Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Hoi gdog
    Bedankt voor het compliment,maar ik heb geen mail meer gehad en mijn mails werden teruggekaatst.Hoe het komt?Ik kan mij niks anders voorstellen,dat iemand die hier ook op het forum rond hangt,en mij vertelde dat hij de baas van innogreen wel kon,en ik kan maar niet mijn intuitief gevoel kwijtraken dat die gene mij heeft slecht gemaakt.Ik had zon leuk contact met die man en stuurde update,s en hij stuurde dan weer tips wat ik nog meer kon proberen met de voeding.Dus ik snap er niks van maar ik heb een rein geweten ik heb me aan de afspraken gehouden,maar ineens was het voorbij.Nou heb ik mn beloning wel gehad hoor maar ik had het liever helemaal afgemaakt.En dat kun je ook wel lezen in mijn topics.

En vind het wel grappig dat je jaloers bent op mn dames,maar dat kan jij ook hoor,ik heb ook al mn kennis opgezocht,en als ik er niet uitkwam dan was er altijd iemand op het forum die me verder hielp.Als je echt lekker wilt kweken en je hebt de drive dan kun je heel ver komen hoor,en bij mij gaat er ook wel eens wat fout,maar daar leer je weer van.Ik leer dagelijks nog dingen en lees ook veel amerikaanse sites,die zijn ook zeer leerzaam.

Comment

Ja ik zit tegenwoordig soms uren te lezen op allerlei sites :p als je denkt dat je alles wel al gelezen hebt kom je wel iets nieuws tegen. Dat vind ik ook zo leuk aan kweken het is nooit het zelfde. Elke dame verschilt

Spijtig dat je het niet volledig hebt kunnen afmaken! Het begon alllesinds wel goed kwas er wel benieuwd naar

Nu maar hopen dat men dames ook zo'n toppen gaan maken

Nog veel succes! Zal nog wel os binnen springen!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Je bent altijd welkom hoor!!!!.
        Hier op mn topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
          Nou ze zijn amber aan het verkleuren maar de foto vervormd ook iets,want eigenlijk moeten ze nog 4 week
          Dat staat op de doosjes,maar als ik dit zo zie,het is ook maar een plant waarvan zeker al 80%
          van de pistels al bruin zijn,ik kijk morgen nog eens.Maar al zou ik haar nu al kunnen oogsten,dan deed ik het nog niet want ze moet eerst spoelen,en ik spoel 10 dagen want ik wil geen bijsmaak hebben van voeding.Maar als je goed kijkt zijn de trichs nog niet amber,mischien een beetje milky.Dus gewoon elke dag ff loeren,en dan pas beslissen.Ik wil een zo lekker mogelijk weedje,dus het moet wel zn tijd hebben.
          Zo ga nou lekker chillen en ff een draaien en een lekker muziekje luisteren.
          Fijne Avond allemaal.

Ben je niet bang dat ze dan over haar "toppunt" gaat?

Comment

Nee want ik kijk naar mn planten,en vanaf nu ook bij een vroeg pheno wat er tussen zit.
            Zie mijn foto,s met de microscoop
            Nog maar 20% amber.
            Die druppels die je ziet zijn thc in ontwikkeling.En er zijn nog teveel clear.
            Last edited by tuinbroek; 11 August 2014, 16:04.

Comment

ziet er lekker uit ik zou zeggen lekker door spoelen tot je proces klaar is wordt vast een lekker wietje, zeker als hij goed gespoeld is en nog iets meer amber wordt

grtz Ilikebigbuds
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Zo we zijn aanbeland op precies 6 week bloei,en ze staan er redelijk bij,wel wat vergeling maar we hoeven aan de trichromen te zien niet lang meer.
                Nou aan de trichromen te zien moeten ze nog wel 2 week dus ik begin over een week met het spoelen van een plant
                die duidelijk een vroeger pheno is.
                Zo en nu is het tijd voor een bak leut en een lekkere og kush wat niet betekend original gangster,maar ocean grown.
                Dit komt omdat snoop dog graag kush rookt, en het klinkt stoerder, maar echt geloof me no original gangsta. Just
                Ocean grown.Dus aan de kust gegroeid.
                Last edited by tuinbroek; 11 August 2014, 17:43.

Comment

ziet er lekker uit tuinbroek, en nu kan je mooi nog 2 weken je schaar slijpen geniet van je ocean grown

grtz
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Thanx ilikebigbuds
                    Ja nou nog ff een weekje voeding en dan spoelen,wil haar op haar best.Ik zet mn knipschaartjes altijd in een laagje olie.Blijven ze mooi schoon.zo die kush was sterk viel in slaap op de bank.

Comment

haha ik hou van wietje waar je van in slaap valt, maar dan wel 's avonds als ik wil slapen en ja groot gelijk dat je nog een weekje voeding doet en dan spoelen moet kunnen

Comment

Ja het was een krijgertje en dan kun je ook niet wijgeren om een jointje mee te roken.Trouwens er begint zich een groepje kwekers te vormen in mijn regio via een blog.En we wisselen wel es wat uit.Ik heb nog een foto gemaakt van de trichromen
                        Toch al milkye en een beetje amber,de terpenen zitten ook wel goed,ze ruikt als een wietplant niet mooi meer.Deze plant begin ik morgen te spoelen..De foto is mischien wat moeilijk te zien maar ik heb door de micro goed gekeken,en dat zegt spoelen.
                        Last edited by tuinbroek; 11 August 2014, 20:50.

Comment

ah das wel leuk ja als je blogje hebt met wat mensen uit de buurt, en ja als je denkt dat je moet spoelen zeker doen tis niet makkelijk om door een micro een foto te maken ik moet er nog eentje aanschaffen voor als mijn plant gaat bloeien.. maar ik heb nog even

Comment

Ja dat is een gepiel hoor, om de telefoon zo boven die lens te krijgen. En ook nog te drukken.
                            Zeggen ze mannen kunnen niet multietasken Echt well!!!!!

Comment

haha moet je een vrouw eens zien multitasken, dat kunnen ze duidelijk ook niet... praat maar eens tegen ze als ze naar hun favoriete tv-serie kijken en ik durf te wedden dat je geen antwoord krijgt :p of ze zegt: uhh ja is goed

Comment

Over terpenen is blijkbaar nog n iet veel geweten...
                                Hopelijk vlot het onderzoek erheen een beetje, of hebben jullie er al wat meer over gevonden? Ik maak er tot nu toe uit dat terpenen enkel voor de geur van de plant zorgt of hebben ze een andere functie?

Comment

Bezig...
                                X