Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fruit en Roadrunner 2 (dinafem) onder Spectrabox Pro LED lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Fruit en Roadrunner 2 (dinafem) onder Spectrabox Pro LED lamp

Ha, wat een schattig plantje met die oogjes

Als de planten maar 36cm "hoog" worden hoef je niet ingewikkeld te doen om de bool in toom te houden ook. Dat is wel weer handig met die kleinere autoflower soortjes.

Had je nou 2 planten onder de 150W staan en die twee andere onder 200W?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

bedankt gasten! Koop een set oogjes bij de plaatselijke hobbywinkel en kleed je cola's aan. Weet niet of ik het ergens anders gezien heb, maar kwam ze toevallig tegen op zoek naar mijn schaar.

Wietefras, dat klopt, ik zie ook niet echt verschil in resultaat tussen de twee lampen, maar dat kan deels komen omdat ze naast elkaar hangen. Deze plantjes worden onder HPS overigens wel een stukje groter.

Comment

Mooie foto hahaha ;D

Veel rookgenot !

Comment

thanx smowkie.

Dag 71, maar ik zie nog steeds te weinig amber in de overige planten, ook nog best veel clear. Ik heb inmiddels wat geproefrookt van de Fruit die ik omgehaald heb en inderdaad is de werking een stuk minder dan ik gewend ben. Heeft een zeer mild effect vooralsnog. Daarom laat ik, ondanks het weinige groene blad dat er nog is, de overige dames nog in ieder geval tot het weekend staan.

Herstel, het is een tijdje geleden dat ik Fruit gerookt heb, deze komt langzaam merk ik . Meer stoned dan high, maar ik blijf er wel actief van.... alhoewel, krijg nu toch wel zin om ff languit op de bank te gaan
          Last edited by Meglow; 20 August 2014, 20:54.

Comment

ghehehe lay down and relax

leuk verslagje!

Comment

Daar gaan we weer, dag 74 en het is de beurt aan de Roadrunner #2. Deze begint, zoals mijn tante het noemt, torentjes aan te maken, wat samen met het totaal vergane blad maakt dat haar laatste uurtje heeft geslagen.

Gewicht incl. stokken/stelen 65gram, hoogte 32cm, 74 dagen vanaf ontkieming.

RR 1.jpg (die onderkant is niet 1 gigantische bud, maar een aantal kleintjes bij elkaar..)

en toen kwam ik de grootste trichoom ooit tegen nee serieus, what the hell is dit?? kleverig als maar zijn kan en lijkt alsof het uit een trichoom stroomt.

RR 2.jpg

dit is het enige vergelijkbare dat ik kon vinden http://boards.cannabis.com/plant-pro...what-pest.html
              Last edited by Meglow; 23 August 2014, 23:21.

Comment

Niemand een idee wat die druppel is? Overigens keek ik net even en er hing een soort haarachtige draad van 10cm aan, net of die gesponnen was uit die druppel. Leek wel heldere caramel, zo brak die draad. Plantensap lijkt me vreemd, want er is daar geen wond. Het moet bijna wel hars zijn... (??)

maar goed, de laatste dames zijn om....

Fruit 2
                75 dagen, ca. 32cm, 65gr nat

F2 1.jpg

Fruit 3
                75 dagen, ca. 32cm, 65gr nat

F3 1.jpg

trichomen redelijk naar mijn zin ook

F23 1.jpgF23 2.jpg

de Fruit 1 is inmiddels droog genoeg om te wegen, een schamele 15 gram. De verwachte totaaloogst komt daarmee op zo'n 60-70gram. Niet veel, afgezet tegen de ingebrachte energie, maar ik ben er gezien de problemen tevreden mee.

Comment

Bizar man, lijkt wel op een reuze trichome. Ik zou zeggen rook hem. Coole foto ook.

Comment

Ik laat hem nog even zitten en hoop dat het een wat hardere, hanteerbaardere druppel wordt die ik kan roken. Ik laat tzt wel weten of het inderdaad hars is.

Comment

Nog een linkje gevonden over dit soort druppels....

Comment

zo... de Roadrunner #2 geproefrookt. Effect is redelijk hetzelfde als van de Fruit, waarschijnlijk omdat ze deels dezelfde genen hebben in de vorm van de Roadrunner #1. De citrus component die volop aanwezig is bij de Fruit (kruising met sweet pink grapefruit), elke keer weer heerlijk als ik de weck-pot opentrek, ontbreekt bij de RR#2 (kruising met diesel ryder), waardoor ik hem minder interessant vind. De Fruit zal ik in de toekomst nog wel een keer zetten, maar de RR#2 waarschijnlijk niet.

Comment

Die druppel is thc,ikk vond er een stuk over op een amerkaanse site,maar geen foto,s dat was jammer.
                          Er stond dat het Resin was en dat is thc.

Comment

Ik heb dat ook al gehad bij mijn autoflowers maar dan amber kleurige sticky druppels, ik werd hier helaas wel niet stoned van...
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Toch sap!!!!!
                              Lol

Comment

Dat gelinkte stukje van growweedeasy geeft ook geen uitsluitsel. Het rare is dat ik de druppel ook niet meer kan vinden, it seems to be gone.... Misschien is het wel hars maar heeft het een hele lage concentratie thc...

Comment

Bezig...
                                X