Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fruit en Roadrunner 2 (dinafem) onder Spectrabox Pro LED lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Fruit en Roadrunner 2 (dinafem) onder Spectrabox Pro LED lamp

Misschien was het gewoon het zweten van de plant na het harde werken voor je
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

elke keer als ik de tent binnen kwam zweetten ze van angst bedoel je....

Comment

Ja, pure angst om een koppie kleiner gemaakt te worden

Comment

wat zou die gast nu weer in het water gestopt hebben?

Comment

zo, bijna 3 weken gedroogd, knakt nog net niet maar droog genoeg om te gaan curen. Ga zo ff wat calyxen roken die overgebleven zijn. Oja, tip voor plakkerige handen: beetje lampenolie op een keukenpapiertje, handen schoonmaken en daarna wassen met water en zeep. Works like a charm..

Totaal generaal:
            R: 16gr (spectrabox III)
            F1: 15gr (spectrabox II)
            F2: 19gr (spectrabox II)
            F3: 17gr (spectrabox III)
            hmmm... 67gram bijna droog

fluffy toppen?? jazeker, maar wel lekker plakkerig, dus van mij mag het... zoals je ziet is er ook geen verschil tussen de twee lampen, maar is ook niet erg wetenschappelijk omdat ze vlak naast elkaar hingen.

volgende kweekje wil ik toch echt minimaal 100gr halen, duim voor me... https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...201#post483201

Comment

Je doel is 100g met 350W?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

[emoji106] duim, duim[emoji106]

Comment

Dat moet je makkelijk gaan lukken Meglow, ik had van 4 AF'jes onder de 150 watt lamp al 73 watt droog.

Comment

Ja, dat vind ik ook, 100gr. zou makkelijk haalbaar moeten zijn onder 350W. Maar goed, wellicht met andere soortjes, ander grondje en absentie van andere problemen gaat het dit keer dan ook daadwerkelijk lukken.
                    Hoelang duurde jouw kweekje Mich? Deze duurde ca. 10 weken, hetgeen volgens mij redelijk rap is.

Comment

Ik weet het is vloeken in de kerk, maar misschien geen led lamp maar een 150W of 250W HPS?

Ik had laatst iets van 275g met een 250W HPS. Had op 150 a 175g gerekend overigens voor een eerste kweek met HPS (voorheen onder T-neon).

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Je hebt gelijk hoor Wietefras, HPS geeft natuurlijk meer rendement etc.
                        Wij hebben gewoon gekozen voor LED om diverse redenen en een flinke opbrengst is natuurlijk leuk maar als er gewoon een leuke hoeveelheid lekkere rokerij vanaf komt is het goed, ik rook zelf namelijk heel weinig.

Mijn kweek duurde ongeveer 11 weken Meglow, ik had wel leeftijdsverschil tussen de plantjes, 1 a 2 weken dus heb in etappes geoogst.
                        Ik heb met 1 150watt lamp dus toch een 0,5 gram/watt gehaald, buiten dat om is de wiet niet erg fluffy dus ben zeer tevreden, volgende keer hang ik er 2 lampen in

Comment

Laat ik het zo samenvatten, Mich en ik houden wel van een uitdaging

Comment

Wil alleen maar zeggen dat ik er vroeger net zo over dacht (met T-neon dan) en dat ik wat dat betreft toch wel bekeerd ben. Ik was ook reuze blij met mijn T-neon kweekjes. Kreeg ik maximaal iets van 50g van 110W (2x55W armatuur). Laatst dan voor het eerst met een 250W HPS en dat is toch wel veel leuker. Planten zien er toch een stuk "echter" uit als ze wat meer licht vangen.

Bovendien als je toch in de richting van 400W gaat, en je hoopt op slechts 100g, dan zie ik de voordelen van T-neon en LED niet meer zo. Zeker als je dat soort oogsten ook wel kan halen met een 150W HPS.

Maar goed, ieder zijn ding inderdaad

Comment

Ja, ieder zijn ding is een mooie conclusie
                              Met HPS zit ik gewoon niet lekker meer op mijn werk. Als ik een vrijstaand huis had zou ik het wellicht nog overwegen. Rationeel gezien misschien niet echt steekhoudend, maar zo is het nu eenmaal. Met 60-70gram doe ik waarschijnlijk 3 a 4 maanden, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.

Comment

en je kan hele leuke oogstjes halen hoor onder led heb er met eigen ogen 1 met 0.77 gram de watt gezien en 1 gevolgt ergens anders die 1 op 1 gram de watt haalde kwestie van oefenen ik ben ook druk aan het oefenen !! en weet niet hoeveel jij voor de spectraboxen betaald hebt maar ik heb veel goedkopere adresjes en nee ik maak geen reclame verkoop zelf niks kijk gewoon es op ebay!! ik heb 3 ledlampen 2x180 watt 1x 300 watt voor nog geen 200 euro en heb net topic gestart en voor evt extra fotos stuur ik je ze altijd graag toe leuk gedaan met die kleine plantje vind ze erg nice uitzien maar weet zeker dat je nog meer rendement kan behalen
                                en het mooie van de led is ze zeggen wel 150 watt waarschijnlijk 3watt x 50 maar die led verbruikt maar 2.1 tot max 2.3 watt wel handig om te weten
                                dus dan heb je l gauw meer als 0.5 de watt groetjes een andere ledfreak!

Comment

Bezig...
                                X