Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dag 16 v/d bloei en ze beginnen wat naar elkaar toe te groeien;en de toppen zijn al dikker aan het worden.
    De lamp was al aan dus alleen hps foto,s

En allemaal mooi op een hoogte.

Comment

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ziet er goed uit hoor, die zullen nog wel veeeel dikker worden
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Thanx Michevan
        Ik begin er ook een beetje in te geloven,de onderste topjes beginnen al mooi naar elkaar toe te groeien,het worden dus redelijke toppen.Maar al dagen groeien ze niet echt meer,en echte goede haze word wel groter.Ik heb nog wel zaden,als ik dit direkt had geweten dan was ik met die zaden bezig gegaan.Maar er zit nou al 6week werk in dus ik maak het wel af ,dit resultaat komt mede door de goede voeding.Ik denk nog een dikke 7 week voor ze klaar zijn.

Comment

Denk dat je best nog verbaasd kan zijn over het resultaat, 7 weken is nog lang en dat zal de plant je vast wel laten zien!
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja dat denk ik ook maar als je ineens zo veel negatieve verhalen hoort dan zakt de moed in je schoenen,en ik ben er nog niet,ze maken erg veel wortels aan,maar om ze nu nog om te potten?
            Of ze hebben een of andere blokade want de hoogte groei is weg,zou teveel wortels in de pot ook problemen geven?
            Het zijn 11 liter potten,en de planten zijn 60 cm hoog.Maar een hoge opbrengst kan ik met deze planten wel vergeten.
            Ik vind dat ze ook veel blaadjes aanmaakt aan de toppen.
            Last edited by tuinbroek; 17 July 2014, 19:34.

Comment

Die blaadjes in de toppen ligt aan de strain, nu zou ik ze zeker niet meer overpotten daar gaan ze meer slecht dan goed van ondervinden.

Waarom denk je trouwens daje een slechte opbrengst zou hebben?
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dont give up mate @tuinbroek

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Nee opgeven nooit ben nu al zolang bezig,en evenveel stroom verbruikt.Nou ik moet het maar afmaken,maar dit is geen kweek waar je veel plezier aan hebt,ik voel me gewoon verneukt door die roel met zn half rijp zaad. Ik zou zelf nooit iets van een ander pakken of de boel oplichten.Die tekst die er bij de zaadjes stond heeft ie gecopieerd van arjen van ghs
                  en is ook al voor de rechtbank geweest.Beroof dan een bank maar licht geen hobbykwekers op.Als hij in deze regio woonde dan was er allang iemand geweest die....... affijn je snapt het wel.

Comment

Snap je zeker maat da er zo klootzaken zijn gewoonweg erg
                    Mijn zaden komen van dhs en iedereen zegd toch da da goed zaad is
                    O ja heb e vraagje gesteld op mijn toppic zou je eens willen zien of jij raad voor me hebt 😳mvg

Comment

Zo dag 17 v/d bloei en zo te zien hebben ze wat meer voeding nodig en dat heb ik ze gegeven.Ik ga ze maar inplaats van 1x per week 2x per week voeding geven en dan iets minder en tussen door water want ze lusten wel een flinke slok met dit weer,toch komt de temperatuur niet hoger dan 29,9* celcius.Nou de foto,s.
                      Zo ze beginnen nu wat aan te dikken en ik zal ff meten of ze in de hoogte zijn gegroeid.De lamp staat op 660 watt en hangt op 60 cm.Nou ze groeien bijna niet meer in de hoogte,ze zijn om precies te zijn maar 1cm gegroeid.
                      En dat vind ik weinig voor lemon haze.
                      Maar ze dikken wel wat aan.

Comment

Ik heb meer problemen met temp
                        Lamp aan 32 a33
                        Lamp uit nu 28 weet niet wat ik nog kan doen mvg wietkwekerb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wietkwekerB View Post
                          Ik heb meer problemen met temp
                          Lamp aan 32 a33
                          Lamp uit nu 28 weet niet wat ik nog kan doen mvg wietkwekerb

Je gaat het nooit leren he....[emoji29]
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Als je geen geld meer hebt voor een zwaardere afzuig zul je dit toch moeten axcepteren,maar het lijkt me beter dat je dat in je eigen topic doet,je krijgt genoeg hulp van iedereen,maar ik en andere leden van het forum kampen allemaal met de warmte,maar wij hebben bijna alles gelezen om er achter te komen en daar zo weinig mogelijk last van te hebben.Als je dat gelezen had dan had je mischien wat beter kunnen anticieperen op deze tropische dag,zet je planten dan buiten en dan s,avonds weer in de tent.Kom op wietkwekerd google nou es te warm in mijn kweektent.En mischien vind je het daar,ik weet ook niet alles!!!!! Gelukkig niet,want dan is het geen hobby meer,ik kan net zo blij worden van info die ik zelf heb opgezocht,dan van een volle tent.Wij hebben ook wel eens planten moeten killen.
                            Het heet ook kweken,en geen wiet uit een zakje pakken.
                            Dus ga maar alle stadia van onze geliefde plant uit je hoofd leren,maak er een projekt van,alsof je wilt afstuderen.En experimenteer dat hebben alle kwekers hier ook gedaan.En alles komt op mijn topic,terwijl ik vaak genoeg naar jou topic ga.Maar dit kun je voor het weekend toch niet meer oplossen,of je moet een cooltube halen,of een aircoditioner.Doe je best.

Comment

Ok tuinbroek sorry dat ik het op je toppic zette 😳wist gewoon geen raad mvg

Comment

Geeft niet wou ik al zeggen maar ik bedoel stuur dan een pm maar ik weet niet eens onder wat voor omstandigheden jij kweekt.
                                Ze zullen het heus wel overleven.Ik heb ook wel eens 33*cel in de tent gehad.Zuig dan de verse lucht uit de douche dat heeft mij ook al eens gered.

Comment

Bezig...
                                X