Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Nou hij begint nu heerlijk te ruiken,mischien is dat per ongeluk gebeurd.Maar er hangt een nu een lekkere limoen/lemon geur.Ik ben het met je eens dat dit zeker niet een topweed is,maar als het mij maar ff de tijd van een volgende kweek door helpt.En als het echt bagger is dan ce la vie.Daar is nu toch niks meer aan te doen.Hoe is het nou met je hand?Ga je eerdaags weer wat zetten of wacht je nog even.?Ik ga na deze ook nog 5 fruits zetten,om een zaadrun mee te doen.Trouwens die lemon haze is een nakweek van de green house zaden.Tenminste dat is mij ook weer verteld.Nou ik moet nog 4week ongeveer.fDus over 2 week ga ik de zaden ontkiemen.Zal zeker een soortje van dna of riotseeds worden.Ben nog aan het zoeken,maar ga ze komende week bestellen.Die kosher tangie lijkt me erg lekker.
    Affijn ik heb ook nog super silver haze,super cheese,en amnesia liggen.Dus keus genoeg.De tijd zal het zeggen.

Comment

Een nakweek van greenhouse vind ik al bizar.
      Dit zijn feminized zaden en als je hier nakweek zaden van hebt verkoop je ze niet is mijn mening aangezien het de kans op herma toch flink vergroot.
      Mja dat is mijn mening.

Comment

Hij kan nu wel ruiken maar proef je dat straks terug?

Comment

Nou ja dat is wat ik gehoord heb hoe roel aan die zaden kwam dus weet het ook niet precies,ik vond wel dat de zaden erg licht van kleur waren.
          Dus en mijn planten die ik nu staan hebben zijn van die zaden.Van growers choice.En dat verhaal over nakweek vond ik ook al raar,nou ik ga ze maar gewoon afbloeien,het gaat mij even om het feit dat ik wat te roken moet hebben,dat ze slecht waren daar kwam ik pas achter in de groei,en ik had al 10 planten in de kliko moeten gooien,en toen deze gezet om toch wat te kweken.En lemon haze is een lekker soortje,alleen ik kon de breeder niet.

Comment

ik zeg netjes hersteld en idd hopen dat er een lekker wietje afkomt zo te zien komt er nog een aardig beetje van af!

ben benieuwd naar de uiteindelijke oogst
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Nou tuinbroek, zonder jouw goede zorg waren deze planten ook in de kliko beland :'-(

Maarreh, je noemde dit topic 'Tuinbroeks nieuwe avontuur '
              en een avontuur heb je zeker gehad met deze zaden .......haha.....
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hahaha stemma
                Ja dat was zeker een avontuur maar ik haal er wel genoeg af om tot de volgende oogst te kunnen roken.En dan gooi ik de hele tent vol 15 planten ontkiem ik en veschillende soortjes.
                @likebigbuds me to,een toepaselijke naam,ik ben ook blij hoor dat ze toch weer bij zijn gekomen.Nou beginnen ze ook lekker te ruiken.

En of er veel afkomt het ziet er redelijk uit dus,maar 1 op 1 zal het niet worden.Mischien deze kweek hierna weer,want ik heb nog wat lekkere zaden.En vlak voor ik ga spoelen,dan staan de zaailingen al te springen in de zaai en stek grond.

Comment

haha ik wil na mijn platen die er nu staan ook wel weer een nieuwe kweek zetten maar ik wacht tot volgend jaar april want wil niet onder lampen kweken dus wordt een klein half jaartje niet kweken ik ga je zeker weer volgen met je nieuwe kweek succes nog even!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Leuk jonge plaats zat,pak maar een stoeltje,dan zal ik er een mooie afbloei van maken.
                    En een update volgt binnen 10 min want de lamp gaat zo weer aan.[emoji3]

Comment

ben benieuwd naar je update

Comment

Zo was net te laat de lamp was al aan maar nog maar net,dus heb ik voor de update maar ff 2 planten buiten de tent gezet.
                        Vreemd he haze van 60 cm hoog.
                        Zo een met de lamp aan.
                        Overzicht met hps,onduidelijk.
                        Zo en nu maar lekker aandikken,ze lusten helaas geen spek,dus het duurt nog ff.Ze hebben nu weer 15ml voeding
                        gehad.En je kan nu duidelijk zien dat de vergeling is gestopt,nu gaan we voor dikke joekels van toppen.

Comment

Ziet er goed uit zeker de bovenste foto lekker vol nee ze zullen goed smake

Comment

Ze staan er weer mooi bij mate.
                            Doe zo verder zou ik zeggen.

Thugz
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

damn tuinbroek! die zien er weer lekker uit
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

ongeacht hoe groot ze zijn zien ze er gewoon lekker uit die toppies, en met een beetje geluk worden ze nog lekker wat dikker en voller

Comment

Bezig...
                                X