Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Heb het zelfde aan de hand al mi njn plantjes zijn mooi
    Maar bij een is onderaan half geel de rest is mooi mvg

Comment

Niet de hele plant maar 1 blad wel
      Hoop da het goed komt voor je😊

Comment

Met zo'n dicht bladerdek kan ik wel voorstellen dat je onderste bladeren te weinig licht
        krijgen. Maar dat hoeft toch geen invloed te hebben op je bloei ?
        Of zie ik dat verkeerd?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Weet het niet want ze hebben 28 dagen groei gehad staan nu pas op 12/12 1 dag nu
          Zou kunnen ja want is indica
          En de internodes staan kort op elkaar wel redelijk kort de plant is heel kort op elkaar
          Zou dat veranderen nu ze op 12/12 staan ?

Comment

Sorry heb op foute topic geplaatst echt mijn excuses tuinbroek

Comment

Nou ik heb een 600 watt en ook nog geboost naar 660 en er staan maar 5 in 11 liter potten.
              Nee ik denk niet dat licht de oorzaak is Stemma.
              Ik denk zelf te nat,maar ik heb dit nog nooit eerder gehad.
              @wietkweker ff nadenken he en wat minder roken mischien.
              Ik vind het niet zo erg kan gebeuren ,maar zo kan niemand meer mijn vraag lezen en dat is wel vervelend.
              Nou ik zal es bij bladproblemen kijken.
              En het heeft wel invloed op de toppen want de haartjes worden ook al bruin.
              De pistels verkleuren al en worden donkerder.En erg aandikken doen ze ook nog niet echt
              Last edited by tuinbroek; 28 July 2014, 20:02.

Comment

No panic Tuinbroek
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nou nik het zijn zaden van growerschoice en mn vorige planten moest ikook al weggooien.En alle bladeren worden geel en vallen af.
                  1keer geen oogst dat kon ik nog opvangen maar ik heb geen zin om weer naarde shop te moeten.

Comment

ik heb een vraagje, waarom laat je sommige topjes hangen onderaan de stam van jou plant? krijgen deze genoeg licht?
                    Of is dit puur voor de voeding die de bladeren/knoppen nog bevatten?

Hij ziet er ondanks de paar gele bladeren toch wel heel goed uit en enorm potend

Comment

Ziet er goed tuinbroek je plantjes heb er de volle vertrouwen in dat je een mooie oogst zal hebben.
                      Ik mag morgen uit ziekenhuis ben nieuwsgierig hoe mijn plantjes er gaan uitzien na 10 dagen. Ben er gerust in dat mijn pa ze goed verzorgt heeft om de 2 dagen met voeding en water.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Hoi odyssee
                        Ben blij voor u hoor,het is ook veels te warm in hetziekenhuis.
                        Ik hoop dat wat ze gedaan hebben bij u dat het effect heeft gehad,je bent een leuk iemand, en zulke mensen waar eigelijk te weinig van zijn worden altijd ziek.Dat vind ik onrecht,ik hoop dat je gauw weer op het forum te horen bent,ik weet nog van het begin,onzeker over de plantjes,,en kijk nu, nu geef jij ook weer door wat je geleerd hebt.Dat is toch mooi,ik denk dat alleen al het kweken en het gedoe er om heen, jou al geholpen heeft ,omdat je weer een ander probleem moest oplossen dan je ziekte of kwaal
                        heeft jou al weer doen opveren.
                        En je karakter heb je ook mee, je bent geen zeur,maar een vriendelijk en behulpzaam mens.Dus kom maar gauw terug,weer lekker over de plantjes kletsen,en hoop dat je gezondheid een stuk beter is geworden.
                        Tuinbroek

Comment

Zo dag 29 v/d bloei, en ze staan er al iets beter bij,ze hebben denk ik te nat gestaan.Iik zal zo es kijken de lamp is nu wel aan ff kijken of de bladpuntjes ook erger zijn geworden, nou bij 2 planten.Ik geef ze wat stikstof op aanraden van andere kwekers.Er is niet meer vergeling bij gekomen,dus het was een meervoudig probleem.De toppen dikken toch we lekker aan nu.
                          Nou de foto,s
                          Ik vind ze wel mooi bijgetrokken en de geur word ook beter.
                          Bij de bovenste foto zie je nog wat geel blad, maar voor de rest een mooi veld.
                          En als we geen gekke dingen meer krijgen zoals stroomstoringen etc.
                          dan zie ik hier nog wel een lekker rokertje afkomen,zal zo ff voeding klaarmaken, wantik geef nooit voeding als de lampen net aan zijn.
                          Nou ben net ff wezen kijken en ze staan nog niet kurk droog dus wat ze nodig hebben krijgen ze morgen.Voor de rest nu een volle lemon geur,walmt je tegemoet zodra je opendoet.
                          Last edited by tuinbroek; 29 July 2014, 17:33.

Comment

Lekker hoor tuinbroek !
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hey tuinbroek, is het niet zo dat je toppen uitbundiger bloeien met minder stikstof? Is daardoor dat er in bloeivoeding minder stikstof zit dan in groei.
                              Zelf zou ik geen extra stikstof bijgeven en gewoon bloeivoeding. Is toch ook zo dat als je teveel stikstof geeft dat je veel meer blad in je toppen krijgt?

Grtz.

Comment

Wordt al een heerlijk veldje!
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Bezig...
                                X