Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Staat er goed bij tuin lekker bezig.
    En ja hitte hebben we allemaal last van.. dat zijn logische risico's die je neemt als je nu aan t kweken bent
    En we kunnen hoog of laag springen maar als de buiten temperatuur eenmaal 32 graden is is het lastig om de tent temperatuur lager te krijgen
    Over de grote hoef je je eigen inderdaad niet veel druk te maken, In een binnen situatie heb je niet veel aan grote planten aangezien het licht toch maar een bepaald gedeelte penetreert.

En ik weet niet hoe het bij jou zit Nik maar ik scheer met dit..
    gillette-mach3-turbo-razor-en.jpg
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Hoi allemaal nou was net terug voor de lamp weer aanging,maar ga lekker terug ga niet in de warme stad blijven.Het water is lekker warm en mooi schoon en helder,het is een prachtig gebied,tussen de waddeneilanden en de noordzee.
      Affijn de plantjes het is vandaag de 19e dag van de bloei en ze beginnen aan te dikken.
      Affijn foto,s zeggen meer.
      Zo ze staan er zeker beter bij dan verwacht, hoewel ze niet veel hoger meer worden,zal es ff meten, nou nog steeds 60 cm,maar op zich is dat niet erg want de cola,s worden wel 30cm
      en ik zal alle voedingsmiddeltjes in de strijd gooien en mn tuinskills om er zoveel mogelijk uit te halen.
      Het gaat momenteel prima in de huiskamer is het 28* cel.en in mn tent
      29,1* cel.Maar met actieve inblaas uit de douche.Voor wie dit niet wist en warmte problemen mocht hebben is dit mischien een tip,je actieve inblaas uit de douche halen,dat scheelt echt graden.Zo heb ze ook weer de halve dossis voeding gegeven,ze groeien erg mooi naar een cola toe en zoals ik al zei elke plant heeft zes van die mooie takken,ik zou zo graag willen weten wat voor plant het is,maar zeker geen haze,of een of andere vage kruising.
      En dat maakt me ook niet uit maar als je weet wat het is kan je dingen opzoeken.Mensen ik ga lekker terugnaar de camping.
      Allemaal een prettige voortzetting van de zondag.[emoji10][emoji3]
      Last edited by tuinbroek; 20 July 2014, 18:16.

Comment

Ziet er toch niet verkeerd uit tuinbroek !
        Is misschien niet het zaad wat je verwachtte
        maar dankzij je kweek skills gaat het toch wel goed !
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja goddank,leuk dat je ff langskomt ja ben blij dat het vele werk nog wat opbrengt.
          Ben jij nou al weer bezig?
          Ogh ja is ook zo af jes he ? Kom gauw ff kijken,veel verschil he auto,s of gewoon.Wees er ook maar blij om met dit warme weer,ik heb hier geen tuin en op de camping zien ze me al aankomen met wietplanten.En om nu wat op balkon te zetten is ook super link.Als ze dat zie n dan gaan ze ook binnen kijken.
          Nou zal gelijk je topic es bezoeken.

Comment

Hahahaha schim, jou zou ik dan Niet in dienst nemen

Staat er mooi bij broek enne mooie tip van je badkamer, ik denk trouwens dat elke kamer met klein raam en gunstig gelegen dienst kan doen
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja bv de kant waar de zon niet komt,maar door alleen uit de douche lucht aan te zuigen scheelt bij mij wel 5 graden.
              Maar tot nu toe alleen getest want ik houd het net op 29* a 30* graden,maar mocht het warmer worden dan ff een stuk slang er bij aan en dan uit de douche aanzuigen.

Comment

Nou weggeregend op de camping ben ik weer bij de planten,gelukkig morgen weer zon.De planten staan er mooi bij en de toppen dikken lekker aan,we zitten vandaag op dag 20 v/d bloei.Nou foto,s zeggen meer.
                Nou ik moet zeggen ze zien er erg mooi uit en ze dikken lekker aan.Alleen de hoogte is nog steeds 60 cm.Nou heb toch ff gemeten en ze zijn 2 cm in deze week gegroeid, dus de strek is er echt uit,maar er llicht nog maar weinig sneeuw op de blaadjes,terwijl ik morgen in week 3 zit.Ze beginnen wel wat te ruiken.Ze staan nog goed vochtig dus ze krijgen niks,mischien morgen.
                Last edited by tuinbroek; 21 July 2014, 17:22.

Comment

Mooi gaat nog mooie oogst zijn denk ik 😉

Comment

Zo was net op tijd,het is dag 21 v/d zichtbare bloei,en het bloemiddel doet goed zn werk.
                    De kleine toppen groeien allemaal tot een cola samen.
                    Ze gaan ook niet veel hoger meer worden want de strek is eruit. Foto,s zeggen meer.
                    Een heel mooi veld met de toppen op een hoogte,dus het toppen is super goed gedaan.(of gegaan)!!!!!!!
                    Zo dat is toch een mooi veldje met toppen geworden,maar weet nog steeds niet wat het precies is voor soort.
                    Dat is echt wel jammer,want nu kan je niks opzoeken.
                    Nou bij greenhouse seeds komen de zaden weg en worden ook verkocht door azarius,onder de naam super lemon haze,dezelfde naam die de growers choice gewoon ook gebruikte.Ze heten daar nu anders en zijn de helft goedkoper.Maar ik zag daar een foto die precies op deze strain lijkt.
                    Last edited by tuinbroek; 22 July 2014, 17:34.

Comment

Zo dag 22 v/d bloei en ze beginnen wat aan te dikken,vandaag moeten ze weer voeding hebben,en ze drinken erg veel.
                      Temperatuur 29* cel Lv 45%

Comment

Beginnen toch al beste toppen te worden amigo!
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Thanx Michevan
                          Ja gelukkig is het toch nog wat geworden,en eigenlijk is het ook wdl zo prettig dat ze zo klein blijven.Echt 60 cm en dan houd het op,een echte sativa was toch wel groter geworden.
                          Maar nog maals als de toppen zich verder zo ontwikkelen dan ben ik tevreden.Maar er zitten nog geen thc cristallen op de blaadjes en dat is wel wat laat.
                          Affijn ik geef ze ff heel veel vitamines en planteigen stoffen en dan maar afwachten.
                          Zal een redelijk rokertje worden.

Comment

Ik ben benieuwd ze zijn zeker een stuk ontwikkeld sinds de laatste keer dat ik hier kwam. Zelf al geoogst. Zal binnenkort even een foto Enzo posten!
                            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

He zoetstof
                              Op vakantie geweest?Ik dacht al waar is die nou gebleven.
                              Leuk dat je alles hebt afgebloeid,ben wel nieuwschierig naar je oogst.

Comment

Zo medekwekers,burgers,boeren en buitenlui.
                                Dit is dag 23 v/d bloei en ze dikken lekker aan door de goede verzorging,al heb ik wel wat lastvan vergeling van de onderste bladeren.Ik denk aan ondervoeding daar haze over het algemeen wel wat lust,gisteren heb ik ze weer voeding gegeven.Nou kijk en vergelijk,daarom neem ik ook elke dag foto,s om later er van te kunnen leren.Nu de foto,s.

Nou ze dikken al lekker aan,en hoop met een week of 5 klaar te zijn.

Comment

Bezig...
                                X