Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf Indoors

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Dwarf Indoors

Tijdens het drogen verlies je ongeveer 75-80%
    Dan heb je een idee hoe grote toppen je nodig hebt voor een redelijk budje.

Natuurlijk gaan ze groter worden, deze zijn net begonnen.
    Je hebt pas 2 weken bloei, dus nog minstens 6 weken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thx for the support!

Comment

Hey guys!

Nog even een update!

Ondertussen staat m'n baby bijna elke dag buiten, zon of bewolkt. Enkel als het teveel waait of als het regent, zet ik ze binnen.

Het moment dat ik thuiskom en mijn deur open, begroet ze me met een ongelofelijk lekker geurtje. Ik kan amper wachten.

20140716_211321.jpg 20140716_211326.jpg 20140716_211330.jpg 20140716_211343.jpg

Ik ben ondertussen aan het denken wat ik zal doen om te drogen.

Aangezien ik geen ergere geurtjes kan verspreiden (ik huur en de huisbaas woont onder me), dacht ik aan een geurdichte CURVER-doos.
        Zo'n plastic doos die je goed kan sluiten. Hierin zou ik de bodem bestrooien met rijst en een ijzerdraadje spannen om mijn toppen aan te hangen.

Wat denken jullie van dit idee?

Peace out!

Comment

dit idee heb ik volgens mij wel eerder hier langs zien komen... meen me te herinneren dat het moet kunnen.

Comment

das vragen om toprot tijdens het drogen. De rijst zal onvoldoende de LV omlaag halen. beter een droogdoos maken met een koolfiltertje.

Comment

Ok. I had ook gedacht om zo'n droogdoos van de Action te halen. En die er dan bij in te zetten.
              Maar ik zal me eens informeren over die droogdoos met koolfiltertje.

Ik had hier ook ergens gelezen dat het ideale moment om te knippen is wanneer 80% vd meeldraden bruin geworden is.
              En als je te vroeg knipt je een actievere high krijgt, knip je later dan krijg je een meer stoned high krijgt.

Klopt dit?

Comment

Dat laatste klopt. Beter beoordeel je de rijpheid echter aande hand van je trichomen.

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/2047-Wanneer-oogsten-Trichomes

Je wiet in een afgesloten box stoppen met een vochtvreter erbij raad ik je dringend af!!!

Comment

Hey amigo's!

Ondertussen begint mijn plantje bijna knipklaar te raken.

Wat denken jullie? Klaar om te oogsten of nog even wachten?

20140721_161759.jpg

Ondertussen heb ik ook iets kleins in elkaar geknutseld om te drogen. De bedoeling is om dan op de bodem van de doos een kilo rijst te strooien en tegen de wanden van de doos enkele ultra-absorberende maandverbanden te kleven. Dit moet er wel voor zorgen dat de LV laag genoeg blijft om toprot te voorkomen.

20140721_161827.jpg

Wat denken jullie? Strak idee of eerder een alternatief zoeken?

Comment

Bezig...
                  X