Zo het grote gele gevaar en de schermutseling gaat voort,we gaan weer gewoon verder,gisteren zijn we weggeregend bij de camping.De lamp gaat zo weer aan,heeft het geven van voeding(minimaal) de zaak verergerd of zal het meevallen?
Ik hoop op het laatste maar als het niet zo is, cela vie.Nou de foto,s laten het al zien, ik moet maar zien want ze vegelen nog meer.
Het is niet anders,de bladeren zijn niet de onderste dus aan te weinig licht
daar lag het niet aan en overvoeding kan haast niet want ik ben daar heel stipt in.
We zitten op dag 35 vd bloei.En het zijn toch mooie kruiskroketten.We zien wel.
Heb net ff gemeten en ze zijn 3 cm gegroeid,sommige toppen zijn 30 cm lang.Dus we gaan tot aan het gaatje,heb ze nu alleen water gegeven.Er moet nog genoeg voeding inzitten.Ik haal alle rotte bladeren eraf.Dus pappen en nathouden.
Ik hoop op het laatste maar als het niet zo is, cela vie.Nou de foto,s laten het al zien, ik moet maar zien want ze vegelen nog meer.
Het is niet anders,de bladeren zijn niet de onderste dus aan te weinig licht
daar lag het niet aan en overvoeding kan haast niet want ik ben daar heel stipt in.
We zitten op dag 35 vd bloei.En het zijn toch mooie kruiskroketten.We zien wel.
Heb net ff gemeten en ze zijn 3 cm gegroeid,sommige toppen zijn 30 cm lang.Dus we gaan tot aan het gaatje,heb ze nu alleen water gegeven.Er moet nog genoeg voeding inzitten.Ik haal alle rotte bladeren eraf.Dus pappen en nathouden.
Comment