Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zo als om 5 uur het licht weer aangaat dan gaan de twee vroege planten eruit,snap,snap.
    De schaar wacht geduldig op mijn 2 vroege pheno,s.En ik eigelijk ook wel,het einde van de voorraad Fruit Lebanon x amnesia is in zicht en ik wil ook wel eens wat anders roken.
    De een is de cookie kush die ik al bijna afgebloeid kreeg.Die ruikt toch lekker,en het kan zo maar zijn dat ik het zelf ook ga kweken.Ze ruikt heerlijk,gewoon een bedwelmende geur.En een Lemon haze is ook klaar,en heeft 8 dagen gespoeld.Die 2 dagen daar gok ik wel op dat het het genoeg is geweest want ik heb er 2x een afwastijl onder gezet en echt super door gespoeld,en voor de rest elke da water.De rest van de lemon haze moet nog 7 dagen spoelen.

De meest linkse is de cookie kush,,die gaat plat en
    En de ahterste rechts dat is een lemon haze,zeker een nieuwe soort want wie denkt bij haze nou aan een plant van 60 cm ,de hele bloeiperiode heb ik de lamp steeds op de zelfde hoogte kunnen houden.Dat verneukt wel je kweekplezier,je hebt en begint toch met een bepaalde verwachting over een soort,en als het heel iets anders is dan wat de planten horen te doen.
    Dus Nog een maal en dan wil ik het er ook niet meer over hebben,maar al waarschuw ik er maar een mee, dan is het al winst.GROWERS CHOICE SUCKS.
    Last edited by tuinbroek; 23 August 2014, 15:13.

Comment

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Nog nooit een kush soort gerookt je komt ze ook nie vaak tegen in een shop maar is volgens mij wel een opkomend plantje de cheese is toch wel de favo heb daar een x stekjes van gehad nu heb ik nog NLX en amnees die mix ik vaak samen lekker rokertjes

Maar veel spoelen nie eens meer en veel rokers die klagen daar ook nie eens over want de high komt harder binnen dat is wat ik ervaar terwijl alls je hem goed spoelt wordt je heel relaxd high vindt ik fijner ik hoef nie binnen 10 min nokkie te zijn

Comment

HOI DUTCHBOY
        Ik heb nu 5x super cheese staan en 5x super silver cheese
        en natuurlijk ook 5x amnesia.
        Allemaal van de weed seed shop,en ik weet dat het goed is,want mijn maat heeft ze een half jaar geleden ook gehad.
        En ze ontkiemen ook heel snel,
        en 15 uit 15 zijn opgekomen.
        En staan nou klaar in de voorgroei om zo snel als de tent leeg is de nieuwe plantjes te zetten
        Lekker he dat jonge grut,staat al weer te trappelen om mij van rookwaar te voorzien.

Comment

Zo het is gebeurt voor 2planten,
          1Lemon haze,en een cookie kush die worden zo geknipt,ik heb de lemon haze er al uit de cookie kush pak ik er ook zo uit.
          Nu deze al zon tijd heeft gespoeld,zie je duidelijk het tekort aan voedingsstoffen in de plant.Affijn koffie erbij,een lekkere joint,en mn wietschaartje.
          Er staan nog 5 lemon haze en 2 cookie kush,een van de cookie kush was ook zo ver maar ik kijk zo nog ff met de microscoop.Nog ff de foto,s.
          Zo dit staat er nog,de cookie kush wou ik ook gaan knippen.

Deze ga ik nu knippen en daarna de cookie kush.

Comment

Ga ik zeker volgen

Comment

Nou de lemon haze mini variant is geknipt,ik weeg het pas als ik alles in weckpotten heb maar plakken,en ruiken!!!!!!

Nou met de terpenen zit het wel goed hoor,als de verkoper niet zon oplichter was dan had nu dubbel zo veel,dat ik er nog dit van heb kunnen maken ligt puur aan mn eigen skils.

Wie heeft er ooit haze gezien wat maar 60 cm groot word.
              Ja een autobloeier en voor mensen die niet zon hoge kweekruimte hebben,zij ruikt wel lekker.Nou ik zal jullie niet langer in ongeduld laten wachten,de foto is de hele plant,zonder takken.Affijn ik blijf het klotenwerk vinden,of je moet al met een clubje vrienden zitten knippen.
              Toch een lekker bosje toppen,krijg al zin om haar te roken maar eerst drogen en dan nog curen,en dan pas roken.

