Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Als het resultaat goed is (bedoel smaak, effect en de opbrengst) dan vind ik het wel een mooie soort hoor, zeker omdat hij niet zo hoog wordt, mijn tent is maar anderhalve meter hoog dus kan er prima in dan.
    Ben benieuwd! Misschien wel leuk om te proberen na de 8 Ball Kush van Barney's die ik na de vakantie ga kweken.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Hoi michevan
      Nou ik heb net nog gemeten en ze worden niet hoger dus dat lijkt me een uitstekend soortje voor jou tent ik heb er nog 5 van in een nog gesloten verpakking,je krijgt omdat ik zo geklaagd heb nu 2 doosjes fem zaden waar 5 per doosje inzitten, voor 20 euro.Mischien als je de opbrengst weet is het wel wat voor jou,ik wil de mijne ook wel ruilen hoor later.Ze liggen in de vriezer.

Nou zoals je ziet ze dikken nu lekker aan en ze plakken al lekker en ruiken citrus achtig.
      Ik heb wel wat last van gele bladeren onder in.Maar ik gebruik dit middel voor het eerst de groeivoeding hebik tot grote tevredenheid gebruikt maar ik ben niet aan de bloei gekomen omdat ze allemaal herma waren.He maar ik hou dit dagelijks bij en zal ook de gewichten doorgeven en natuurlijk een rooktest houden.
      Ik ben zelf ook heel benieuwd hoor,wat ik wel gehoord heb is dat dit nakweek zaden zijn van green house seeds,die hebben ook de lemon haze,en ze ruiken ook naar lemon.En als ik ze aanraak dan plakken al mn vingers,dus ben ik tevreden,al hebben ze wat extra zorg nodig.
      He als ik je niet meer spreek wens ik je alvast een fijne vakantie,heb veel goede dingen over de balkan gehoord,daar kun je voor 5 euro eten als een koning.Veel plezier alvast

Comment

Nou, ik moet nog even wachten, we gaan 9 augustus pas maar ja, wat in het vat zit verzuurd niet
        En inderdaad, het is lekker goedkoop die kant op, merk wel dat het elk jaar duurder wordt maar dan nog is het erg goedkoop vergeleken met hier.

Ja, ben erg benieuwd wat de plant gaat doen aan het eind, denk echt en dat heb ik je al vaker gezegd dat jij blij verrast wordt!!!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ze zijn inderdaad heell
          Ideaal voor een niet zon grote tent,en de laatste 11/2 week zijn ze maar 2 cm gegroeid en dat waren ooknog de grootste, en er zit wel potentie in de soort want ik blijf ze dieven en er komen steeds nieuwe scheuten terug.30 cm stam en 30 cm nog aan elkaar groeiende cola,s.Op zn hoogst komt er nog 5 cm bij.

Comment

Zo tuin het gaat lekker en gestaag door zie ik! Keep it! Denk dat dat gewoon heerlijk roken word hoor.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Nou ik heb momenteel wat gele bladeren ik denkdat ze te teveel voeding krijgen en heb ze ook iets teveel watergegeven dus daar zal de ooraak liggen,ze aeggen tcoh dat haze wel wat lust? Maar mag niet klagen met 30 cm colas in vorming,de hoogte groei is weg.Het ruikt wel naar lemon/citroen.
              We gaan maar van het beste uit.

Comment

Ziet er toch goed uit tuinbroek wou dat mijn planten zo al worden met zo toppen
                Dat zou voor mijn eerste x een wonder zijn denk ik lol
                😉 👍

Comment

Zo de lamp gaat zo aan en we zitten op dag 24 v/d bloei en nadat ik gisteren wat meer voeding heb gegeven want haze heeft tot de 6e week wel behoefte aan stikstof,hoewel je daar wel voorzichtig mee om moet gaan beginnen ze me toch te verrassen,ze worden niet hoger maar alle kleine toppen groeien samen tot een grote cola.Nu de foto,s
                  Zo bij deze foto,s is het goed te zien dat de kleinere toppen samengroeien tot een grote knots
                  Nou dat begint er toch hoopvol uit te zien,al zou ik geen haze aanraden als begin plant voor je hobby.
                  Ze begint nu ook wat meer hars aan te
                  maken en als je ze aanraakt om ze goed te bekijken dan word het een plakboel.

Comment

Tuinbroek wil je even op mijn tpppic kijken aub zit met probleem en weet niet zeker wat er staan fotos alvast bedankt

Comment

Nee wietkwekerB, ik was eerst....
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ziet er goed uit Tuinbroek alleen niet met je aan je toppen komen! Ook niet om ze ff te bekijken zo maak je ze echt wel een beetje stuk dan, ik vind het ook steeds verlijdelijk maar kom nooit aan mijn toppen terwijl ze nog op mijn plant zitten
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oke weer wat geleerd ik ruik er dan ff aan,en je hebt gelijk ik kan ook tmv overbrengen want ik rook.Maar het is denk ik dwangmatig gedrag,even een bevestiging dat de geur er lekker afkomt.Maar je hebt gelijk en ben blij dat je het zegt.
                          Zal mn hele run kunnen verneuken.Denk er nu wel aan..

Comment

Zo erg isdat nu ook helemaal nietminder trichomen die je daar dan zitten hebt & maar een keer op de zoveel dat je er iets anders mee overbrengt en als je ze goed wil ruiken ff goed je takken tussen duim en wijsvinger masseren voor 20 seconden en ruik dan eens aan die 2 vingers
                            Ik ben ook wel benieuwd of het een beetje zurig ruilt bij de "Lemon haze"

Doe zo voort man! Enjoy The growing
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja dat kan ik dan beter doen,ik heb de aarde boven in ook ff wat luchtiger gemaakt,en er zit wel een zurige ondertoon in.
                              Maar wat ik niet begrijp,is dat ze niet of bijna niet meer in de hoogte groeien,dat kan dus nooit lemon haze zijn of zal het met lemon skunk gekruist zijn?
                              Want roel neemt het niet zo nauw.Ze zijn allemaal 60 cm en de bovenste 30 cm dat zijn toppen.Maar ik hoorde laatst dat haze wel wat stikstof lust in de eerste 6 week.Ik vind het net autoflowers kwa hoogte.
                              Dit is wel een mooi soortje voor de kleinere tent.Nou ja heb er nog een doosje van en the real amnesiahahaha.Voor later.
                              En eh genieten doe ik zeker nik de planten hebben me geleerd es lekker te onthaasten,en tijd voor mezelf te nemen.

Dus ik doe zeker zo voort.
                              Enjoy the Grow.

Comment

Zo de hond is nu bezig met een nieuw soort ledverlichting te testen om haar brokken te laten groeien.

Comment

Bezig...
                                X