken.
En het bevalt prima, super smaak en super werking. Geen te vroeg geoogste en niet gespoelde wiet meer voor hem
Hey tuinbroek, ik ben Belg ja, regio Gent. En hier komt er veel brol door, soms heb je goed adresje en eenmaal het handeltje begint te lopen wordt de wiet vervuild achter een tijdje. Veel dealers(einddealers) hebben het zelf niet door dat hun verkochte waren vervuild zijn. Maar ik als professioneel blower haal er alle brol uit! Zelf de heel licht bewerkte dat 95% van de klandizie niet doorheeft. Is niet om te pochen of om stoer te doen dat ik dit zeg, rook zelf al 17 jaar en 15 jaar stevig en heb al heel veel wiet door mijn handjes gehad.
Hoi Mway, ik help mijn zoon bij de kweek. 5 jaar geleden blowde hij veel stiekem
van alles wat hij kon krijgen en is toen van het padje geraakt.
Sinds kort neemt hij weer regelmatig een blowtje en zijn we zelf bio gaan kweken.
En het bevalt prima, super smaak en super werking. Geen te vroeg geoogste en niet gespoelde wiet meer voor hem
Dan heeft ie geluk met zo`n moeder.
Lekker op batmix kweken is mijn ervaring dan en ik rook pas 31 jaargeef de meeste kalmte aan de wiet.
Daar mee bedoel ik dat de overgang van nuchter naar stoned trapsgewijs binnenkomt en niet van bam met een bijgevoel.
Nou dan win ik van jullie allemaal ik ben 56 jr oud en ik rook al stuf vanaf mn 14e dus er is altijd baas boven baas.
Maar ben er ook niet trots op hoor,toen had je bijna alleen maar stuf,en soms van die geperste thai weed.Maar door dat het de verkeerde kant op ging met de wiethandel,zodat als je wat wegbracht je gewapend moest gaan was voor mij de lol eraf,en kweek ik alleen wat voor mezelf.Dat zelf kweken is nog maar 10 jaar.Ik stond erbij en ik keek er na,en het was niet zo leuk als vroeger.En toen ben ik eruit gestapt.En ben alleen nog hobby matig met weed bezig.
Vroeger eind zestiger jaren begin 70 er jaren,man wat een avonturen heb ik beleefd,maar toen gold nog wel de code van ruzie beslecht het met je mond of je vuisten in het ergste geval.
Nu word je zo doodgeschoten of je huis word in de fik gestoken.Nee das niet leuk meer.Maar we gaan zo wel of topic.Nou ja ik zou het niet anders doen hoor nou,ik had ook geen andere optie.
@den schimmige bedankt ja heb deze keer ook echt moeite gedaan om ze op een hoogte te krijgen,en ik heb voor het eerst een echte groeilamp gebruikt en dat is me zeer goed bevallen.En hoewel ik geen reklame meer maak voor die voeding,moet ik toch zeggen dat je met deze voeding zeer goede resultaten kunt halen.
@Nik die wiet ga je hier niet krijgen in de shop,het begint vanaf 9 euro in de shops.En er is echt veel bagger ook hier,wil je wat goeds roken dan moet je niet in groningen voor 6euro komen.Erg he.En als er toevallig iets goeds in de koffieshop ligt dan is dit volgens mij toeval want die shophouders hier hebben weinig kennis over hun produkt.Of je krijgt maar 7streep in een zakje die ze verkopen voor een gram.
Nee de handel hou ik me eigenlijk niet meer mee bezig, want dan loop ik zo tegen een kogel aan,ik kan mn bek niet kan houden als er mensen bedonderd worden.Dus van mij
mogen ze het gelijk legaliseren.
Dan trek je het in elk geval voor een deel uit de criminaliteit.
Dag 29 v/d groei.
Lxamp 8 dagen 12/12
Groei 21 dagen op 18/6
Nog geen bloei gespot maar wel weer veel groei.
Ze zijn mooi van kleur en ze staan er fris bij,de toppen redelijk op een hoogte.
Zo en nou de hoogte v/d plant
Zo dat is weer gebeurd,kreeg zopas een lekker pp wietje om te proberen en ook nog bio gekweekt,iets anders komt er ook niet in.
Iedereen een hele fijne avond.
Zo om 20.30 toch voorbloei gespot.Op de foto,s nog niks te zien.Nou morgen zien we wel weer,die powerplant van een kweek vriend die is heerlijk,
Want ik hou er niet echt van maar dezr is lekker,alleen je kunt niet zrggen het smaakt sus of zo.
Comment