Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Hoi sto...steun
    Ik ben ook zeer tevreden omdat het eerst net leek alsof het niks werd,maar ik was dan ook verkeerd voorgelicht want de foto,s en de tekst was gejat.
    Maar heb er wel wat aan gehad en ook weer een wijze levensles dat je vaak moet roeien met de roeispaan die je hebt.Net als die cookie kush zij was iets te vaak geknakt,als je die anderen zag,echt goede kwaliteit,nou na 2 dagen gingen de toppen weer omhoog,hij wou hem weggooien,dat kan ik niet zien als dr nog leven inzit, dan maar ff vertroetelen,en haar ben ik al aan het spoelen!!!! Het ruikt ook een super wietje.Ik rook een lekkere op je gezondheid.

En dat jullie allemaal een fijn weekend hebben.

Comment

mja kan je niet aan doen maan tis wat je er zelf van maakt en is inderdaad iets top geworden !
      ooh ja da zou ik ook nie kunnen laten gebeuren verzorg haar maar goed voor die laatste dagen dan , bedankt man hou je goed .

groetjes Steundjee

Comment

Zo alweer dag 47 v/d zichtbare bloei,en ook mijn plant die ik gekregen heb knapt mooi op en het duurt niet lang meer tot ik haar oogst.De vergeling gaat toch een beetje door maar dat is maar een bijkomtigheid.
        Het duurt niet zo lang meer.
        Nou de foto,s maar.
        Zo van de onderste 2 foto,s is gekregen
        Ze is een cookie kush en ze is al mooi opgeknapt.Zoals je wel kunt zien ze is te vaak en te lang geknakt.Maar ze ruikt lekker.Ben zeer benieuwd naar die kush.
        Zo ben toch nog ff geweest om eigenlijk het belangrijkste te doen,de verzorging.
        Nou ik ben de cookie kush voor dag 2 gespoeld want de trichromen zijn 80%
        milky en 20 amber,en die toppen zijn keihard,de harszakjes zitten als druiven tegen elkaar aan een heerlijk zoete geur
        te verspreiden.IK heb haar meegenomen omdat hij de tent veels te vol had.En nu kan ik er de vruchten van plukken.
        Last edited by tuinbroek; 16 August 2014, 18:02.

Comment

Zo dat ziet er weer mooi uit,
          Las dat je wat tegenslag had gehad maar ze komen weer aardig op zo te zien. Ben benieuwd hoe het eind resultaat eruit gaat zien! Succes

Comment

Ziet er lekker uit man!
            Lets not criticize but legalize

Comment

looking good tuinbroek
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx@ amnesia
                @Gps
                @Thugs
                Bedankt voor de steun,ja na flink wat tegenslag ben ik weer op het juiste pad.Het ruikt heerlijk in de tent,en alles kleurt al mooi amber, dus ben al 2 aan het spoelen,de cookie kush is al ook al bijna klaar,ook een heerlijk wietje,maar heb hem nog gerookt,die soorten zijn erg populair op amerkaanse site,s.
                En worden hier ook al steeds populairder,kijk maar es op riot seeds.com en op seedsmaster.Veel lekkere fruitige soortjes,en lekker sterke wiet.

Comment

Ziet er mooi uit! Al aan het spoelen, dus bijna oogsten, drogen en roken
                  Enjoy!
                  Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                  Jack Herer in scrog
                  The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Zo luitjes buiten lijkt het wel herftst,te warm is niks maar dit ook niet,fijn dat ik nog 2 weekjes naar aruba ga.Dat duurt nog wel ff maar,het ligt in het veschiet.Nou in mn tentje schijnt altijd de zon,en een lemon haze(vroeg pheno) en de gekregen cookie kush ben ik al aan het spoelen.Dus dat duurt niet lang meer.Nou de toppen van de lemon haze moet ik bij sommige wel onder steunen want ze buigen zo door dat ze straks breken,en dat moet ik niet hebben.Nou de foto,sDit is de cookie kush,zij ruikt
                    heerlijk maar het gaat om de smaak en ik kan haast niet wachten,om haar es lekker fijn te malen en dan hup tussen de vloei en de brand er in,zo lekker kan haast niet wachten.Daarom hebben we ze ook toch onze hobby,s veroverd.Eerst er heel goed voor zorgen en dan op de brand stapel.

Dit is de cookie kush maar ze was wel te vaak geknakt,vandaar ook maar een stokkie,voor ze omkiepen!!!!
                    Zo straks fijn sport kijken en lekker een fijn vufuzela opsteken.
                    Prettige dag verder!!!!!
                    Last edited by tuinbroek; 17 August 2014, 17:34.

Comment

Mooi tuin echt
                      Mooi om te zien goed werk maat😉

Comment

het sneeuwt percies in je tent tuin! moet een heerlijke geur zijn binnen *jaloers*
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Nou G Dog dat kan jij ook hoor,ik denk dat iedereen dit wel kan leren,er zijn ook factoren die je niet in de hand hebt maar dit kan jij ook bereiken hoor,en dit is niet eens een van mn beeste kweekjes.
                          Dus begin maar en ik volg wel hoor.

Comment

Zo ff een korte update omdat tapatalk niet te bereiken is
                            Ik zit op dag 49 vd bloei en de cookie kush en een lemon haze die al de trichromen goed heeft ben ik al aan het spoelen
                            Ik kan hier geen foto,s uploaden dus das jammer.
                            Moderator svp tapatalk weer terug.
                            Gr tuinbroek

Comment

Oh, geen Tapatalk meer. Dat is wel jammer.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Zo nou toch ff mn update doen we zitten nu in de 49e dag v/d bloei.En ze dikken nog lekker aan.De cookie kush en een vroeg pheno van van de lemon haze ben ik al aan het spoelen en de trichromen worden al steeds meer amber.En zijn al heerlijk van geur.
                                Nou zoals je al kan zien sprong de lamp
                                net aan.
                                Affijn ze naderen mooi al het einde en dat is wel te zien.
                                En mijn andere kweek daar staan al 15 nieuwe zaailingen van 3 nieuwe soorten.
                                Last edited by tuinbroek; 18 August 2014, 21:14.

Comment

Bezig...
                                X