Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Zal het proberen bedankt tuinbroek hoop dat het snel iets koeler word want dit is vervelend hoor 😠pffff

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Zo ben ff goed wezen kijken bij mn plantjes,je had gelijk nik het is de soort,ze zullen niet veel hoger worden maar heb nu gezien dat ze vanaf onderen de toppen naar elkaar toe groeien.
      Ze ruiken ook al lemon achtig.
      Nou als ze zo aandikken dan zijn het toch redelijke toppen.Het is dus niet zo erg als ik dacht,affijn we zien wel.

Comment

Zo amigo, dan kun je in ieder geval lekker slapen want ik denk ook echt dat het resultaat er straks mag wezen
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Nou michevan slapen doeik wel hoor!!!!! Nee maar je heb gelijk ik dacht omdat ze zo klein zijn.
          In de hoogte groeien ze niet meer de lamp hangt al een week gelijk.Terwijl over deze werd gezegd dat ze wel 1,20 m
          Zou worden.We gaan hoe dan ook vrolijk verder.Ik heb de voeding ook wat verhoogd.
          Heb jij zelf ook wat groeien of bloeien momenteel?
          Ik lig heerlijk in een hangmat te chillen
          Op balkon met een lekere joint.
          Mensen morgen gaat het verder
          Fijn weekend
          Last edited by tuinbroek; 19 July 2014, 01:04.

Comment

hee tuinpak,

ik zit zo wat door je topic te snuffelen maar wat ik zo zie is zeker geen haze!
            lijkt beetje NLX achtig maar zie er weinig sativa in.

evengoed hopen op smakelijke toppen aan het eind
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Of de plant hoog wordt of niet is niet zo belangrijk toch, als je toppen maar flinke jongens worden

Ikzelf heb op het moment een rommeltentje met AF's erin, wat auto white, lowryder en Royal Dwarf, als deze klaar zijn ga ik beginnen met de 8 ball kush van Barney's in de scrog, daar heb ik echt zin in

Comment

Hoi michevan
                Dat is leuk werk hoor een scrog ik heb dat gedaan met een soortje van sannie,hericules.
                Ik heb een tent van 120x120 en had toen 7 planten in de scrog, maar 7 waren teveel eigenlijk het tilde mn net gewoon omhoog,en het verzorgen van de planten word dan ook moeilijk hoor;vooral de achterste planten daar kom je moeilijk bij,ik ga na deze een 240x240 nemen en dan een paadje in het midden.De lamp is de hele dag uit
                Ivm de warmte,en gaat om 17.30 uur
                weer aan,maar ze blijven klein,maar ik stoor me er niet meer aan,hoewel je altijd mensen hebt die nog ff olie op het vuur gooien.Daarom ben ik ook blij een
                Leger maatje te hebben getroffen.Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.
                Nou ik hoop dat je zelf ook gauw een topic opend.Maar zoals ik gisteren al zei ze groeien lekker naar elkaar toe en hoe hoger hoe ingewikkelder het word.Nou kan ik delamp al een week laten hangen.En ik heb een actieve inblaas die lucht uit de douche aanzuigt,dat is de koudste plek in huis,en de controller die ik heb bevalt prima,die zorgt automatisch voor overdruk,en houd de temp aldoor op 29,9 als de lamp brand.
                Dus daar heb ik geen omkijken naar.
                Maar het is wel warm hoor,als ik ze verzorg,want hij staat op 660 watt, en de lv 45%.Toen ik gisteren nog ff keek zag ik dat ze al naar elkaar toegroeien,en wat het voor soort is vind ik niet belangrijk meer.Maar de volgende keer koop ik bij DNA, of RIOT SEEDS.Lekker zon fruit soortje.He maat.Ik ga vandaag lekker lauwersoog,een natuurlijk zwemparadijs aan zee.Ff lekker afkoelen.
                He een fijn weekend en tot laters
                Gr tuinbroek.
                Last edited by tuinbroek; 19 July 2014, 13:03.

