Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb je geen enkele mogelijkheid om de in/uitlaat te verplaatsen ? Eventueel heb ik wel eens gedacht aan een vriezer open aan zetten op een tijdschakelaar (elk uur 10 minuten oid, lol) of koelelementen voor de inlaatbuis (lol).
Heb invoer nu uit andere ruimte, dus scheelt wel wat in temp. Zolang ik nu niet ga overvoeden zie ik het wel in orde komen. Als alle plantjes overleven en vrouwelijk zijn,...
voeding.jpggele puntjes.jpg
Ik weet niet sinds wanneer, want door mijn werk ben ik al iedere keer thuisgekomen als het zonnetje schijnt waardoor ik het vandaag voor de eerste keer gezien heb onder normaal licht.
Betsy, die centraal staat,heeft al iedere dag hesiwater gekregen en gaat als een trein, dus ik denk dat mijn lamp niet meer optimaal, zou ik mij een nieuwe moeten aanschaffen? Haar onderste bladeren trekken een beetje krom, net zoals nog twee andere. kromme blaadjes.jpgBetsy groeit.jpg
500 ml water per dag is veel hoor beter dagelijks 250 ml geven, als ze meer water willen zullen ze dat wel zeggen.
Zoals tuinbroek zegt je lamp is nog goed normaal gezien vervang je lamp na 8000 lichturen.
su6 met je kweekje
Hier nog enkele fotootjes van vorige week. Heb ze dit weekend op 12/12 gezet. Zal straks nog eens foto's en ze hier posten, dan zie je ze zoals ze nu zijn...
Mijn ervaring met deze plantjes is tot nu toe goed. Hiermee wil ik zeggen dat ze goed reageren op mijn zorgen. Plantjes maken 11-vingerige bladeren aan en als ik de "stamtest" doe ruik ik toch al de specifieke white widow geur (mss dat ik hem wil ruiken maar sowieso een duidelijke cannabisgeur logisch toch?? )
Dan de laatste twee, niet getopt, staan beduidend minder bloemen op, maar dat zal in uitzicht mss wel gaan compenseren... PC5.jpgPC4.jpgPC51.jpgPC41.jpg
De gele bladeren zijn een gevolg van te weinig naar mijn mening, was bang voor overvoeding en had geen rekening gehouden met het feit dat grotere plantjes ook meer drinken(NOOB!!)
Voor de rest ook wel leuke plantjes, worden wel duidelijk groter dan de white, van de shiva durf ik niks zeggen want die staat in een pot die vijf keer zo klein is.
Als ik hier de stamtest doe word ik een duidelijk fruitige geur gewaar, dus ik kan niet wachten met deze te gaan roken. Heeft iemand mss nog tips of zo? In mijn ogen loopt alles goed. Alle info is leuk hier op het forum te vinden als je maar geduldig zoekt.
Zo, tot de volgende en hopelijk wat reacties deze keer!
Hoi bobje
Mooi kweekje
Die je getopt hebt daar zitten bijna alle toppen op dezelfde hoogte,dat is al een win win situatie.Verder staan ze er mooi bij en de kleur zit mooi op het gewas,die paar gele bladeren zijn niet belangrijk hoor,die krijgen gewoon niet genoeg licht.Rechts zie ik duidelijk de niet getopten.
Mooi kweekje.
Ps ik zou ze allemaal dieven want aan fluf heb je niet veel en dan stuurd de plant de energie naar de hoofdtoppen.
En niet in die kleine topjes.
Ga zo door eh mooie planten.
Hoi bobje
Mooi kweekje
Die je getopt hebt daar zitten bijna alle toppen op dezelfde hoogte,dat is al een win win situatie.Verder staan ze er mooi bij en de kleur zit mooi op het gewas,die paar gele bladeren zijn niet belangrijk hoor,die krijgen gewoon niet genoeg licht.Rechts zie ik duidelijk de niet getopten.
Mooi kweekje.
Ps ik zou ze allemaal dieven want aan fluf heb je niet veel en dan stuurd de plant de energie naar de hoofdtoppen.
En niet in die kleine topjes.
Ga zo door eh mooi planten.
Ja, ik heb teruggetopt van de vijfde naar de derde internode, heb heel veel topics doorgelezen ivm toppen en dat leek mij dan de meest verstandige keuze, dus deze methode hou ik volgende keer alleszins weer aan. Vind wel niet veel terug over dieven, heb jij daar ervaring mee, Tuinbroek?
Ja de kleine topjes onderaan zeg maar tot20 cm haal je die kleine bloempjes(super kleine topjes) die haal je weg dan hoeft de plant daar geen energie in te steken,en gaat de sap en voedingsstroom alleen naar de dikke toppen.Deze topjes krijgen haast geen licht dus blijven ze klein.En dat is dieven.Laat je dat zitten dan stelt dat niks voor het is niet compact maar erg dun en fluffie.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ja in princiepe wel,denk je maar es in al die energie die de plant verbruikt voor die flufie toppen wat je zo bij je knipafval kan gooien,want er komt geen stevigheid in omdat ze haast geen licht krijgen.
En licht is gewicht.Dus neem je dit weg,de toppen worden
over het algemeen steviger en dikker.Maar dat is aan jou wat jij wilt.Doe het dan gelijk goed,of stel je vraag bij bladproblemen,9 van de 10 die er een beetje van weten zullen zeggen Dieven!!!!!!!
Het heet ook dieven met een reden met dat dieven word bedoeld,de fluffie toppen die stelen energie die de plant beter kan gebruiken
Dus ik zou zeggen dieven.
Ben ook benieuwd naar jou veldje,hoe is het ze vergaan?
Word wel weer tijd voor een update he!!!!We willen ook jou vooruit gang zien,en gaat er iets niet goed dan vraag maar raak hoor,daar is het forum ook voor.
Veel succes met stvv ,dat ze flink scoren.
Comment