Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

kwijl kwijl...

Comment

Zo we zitten op dag 50 v/d bloei en ik was net druk bezig om de nieuwe zaailingen in de pot te doen,maar ff niet op de klok gekeken en dus foto,s met hps hoi hoi,nou kijk maar ze zijn slecht jammer.Morgen beter,de bladen hingen ook een beetje want 2 worden al gespoeld en 5 krijgen nog voeding,dat is de lemon haze.
      De cookie kush is aan dag 4 van haar spoeldag.
      Nou ff douchen en dan de kleintjes gauw onder de lamp voor ze nog meer strekken
      Duurt niet lang meer hoor ik hou ze in de gaten met de microscoop.

Comment

Mooi tuin 😉

Comment

Zo dit is al weer dag 51 v:/d zichtbare bloei.Ik ben al 2 planten aan het spoelen waaronder de cookie kush dat is vandaag al de 6e dag van het spoelen.De andere lemon haze is er ook al bijna.Dus dan ga ik dat ook spoelen.Ik heb de nieuwe zaailingen al staan dus die kunnen er zo in.Ik denk dat ik maar wat extra potten haal zodat ze zo snel mogelijk in de lightmix kunnen.Nou hier nog een paar foto,s. Deze laatste is de cookie kush
          en zij gaat ook haar 6e dag spoelen meemaken,zodat ik zo snel mogelijk kan oogsten.
          En de rest is ook al milky en zal ook deze beginnen te spoelen.En dan kunnen we gauw weer met het volgende avontuur bezig.De multi culti grow.
          Last edited by tuinbroek; 20 August 2014, 17:38.

Comment

Je ben er bijna tuinbroek om te drogen je martelronde is bijna voorbij met al je tegenslagen
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Hoi odessy
              Ja ze mogen van mij wel wat opschieten,want ik heb al 15 nieuwe plantjes die alweer 3 dagen in het washok staan om ff voor te groeien.Ik heb al een nieuw topic gestart met de titel
              Tuinbroeks multi culti grow.Ik heb overal 5 van staan, dus de groei tent moet leeg,en wat er staat, daar worden al 2 gespoeld,de rest is ook bijna klaar.En dan gaan er 3soorten in.Super Cheese Super Silver Cheese,en 5 Amnesia.En ja we hebben ook wel een hobbelige kweek gehad.Maar de aanhouder wint.Dus met een weekje gaan we wel knippen.
              En dan gauw weer nieuwe planten erin.Je leert met en van de planten een hoop,zowiezo ontwikkel je veel meer geduld,want de natuur kan je niet haasten,hoogstens een beetje sturen.Nou we zitten in week 8 dus de oogst is vlakbij.
              Maar je kunt nooit van de zakjes en doosjes van de zaden uitgaan want het duurt altijd langer dan verteld.

Comment

Zo we zitten nu op dag 52 v/d bloei,en ze dikken nog lekker aan,ik ben al twee aan het spoelen dat zijn de cookie kush
                Deze zal ik deze week oogsten.
                Ik ga zo es ff kijken met de microscoop en dan beslis ik verder voeden of spoelen!!!!!
                Dus dat ga ik nog ff bekijken en er zijn er nog een paar al milky en 20%amber dus nu komt de oogstkoorts ook opzetten ik heb 2 al 6 dagen gespoeld dus nog ff dan gaan ze om.
                Hier nog wat foto,s. Deze moeten nog een keer voeding,dan ga ik ze spoelen en de rest
                ga ik eind deze week omhalen want die spoel ik al 6 dagenZiet er allemaal lekker uit maar ik weet niet wat ik van deze kan vewachten omdat er eigenlijk niks van bekend is door de leugens van de verkoper nl.GROWERS CHOICE.
                Dus ik weet niet wat ik er van kan vedwachten.

Wat ik er nog van kan maken weet ik wel ik ga ze allemaal spoelen dus over 10 dagen gaat alles om,en over 4dage gaan er al 2 om die ik gekregen heb cookie kush.Mmmmmm lekker.
                Last edited by tuinbroek; 21 August 2014, 18:21.

Comment

op naar de eindmeet tuinbroek.
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja gelukkig wel thugs endelijk verder met goede zaden.
                    Die stonden binnen 3 dagen boven de grond.

Comment

dalijk het klootste gedeelte knippen maar smaken zal die wel

Comment

@thugs en
                        @dutchboy
                        Nou dat knippen zal echt wel mee vallen omdat als ik uitgespoeld ben er wel niet veel blad meer aanzit heel veel bladeren zijn al helemaal uitgedroogd en kan ik er zo afschudden,bij wijze van spreken.Wat dat betreft heb ik mazzel gehad van het hete weer de bladeren zijn door dat het uitzweten werd bemoeilijkt door het warme weer.
                        Ik merk nu dat de temperatuur weer lager word het sneller gaat met het afbloeien.Er zit nu tenminste 8 of 9 graden tussen de nacht en de dag en dat maakt dat ze nu weer in normaal tempo afbloeien.
                        Vandaag word ook de rest gespoeld.
                        Dat doe ik in 10 dagen.
                        Dus krijg nu toch oogst koorts.
                        De voorraad begint ook op te raken.Dus tied veurn oogstje.

Comment

Zo dag 53 v/d bloei en ik begin ook zo met de rest te spoelen.
                          Ik was al 2 aan het spoelen maar nu het weer zo is omgeslagen gaat bet ineens snel ze zijn allemaal milky met een beetje amber.Dus het word nodig tijd om te spoelen.
                          Nou de foto,s laten de herfst al zien bij de planten.Ik moest al planten stutten want ze hingen al flink door.
                          Als ik nu ga spoelen dan kan ik overmorgen al 2 knippen omdat die al langer spoelen.
                          De onderste foto is van de cookie kush
                          en die ben ik al 7 dagen aan het spoelen.Dus heb nu wel oogstkoorts
                          maar nog 2 dagen dan smaakt ze nog lekkerder.
                          Het zijn toch nog mooie toppen geworden.En het zal me benieuwen hoe die zgn lemon haze zal smaken.
                          Last edited by tuinbroek; 22 August 2014, 17:21.

Comment

Lekkere dikke toppen, dat wordt een mooie oogst. Succes met de laatste loodjes.

Comment

Thanx Flint.
                              Ik heb al gemerkt dat de toppen keihard zijn,zo zijn ze allemaal.
                              Ik heb dan ook flink gediefd om alles naar de hoofdtoppen te sturen.

Comment

Ja mijn potje is ook alweer bijna op maar da komt door mijn visite die graaien er regelmatig in �� ben benieuwd naar de opbrengst ik moet nog 8 weken wachten heb net nieuwe fotos geplaatst

Comment

Bezig...
                                X