Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Thanx iedereen.
    Ja ze dikken al aan,ze hebben net weer voeding gehad,dus ze gaan wel dikker worden.ZE zijn nu al stevig en ze worden hard.
    En ben benieuwd hoe ze nog 4 week moeten doorkomen.Lekker aandikken
    We gaan zo door.

Comment

Ik heb net een foto gemaakt van de trichtomen door de microscoop ze verkleuren al bij deze plant zijn alle pistels al bruin.Het is moeilijk maar toch gelukt.
      Als je hem vergroot dan is het heel duidelijk al wat amber.

Comment

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Is deze plant nog niet goed dan tuin of zie ik dit fout

Comment

Nou ze zijn amber aan het verkleuren maar de foto vervormd ook iets,want eigenlijk moeten ze nog 4 week
          Dat staat op de doosjes,maar als ik dit zo zie,het is ook maar een plant waarvan zeker al 80%
          van de pistels al bruin zijn,ik kijk morgen nog eens.Maar al zou ik haar nu al kunnen oogsten,dan deed ik het nog niet want ze moet eerst spoelen,en ik spoel 10 dagen want ik wil geen bijsmaak hebben van voeding.Maar als je goed kijkt zijn de trichs nog niet amber,mischien een beetje milky.Dus gewoon elke dag ff loeren,en dan pas beslissen.Ik wil een zo lekker mogelijk weedje,dus het moet wel zn tijd hebben.
          Zo ga nou lekker chillen en ff een draaien en een lekker muziekje luisteren.
          Fijne Avond allemaal.
          Last edited by tuinbroek; 9 August 2014, 22:10.

Comment

Fijne avond 😊

Comment

Zo gauw als de lamp weer brand moet ik met het snoer van de afzuiging vervangen of na kijken,of het is een kabel breuk zijn of een los contact.Normaal zou ik het nu gelijk wel doen maar ze slapen nou.Ik heb een mabo erboven dus het kan ff tot vanavond wachten.Maar dan maak ik het gelijk.

Comment

He tuinbroek, heb jij de mabo in de tent of erboven ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Boven de lamp en boven mij esva,dus boven in de tent.Waar het vuur , als het uitbreekt het heetst word,maar heb ook nog een gewone poeder blusser in de kweekkamer staan.Maar als je alles goed in de gaten houd dan kan er bijna niks gebeuren.
                  Zo heb ik geen stroom op de grond liggen(kabels,stopcontacten)
                  want je hoeft maar tegen je gieter aan te stoten en hup een plens water over stroomdragers.Brand!!!!! Dat vind ik dus het belangrijkst om safe te kweken,want wiet kweken lekker!!!! Maar het leven van mijn geliefden en mn hond
                  vind ik veel belangrijker.Dus als je een plaats zoekt waar je hem wil plaatsen,boven in de tent of er boven.

Of als je alles op een schakelbord hebt
                  dan hang je hem daar boven.

Comment

Mooi tentje vol Tuinbroek. Zien er lekkere suikertoppen uit!
                    En idd Safety First, zou er toch voor zorgen dat er geen stroom op die slechte kabel zit, toch liever dat je mabo niet hoeft af te gaan...?
                    grtz
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Hoi Jack
                      Ik heb al een ander snoer met een stekker er al aan ,maar het slechte snoer zit aan de afzuiger en ze staan nog met de lamp uit tot 5 uur en daarom moet ik wel ff wachten, ik kijk om de 10minuten ff.Ik moet wel wachten tot 5uur.Nou die 1 1/2 uur red ik het nog wel ff of het is een los contactje of een kabelbreuk wat bijna onmogelijk is want het snoer is nog niet zo oud.Dus na 5 uur haal ik het gelijk los en vervang het snoer als het een kabelbreuk is,anders is het een kwestie van een los contactje.
                      Maar je hebt gelijk safety first.

Comment

Zie je wel dat het goed komt tuinbroek
                        Aan hoeveel dagen bloei zit je nu juist?

En gelijk heb je veiligheid voor alles met stroom
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Hoi odessy
                          Ik zit vandaag op dag 41 vd zichtbare bloei,en ze beginnen al aan te dikken..Ik ga zo weer foto,s maken want de lamp gaat zo aan nl.om 17.00 uur.
                          Dan doe ik mn update en dan vervang ik ff mijn stroomkabel
                          v/d afzuiger.dus nog ff geduld.Morgen zit ik dus op week 6 v/d bloei.
                          Helemaal goed is het nog niet want ik zie wat klauwende blaadjes,dat is weer iets te vochtig.De temp was net 21* cel
                          en zal straks geen water geven want de lv was nog 40% en dat wil ik onder de 35* hebben.Zo nu eerst die kabel vervangen of beter vastzetten.
                          Last edited by tuinbroek; 10 August 2014, 17:12.

Comment

Mooi tuin echt waar krijg water in de mond is hier in belgie crisis vind niks word er gek van mvg

Comment

Hoe bedoel je,oh ik snap hem al je raakt er zo aan gewend als je wat wilt hebben dat je het kunt kopen,maar waar ik woon is de wiet slecht hoor,tenminste van de shop.
                              Ik zit hier ook in een vrienden kwekers club,en hoef nooit zonder te zitten.Vaak krijg je dan monsters van wat de andere leden kweken.

Comment

prachtige planten tuinbroek ben echt wel jaloers :p
                                het enige voordeel van dicht bij brussel te wonen is dat er altijd wel wiet te kopen valt! en over de kwaliteit hoef ik ook niet vaak te klagen! maar ik weet dan ook wel al waar ik koop!

btw tuinbroek, nog enig contact gehad met die vorige sponser?
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Bezig...
                                X