Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoi michevan
    Ik dacht die is al lekker weg,leuk dat je nog ff langs komt.Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.
    En inderdaad ik moet nog zeker nog 4 week minstens.En laat ze nog een beetje aandikken.
    Last edited by tuinbroek; 7 August 2014, 17:52.

Comment

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Hey tuinbroek, hoeveel denk je maar te oogsten omdat je zegt dat het geen topoogst zal worden?

Comment

Het woord en de zin zeggen het toch al!!!!! Geen topoogst.
        En hoeveel dat dan precies is dat weet ik nog niet,de glazen bol is stuk..Maar ik kan wel aan mn planten zien of het optimaal is of niet.En de variabelen waren en zijn niet optimaal.
        [emoji271][emoji271][emoji271][emoji271][emoji271][emoji271][emoji271][emoji3]
        Last edited by tuinbroek; 7 August 2014, 21:00.

Comment

Dag 39 v/d zichtbare bloei en ze hebben gisteren een beetje voeding gehad,de vergeling is zo goed als gestopt en de toppen dikken eindelijk wat aan.Dan heb ik toch nog een fatsoenlijk rokertje er af gehaald.Ik had wel eens de neiging om ze in de kliko te gooien,maar nu is dit nog wel af te bloeien.
          Nou vooral de achterste toppen,ach eigenlijk alle toppen worden dikker.

Comment

Prachtig wat een mooie toppen man.

Comment

Het gaat nog goed komen tuin
              Zou gelukkig zijn bij zo toppen 😊

Comment

Thanx Dirkkuit en wietkwekerB ze zijjn mooi bijgetrokken en ze zijn nou bezig om lekker dik te worden.Ben blij dat ik doorgegaan ben,maar ik leg de lat altijd hoog bij me zelf.Nou ze moeten nog wel ff volgens de beschrijving,maar ik bekijk ze met een microscoop om zelf te bepalen hoever ik ben.
                Nou bedankt voor de complimenten.
                Ik heb net nog ff water gegeven en om de dag 15 ml green alround gegeven. Het was overvoeding en dat is nu weer onder controle en de toppen staan niet stil .
                Last edited by tuinbroek; 8 August 2014, 19:07.

Comment

Als fervent teler van lemon haze moet ik zeggen dat ze er echt super mooi uitzien!
                  Die dames worden daar mooi verwend.

Heb momenteel ook een kweekje bezig met lemon haze en lemon skunk.

Veel succes in de laatste bloei fases tuinbroek.

Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Thanks westport
                    Eindelijk erkening uit de hazehoek.Nee hoor geintje.!!!!
                    De meeste kwekers willen geen 9a 10 week of langer wachten.
                    Maar vind jij het ook vreemd dat ze maar 63 cm zijn en zeker een anderhalf week stilgestaan.In de hoogte dan he,maar na een paar dagen alleen water knapten ze snel op.

Heb al rond gekeken maar heb nog geen topic kunnen vinden
                    en je zult het ook wel druk hebben.Maar leuk om een haze liefhebber te treffen.

Bij mij gaat het om de smaak en niet de hoeveelheid.
                    Nou jij ook succes met je kweek ben nu wel nieuwschierig!!
                    Tuinbroek

Comment

Zo heb nog ff de temperatuur bekeken en dat was 28,9*cel
                      met een luchtvochtigheid van 39% en ze hebben vandaag water gehad en morgen weer bloeivoeding.En net rook het heel lekker in mn tent.

Z,on geur moet je kunnen bottelen,nou kwa hoogte is de beschrijving niet correct ze groeien niet meer.30 cm top en 30 cm hout.De celstruktuur van deze stelen zijn anders en steviger.

Nou morgen is er weer een dag ga nog ff een terasje pakken,en een paar lekkere joints roken.
                      Prettig weekend allemaal.

Comment

Zal die stilstand niet gewoon door de warmte zijn gekomen aangezien het nu stukken koeler is als de afgelopen tijd en in je hok nog 29grade is. Minder voeden met de hitte is bijna een must aangezien ze teveel verdampen.
                        Maar je was er nog bijtijds bij en hebt het snel onder controle gekregen.

Keep in up ik wacht op het eind want hij staat bij mij ook nog op de verlanglijst

Greets

Comment

Hoi psy
                          Mischien een combi van bijde, he nou twijfel ik weer over de oorzaak,het voeden ging ook moeizaam en dan nog weinig verdampen.Gelukkig was ik er op tijd bij, want de schoorsteen moet roken.De zaden zijn nu 10 voor 20 daar kan je je geen bult aan vallen toch?
                          Ergens is het ook nog wel een voordeel dat ze zo klein blijven.
                          MAar potentie genoeg zij maakt nog nieuwe flufbloeman aan die ik al weggediefd had.
                          Het ruikt lekker en de toppen worden kompact en hard.
                          Hij had alleen de juiste beschrijving er bij moeten doen.

Ben ook benieuwd wat ze opbrengt.En goed high is.

Dgr Tuinbroek

Comment

Terpines terpines en nog eens terpines dat maakt je wiet.Verdiep je daar maar is in.

Comment

Ja dat zit ook in mijn wiet,maar kun je dat beinvloeden dan?
                              Zal es gaan zoeken,maar terpines dat zorgt er toch voor hoe de wiet smaakt en ruikt.Terpines zorgen voor de geur en de smaak,daar heb ik nog nooit problemen mee gehad,dus ik snap niet waarom ik me er in moet verdiepen.Ik denk dat ik deze, door een eigen fout ontstane overvoeding,toch weer netjes onder de knie heb gekregen.Ze dikken lekker aan en ik zal er wel een lekker rokertje afhalen.
                              Last edited by tuinbroek; 9 August 2014, 13:09.

Comment

Juist dus als de breeder hier niet goed mee bezig is met het kruisen ga je het ook niet krijgen.Of denk je van wel?

Comment

Bezig...
                                X