Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Zo mensen moeten ze hun verkoop lesentie af paken wat is dat voor iemand
    80 .000 euro
    Wa ne vuile dief
    Je kan nog eens niet meer 100% zeker zijn welke soort je juist hebt .wat een klootzak
    Hoe zien je trichomen er uit zijn ze al milky of amber? Mvg

Comment

Ik kan volgende ronde kiezen uit
      Black cat
      Purps7
      Of chiang de bong
      Heb van ieder 11 zaden maar wel reg zaden
      Hoop dat deze goed zijn maar heb ze wel van een eerlijke bron volgens mij
      O ja en nog 4 cheese fem heb ik ook nog vergeten 😊
      Last edited by wietkwekerB; 3 August 2014, 17:37.

Comment

Kies maar wat jij lekker vind.
        Ken die soorten ook niet.
        En je zegt wietplanten worden toch geel als ze afbloeien.
        Nou dat hoeft niet altijd,en ik zit nog maar op 4 week en 4 dagen.
        Nou ik heb ze vanonder laten drinken en heb ze van van boven een beetje bloeivoeding gegeven.En ik heb zeker wel 30 bladeren weggehaald.Helemaal wit tot geelgroen ,geen stevigheid dus dode bladeren.Het is niet anders.Volgend jaar es een buitenkweek doen.De temp hou ik net op 30 met de lamp aan,maar met lamp uit kom ik niet onder de 24.[emoji30][emoji16][emoji35] nou het is ook te warm om je druk te maken,hup terug naar de camping.
        Last edited by tuinbroek; 3 August 2014, 17:57.

Comment

Normaal nog 4 weken min dan
          Weet dat black cat amerikaans zaad is en is sativa dominant ga deze als volgende nemen
          Hoop dat het goed komt met je kweek meen ik echt
          Maar zijn toch al mooie toppen he ! Mvg wietkweker

Comment

Nou ze glimmen nog wel mooi groen,ik moet er maar op vertrouwen dat ze niet verder aandikken en dat gele zal wel met het warme weer te maken hebben.

Comment

Hoop echt op goede afloop voor je tuinbroek
              Mvg

Comment

Amuzeer je op de camping maat
                Mvg

Comment

hee tuinbroekske ,

alles goed man?
                  leesde wat terug over je lekkere tentje en die vuile dief van een breeder .
                  moet zeggen kwekerB heeft gelijk die licensie moesten ze afpakken en paar vingertjes breken of hakken zo en kut mensen moesten ze in de vergeet put gooien !
                  maar als bij al mate daar kan je nie aan doen , je doet je best en dat laat ze toch echt nog wel zien he .
                  las ook over je blaadjes die geel werden door geen licht meer heb ik ook wat problemen met gehad heb ook last van wat tmv maar eindelijk eens geen vieze pluche maar nog wel mooie vorm ervan .
                  moet zeggen is wel al lekker harsje daar op je toppies eh en mooi veldje alsnog echt puik werk zou zeggen laat zien waje kan man beat that bitches !!!

mate hou je goed je temt de dames wel en geniet nog op de camping .

Groeten van Steundje

Comment

Thanx Steun
                    Ja ik moet er maar van maken wat ik kan,ik doe mn best maar het is ook een extreme zomer.
                    Nou als de toppen zo blijven ben ik tevree,dan heb ik genoeg tot de volgende kweek.Gelukkig had ik nog amnesia x fruit lebanon,ik wil liever niet naar de shop.Ik zal die bitches es wat laten zien.

Comment

Go tuinbroek! go tuinbroek!😉

Comment

ooh zal best wel lukken toch vind het al vast mooi toppen veldje .
                        en die amness x fruit klinkt wel lekker en nee inderdaad shop is best duur maar al eens fijn voor kleine afwisseling vind ik .
                        maar ofcourse verkies ik de hemelse eigen kweek he is al redelijk moeilijk om als bels aan wiet tegeraken .

hou je goed eh !

groeten Steundjee

Comment

Ik volg geintresseerd.

Comment

Welkom seehawk
                            Op mn topic,pak een stoel en de bier en versnaperingen komen wel langs.
                            Ja ben nog steeds bezig te vechten tegen voortschreidende vergeling,maar de toppen zien er nog redelijk uit,ook kan ik wel al inschatten dat deze zeker geen 20% thc gaat halen omdat de zaden afkomstig zijn van Growers Choice,dus koop daar niet je zaden,oh ze zijn geschikt hoor je krijgt zo nieuwe zaden,maar dat is dezelfde bagger,haze wat maar 60 cm word.Ja of het moeten al autobloeiers zijn.Nou ik hoop dat het te roken is.En anders als ik een goed soortje heb dan weet ik er heus wel wat van te maken.En dit is ook nog redelijk gelukt,maar er zijn meer mensen die alles in de kliko moesten gooien.Ik ben normaal niet zo agressief maar als je iemand wilt oplichten pak dan een bank,maar niet de mensen die uit hobby met plantjes bezig is.Bah een schop onder zn hol moet die hebben,de nepperd.

Comment

Ja tuinbroek en ondanks dat baggerzaad weet je er toch nog iets fatsoenlijk ervan te kweken, dat zegt toch wel veel over je groene vingers

Als growers choice zoveel geld moet terugbetalen, lekker toch !
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi Stemma
                                Ja ik probeer er nog wat rookbaars af te halen,maar ik weet niet wat ik kweek.Het komt ook net op een moment dat ik al een oogst kwijt ben geraakt aan herma,s,en de bodum van de wietzak komt in zicht,dus ik moet er wel iets van maken,ik heb nog wel goed zaad,maar ik wou es een lekkere haze kweken.En dit is geen zuivere haze.Nou als ik me er even mee kan redden dan ben ik al blij.Heb nog wel wat lekkere soortjes in de koeling,en er staat nog een kruising met de fruit lebanon op stapel.Ik verheug me er al op.De vorige keer heb ik hem gekruist met amnesia.En daar rook ik nog steeds van.Nou en dan dit erbij,ik gok op minder dan 0,5gram per watt.Alles wat meer is,is meegenomen.Maar vanaf nu alleen zaad van kennisen of betrouwbare breeders.Ik ga ook nog een run doen van fruit met fruit om de zaden aan te vullen.Het heeft een hoog cbd gehalte.Als ik genoeg zaad heb dan kun je wel wat krijgen voor steffa,mischien dat het een lekker soortje voor hem is.
                                Dus dit jaar nog genoeg te doen,en ik wil ook nog op vakantie ergens in de winter.
                                Nou eerst maar deze afbloeien.
                                Leuk dat het ook zo goed gaat met je buitenavontuur.Ik ben benieuwd wat je er van vind,buitenwiet.En dat er maar veel cbd inzit.
                                Gr.Tuinbroek

Comment

Bezig...
                                X