Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fruit en Roadrunner 2 (dinafem) onder Spectrabox Pro LED lamp
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Fruit en Roadrunner 2 (dinafem) onder Spectrabox Pro LED lamp
Ja, mijn tentje is maar 60x60 bij 160 ofzo en met De grote LED en het kleine spul aan is het 27 graden, best warm als je je hoofd even naar binnen steekt
Maar ja, liever teveel licht als te weinig niet dus ik zou ze er beide inhangen als ik jou was!
Comment
-
groei blijft, heb zeker 100 muggen gevangen en waarschijnlijk sterft het van de larven, maar toch... verbazend. Morgen nematoden geven.
hier een fotootje van de meisjes... wat is het? dag 30???
07-07-14 1.jpgAttached Files
Comment
-
Gaan nu toch goed lijkt me? Bijna net zo groot als mijn WW en groter dan de 2 Royal Dwarfjes, maar ja, dat is ook niet echt verwonderlijk
Leuk he muggen, zitten ze niet bij je in de tent op vakantie, dan komen ze wel even buurten in je kweektent
Comment
-
Zo, de nematoden doen als het goed is nu hun werk en de plantjes schieten aardig op de laatste dagen.
dag 35
12-07-14.jpg
ze zijn ongeveer halverwege nu qua kweektijd...
12-07-2014 L.jpg
Comment
-
Hoezo warm vandaag?? Alle bladeren staan recht omhoog aangezien het richting de 33-34 graden wordt in m'n tentje.
Vandaag maar weer eens een litertje water verdeeld over de dames met enkel bloeivoeding, want de potten voelden aardig licht aan.
hierbij nog een fotootje van dag 41, de groei is er echt uit nu. Gemiddelde hoogte 30cm.
19-07-2014 L.jpg19-07-2014 L2.jpg
Comment
Comment