Comment

Dat ziet er lekker uit man!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Thanx wietefras.
                  Ik las laatst hoe jij droogt,dar doe ik ook al een tijd,geen 10 dagen zo maar ophangen,ik ben wat dat betreft heel gevoelig en na ongeveer 5 dagen gaat het in de pot om daar in af te rijpen.Laat je het hangen tot hij knak zegt dan is het al te droog om goed te curen.IK merkte dat al bij mn eerste oogst,het mag wel knappen maar er moet nog een
                  procent of 40 vocht in zitten.
                  Dan heb je het net alsof het van de shop kont,dat is ook niet kurkdroog.En ze is na het curen
                  nog veel lekkerder.

Comment

ja zo doe ik het ook tuinbroek.
                    is idd veel beter van smaak als je het niet laat drogen tot de stam knak zegt. en dan laat curen voor een week of 2 a 3 en heb je lekkere weed

ziet er al veel belovend uit die eerste plant
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Dank je thugs,nou de rest nog,alleen dat moet nog 9 dagen spoelen.Maar bij deze was al ongeveer 1/3 amber en dan gaan ze om.Nou na deze kweek gelukkig betrouwbare soorten,van betrouwbare zaden.Daar valt veel meer van te maken.

Comment

Kleine lollypop plantjes heb ik wel eens in hun geheel, met wortel en al, gedroogd. Enkel het grote fanblad handmatig geplukt verder niks en dan zo op de kop, donker en koel.
                        Dan zijn er nauwelijks snijvlakken en alle vocht moet door de huidmondjes naar buiten. Omdat de wortel er nog aanzit verdampt er ook niks via de stam en worden er nog z-melen uit de wortel omgezet in suikers. Het drogen gaat zo heel langzaam. Na een week of 3 als het topblad nog niet helemaal naar de top terug gekruld is en nog enigszins soepel is kun je dit knippen en het nog een aantal dagen verder laten drogen. Als je dit in het pikdonker doet is alle chlorofyl afgebroken. Ik doe dit niet met al me planten zo maar het is een manier van drogen.

Ik steek de toppen ook vrij vroeg in potten, steeltjes klappen dan wel als een rietje om maar breken niet. Vervolgens luchten tot de pot geen "plop"meer zegt als je die openmaakt en dan lekker dicht laten.
                        1-P1100554.jpg

Comment

Ah, goed om te weten dat anderen ook zo drogen. Het drogen is volgens mij alleen om te zorgen dat de boel niet gaat schimmelen tijdens het curen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ja dat met de wortel er nog aan lijkt ook een goed idee.
                            Er word ontzettend veel over het kweken gepraat,daar ben ik bllij om want sommige mensen die verneuken hun lekkere wiet door verkeerd,of te snel drogen.
                            Dus dit is minstens zo belangrijk als goed kweken.
                            En ben blij te horen dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt.Je hebt zelfs mensen die snel ff wat drogen in de oven of op de kachel,thats a big no no..
                            Zo en als jullie het niet erg vinden draai ik ff een joint en ga lekker chillen met mn vrouwtje en mn trouwe mechelaar aan mn voeten,wat een liefde geeft die hond aan mij,en mn vrouwtje ook natuurlijk.Maar een hond zn liefde en trouwheid als hij jou dat geeft,
                            dan weet je ook dat je een goede ziel hebt,want anders een hond heeft je zo door als je faked.Is trouwens ook een hobby van mij.Mechelaars.
                            Affijn iedereen een heel goed weekend, Kwekebroeders

Comment

Ik wist niet dat het drogen ook zo nauwkeurig was ik knip de toppen altijd los leg ze op een netjes ventilator eronder en laat ze een dag of vijf in het donker drogen doe ze wel iedere dag een keer goed door husselen en ik droog net zo lang tot je hem nog net in kunt knijpen en dan nog een beetje trug veert beetje op gevoel daarna leg ik ze nog een weekje in een houte sigaren kist daarna gaan ze een lucht divhte glazen pot en wat ik zelf nie nodig heb gaat weg

Comment

Ja dat is wel zonde van de lekkere smaakjes, geur en andere stoffen die je met je fan wegblaast.Het moet juist in die glazen pot om beter van smaak te zijn daar in droog je het laatst.

Comment

Bezig...
                                X