Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is gewoon een oplichter die de markt voor de hobbykweker
verziekt.Ik koop er nooit weer.
Wie wil nog 3 doosjes kopen?
Nee geintje.Aanpakken zon figuur .
Ik koop alleen nog maar als ik breeders info heb,vorige keer ook al een maand stroom en mijn energie er in gestoken.
Tuinbroek vraagje er word mij verteld dat mijn son t pia green power master stuk gaat met mijn lumitec 400 w evsa is dit zo want heb maar 1 lamp voorlopig 😦alvast bedankt voor hulp mvg
@wietkwekerB, je hebt ook zoiets als google. Niet alles zal je voorgeschoteld worden. Vragen stellen doe je beter in je eigen topic. En niet een ander topic daarmee gaan lastig vallen. Is geen steen dak werp gewoon maar vermelden.
Ik heb al maanden aan het zoeken geweest over dat deze lamp goed is of niet altijd ander antwoord maar ok ik ben hier pas en vergist van topic kan jou toch ook gebeuren of niet soms of ben jij perfect maar ok laat maar wel vriendelijk ben je thugz!!!
Ik ga hier nu niet een ander aijn topic vervuilen dus dit is het laaste wat ik erover zeg. Moest je u vergist hebben van topic zou er geen tuinbroek in staan.
Ik ben altijd bereid om andere te helpen maar euh het heeft zijn grenzen zelf een beetje moeite doen is niet teveel.
En ik ben zeker niet perfect heb dit ook nooit gezegd trouwens.
En ik denk dat mijn bericht niet echt onvriendelijk geschreven is.
Thanx Thugs soms denk ik ook wel eens zoek eerst eens wat op,er is zoveel te vinden,maar vind het soms ook moeilijk om dat te zeggen.Nou mn update de lamp zal wel al aan zijn maar heb ff snel net foto,s gemaakt,ik bekijk ze zo van dichtbij want als de lamp net aan springt en je kijk er dan in dan zie ik sterren.
Dag 3 v/d bloei
Voorgroei 21 dagen
Toen de klok op 12/12.
Alle toppen op gelijke hoogte,nou de check op herma.Nou alles goed bekeken
en dr zijn geen herma,s meer bij gekomen en de haze doet het super allemaal calyxen van vrouwlijke bloei.
Daar ga ik me maar op richten want die herma komt wel terug,ik heb nog nooit gehoord dat ze niet terugkomen als je ze duidelijk hebt gezien.
En de haze is nou ongeveer 50cm wat ik toch niet echt groot vind,nou als de cola,s maar groot mogen zijn.
Zo en nou vanaf dat punt cola,s graag van de lemon haze.Maar ik hoop dat er wel geleerd word,growers choice ja de keus op herma.Ik heb hem dat ook gemaild,en dan geven ze nieuwe,ja dat kan ik ook wel mooi weer spelen met onrijpe zaden.Maar op een gegeven moment worden de medekwekers wakker,en zullen nooit geen vaste klant worden.Hij heeft een keer wat verdiend van mij,maar dat was ook gelijk de laatste keer.Eigenlijk zou al deze info over slechte zaden openbaar moeten worden.Nou ik heb het door verteld en ook veel meer klachten gezien.
Zegt het voort.
Ik laat mn kweekplezier ook niet vegallen,ik heb veel geleerd over mezelf sinds ik op dit forum zit.
En dat heeft mij ten goede veranderd.
Tuinbroek
Sorry maar heb al prive vragen gesteld aan tuinbroek en gaf me veel hulp en zag zijn verslag hier daarom dat ik hier poste ok maar zal wel aan ander vragen dan weet gewoon dat tuinbroek veel ervaring heeft
Ik heb al mn ervaring opgezocht en ben net als jij met een spaarlamp begonnen,
En verder vroeg ik ook wel eens dingen die ik niet helemaal duidelijk waren,maar wietkwekertB mn hele inbox zit al vol met vragen en ik had zelf ook eerder moeten zeggen dat je ook zelf alles kunt vinden,en ook moet je zelf fouten maken om het echt te leren.En mijn kennis moet je ook niet overschatten,ik doe het met liefde voor die plantjes zorgen.
Dat is voor mij een rustpunt,en wat ik wel weet,dat ik iedereen altijd wel wil helpen.Maar het moet geen wietwiki worden.
Daar staat zelfs wel wat in,en google weet bijna alles.
Nou ik wens jullie een prettig weekend,als het zo warm blijft gaan we lekker zwemmen.
Veel plezier tuinbroek en sorry voor vele vragen maar da van de master lamp met lumitec zeggen somige niet goed andere wel goed en wist niet wat heb schrik da lamp stuk gaat met lumitec sorry 😳
Zo is het , Tuinbroek is een hele lieve en behulpzame man, maar het begint een beetje op stalken te lijken WietkwekerB. Ik weet uit eigen ervaring dat het begin moeilijk is en hoe meer je leest hoe meer vragen er omhoog komen en dan wil de paniek wel eens toeslaan. Gewoon proberen en voorzichtig met elektra zijn. Had je al eigen topic er zijn heel veel kwekers bereid om beginnelingen te helpen maar je moet zelf ook een beetje moeite doen om antwoorden op je vragen te zoeken op google daar leer je het meest van. Veel succes en plezier op dit forum.
Nou Growerschoice belde mij net op en ik weet niet hoe die aan mn nummer komt, ik zeg gewoon waar het staat,nou weer herma, als het niet zo was
zou ik het ook niet zeggen.
Hij zweeft hier dus ook op het forum.En ik heb hem ook gezegd dat ik nooit van hem weerkoop.
Comment