Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste poging kweken Northern Light Autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste poging kweken Northern Light Autoflower

Korting op 420shop
    Ik heb sinds kort een NL autoflower staan het zaad komt van Royal Queen Seeds.
    Nu heb ik waarschijnlijk een zeer rare manier om me baby om te gaan namelijk overdag gaat ze naar buiten het balkon op en savonds haal ik der binnen.
    Ik geef haar een beetje water ongeveer 30ml? elke dag zodat de grond iets vochtig blijft wil natuurlijk niet ze uitdroogt

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De linkerfoto is toen ze drie dagen oud was. De rechter is ze bijna een week en is een stukkie gegroeid.Nou maar hopen dat ze mooi verder groeit en bloeit
    Attached Files

Re: Eerste poging kweken Northern Light Autoflower

hey stoner,
    allereerst royal queen seeds is een goedde zadenbank,
    je plantje ziet er netjes en gezond uit,

maar je kom haar nu echt aant overpotten naar haar defenitieve pot minimaal 11liter pot,
    als het kan het allerliefste 20l.

verder moet je haar niet meer binnen zetten maar buiten laten (y)

gr staff

Comment

En als je gaat overpotten is het best om hem tot aan de rand te vullen met aarde! Water geven zou ik doen als de toplaag droog is en je op een vingerdiepte nog wat vocht hebt. Succes met je NL heb zelf ook een RQS kweek en tot op heden zeker niet teleurgesteld.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Waar bij moet ik op letten met overpotten en wanneer moet ik dit doen? Ben bang dat ze kapot schrikt zodra ze uit de aarde komt hebt dit wel is eerder meegemaakt helaas
        Reden waarom ze savonds naar binnen gaat is omdat onze kat haar probeerbe op te vreten maar niet meer doen dus? En tips wat voor aarde ik zou moeten gebruiken + voeding?
        Ben echt een noob als het op kweken aan komt het roken is een ander verhaal

Comment

Bezig...
        X