Comment

pfffffffffffff, terwijl ik tik staat het zweet al op mijn hoofd, wat is het warm he!
                  Kan niet wachten tot we een paar weken verder zijn, dan gaan we naar Tsjechie, daar hebben we een lekker groot zwembad bij het huis, wakker worden en gelijk een duikje nemen, zo lekker

Ik heb maar een heel klein tentje hoor, 60x60x150 dus ik doe er maar max 2 in de scrog, wellicht dat ik over een tijdje een grotere tent koop, is voor mij nu puur kijken of het een beetje wil lukken, ik moet je zeggen dat de AF's het goed doen, alleen met de auto white had ik wat problemen.

Ja, ik vind je planten er goed uitzien hoor en weet wel zeker dat daar flink wat te roken vanaf komt, laat je niet gek maken, je planten zeggen nu alles

Ik pak ff wat te drinken en ga weer dicht bij de airco zitten, dat is een puur genot nu!

Groetjes

Comment

Hier hebben we lekker alle gifstoffen uit gezweet van trapje op en af voor alle rode beuk geschoren te krijgen... Mort zeggen dat ik na 7u scheren vandaag et gevoel heb alsof ik 14 u geschoren heb.

Tijd voor een douche en een lekker moto ritje.
                    En welke soort het k'spring je wel eenmaal je oogst af is, vanavond probeer ik ff tijd te maken om op je pm te antwoorden!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Is goed nik ik lig ook lekker aan het water hoor het is te warm thuis,af en toe een duik nemen lekker hoor.Ik wist trouwens niet dat je die moet scheren in de zomer,dat hoort toch in de lente?Ja ik heb er geen verstand van maar scheren is dat hetzelfde als takken weghalen?Affijn geen werkje in dit warme weer,maar ja daar trekt de natuur zich niks van aan.Wel lekker dat je een motor hebt.Ik heb gelukkig wel airco in de auto,gistermiddag toen ik instapte was het 36* cel. In de auto.
                      Ja en over het soortje ik weet wel dat het geen normale lemon haze is.Het zijn net AF jes kwa hoogte maar de toppen groeien al dicht,en worden dikker.

Comment

Pppffffhhhh the heat is on,net ff de planten water gegeven geen voeding vandaag,morgen krijgen ze weer wat.Ze zijn nog even groot, maar de toppen worden dikker en groeien mooi gelijk op, ik heb schijnbaar goed gediefd.
                        Elke plant heeft 6 cola,s die allemaal mooi op een hoogte zitten.Affijn ik was wel te laat dus de lamp was al aan.
                        Het is trouwens dag 18 v/d bloei.

Zo nou gauw weer weg hier naar de camping.
                        Prettig weekend.
                        Trouwens thugs we lopen een dag achter met jou grootste,maar jij bent eerder in de bloei gegaan.
                        Last edited by tuinbroek; 19 July 2014, 17:50.

Comment

Zo hier in de stacaravan is het nog 28* cel en thuis is de lamp nu aan,de afzuiging zal wel volop draaien en de actieve inlaat ook,het is nog steeds 29,9*cel in de tent want anders krijg ik een berichtje op mn mobiel.Dus ga nog ff een rondje meer doen,en nog ff zwemmen heerlijk hier.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Comment

Ik zwem ook lekker hier maar wel in mijn eigen zweet, ga kapot van dit benauwde weer, in de tent bij mij is het 30.4 graden nu dus flink warm!
                            Zwemse!

Comment

Ja ik heb geen auto met airco enkel op de moto is het airco als ik de 11.000 toeren bereik

Je hebt wel gelijk van het scheren van hagen bij beuk doe je dit normaal gezien in het voorjaar en najaar maare de crisis laat zich ook in de tuin gelden, de mensen laten me nu maar 1x per jaar komen om hun hagen te scheren.
                              Snoeien kan je het niet echt noemen of het zou een monniken werkje zijn, met deze trouwe kompaan van mij gaat het tenminste vooruit :

In mijn kast heb ik het met dit weer ook lastig om het onder de 30graden te houden.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Me too echt vervelend die warmte

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X