Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Is er iemand die mij en mijn kameraad uit een discusie kunnen halen
    Hij beweerd dat ik van mijn 3 plantjes 35 max 40 gram zal oogsten droog
    En ik zeg tegen hem dat dat wel iets meer zal zijn
    Met 400w hps en voledige plagron terra voeding
    Met nu terra bloom en voor laatste weken green sensation
    Of heeft deze bedweter 😠 het toch juist .
    Ik moet dit kunnen vragen aan een ervaren kweker
    Want hij blijft in discusie gaan .
    Hij maakt me moe met zijn gestress dat hij gelijk heeft
    Hoop snel op antwoord
    En nu maar stiekem hopen dat ik gelijk heb dat het zeker wel meer zal zijn 😉
    Alvast bedankt vrienden
    Mvg

Comment

dat is altijd de vraag waar iedere kweker benieuwd naar is, alleen jammer genoeg kun je dit niet zeggen, je bent net gestart met de bloei welke bepalend is voor je oogst.

Het is als een dobbelsteen ophoog gooien je weet niet op welke kant hij valt en welk getal er dan te zien komt, jij weet ook niet of er spint in je tent komt, of dat je een keer een fout maakt met voeding of dat je plant tegenstribbelt door bijvoorbeeld tekorten te krijgen of temp/LV problemen, als je een keer of 5 gekweekt hebt in een en dezelfde opstelling (tent en soortje) kun je zeggen , ik kweek ongeveer 0.3g/w of misschien wel 0.8g/w .

Comment

Ja daar kan ik johny ook wel gelijk in geven,er zijn veel variabelen in het spel.Ik zal dit met een verhaal duidelijk maken terwijl het eigenlijk niemand wat aangaat.Toen ik terug kwam na dienttijd in libanon als unifiler,nou praat ik over de 80 er jaren.Je hoort er in nederland niet veel van van maar het gebeurd wel, soldaten die terugkomen uit oorlogs gebied zitten nog vol met agressie en vechtlust,je ziet dingen die een mens niet hoort te zien lijken langs de weg was voor ons normaal,dus mn tijd zat erop en ik bulkte nog van de agressie en kwam in de gevangenis terecht voor vechterij.Let op want nou komt het,dr waren altijd figuren die praatjes hadden ze kregen bezoek en zeiden dan vanavond feest want ik krijg hasj binnen,daarop was dan stellig mijn antwoord:wacht eerst maar tot het hier op mn vloeitje ligt dan is het pas binnen.Je werd immers gefouleerd en of een bewaker had je op de korrel.Dus er kon nog van alles mis gaan voordat het op de afdeling was.
        Nou dit is hetzelfde,wietkweken, is geen exacte wetenschap maar afhangkelijk van verschillende dingen.Dus kun je niet zeggen dit gaat zoveel opbrengen.Je kan een foutje maken,een buurman ruikt wat,stroomstoring.Dus je kunt alleen maar zeggen,als alles 100% loopt dan kun je zeggen hoeveel er bij benadering afkomt.Je zal maar beestjes krijgen,of toprot.Dus snap je dat wietkweker en johny.
        Dus pas als alles langs de bewaking komt,cq wietziektes of iets anders dan kan je pas zeggen dit levert zoveel op.
        Je kunt het wel schatten maar zekerheid heb je nooit.

Comment

Maar van 3planten hoor je als je het goed doet wel 40 gram per plant afhalen,tenminste bij mij wel,mijn laatste oogst was 0,9 per watt en ik draai op 600 wat,en ik had toen maar 7planten overgehouden en ik zat tegen de 6ons aan.Daar rook ik nou nog van zie kweek
          Fruit lebanonx amnesia een eigen soortje.

Comment

Laat je niet opjutten door je maat ben jij wietkwekerb of hij ?
            Je planten staan er mooier bij dan bij mijn eerste kweek !
            Ze zijn mooi groen en je hebt de hitte toch maar mooi verslagen
            Ook al valt je opbrengst tegen je hebt heel veel ervaring opgedaan en dat is onbetaalbaar
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dus toch normaal als alles gaat als nu meer als 35 gram normaal
              Van 3 planten dus had ik toch gelijk eigenlijk nu hopen dat alles goed gaat .
              maar tot nu toe kan ik niet klagen.
              Dus maar hopen dat ik deze klaar krijg dat ik 14 dagen voor ze klaar zijn er nieuwe plant .
              Dat ik deze direct in de tent kan zetten als deze er uit zijn
              Maar dan wel geen 3
              Maar d8 aan 15 planten voor toch min 5a6 vrouwtjes te hebben
              En dat ik dan aan kom met deze kweek tot de volgende klaar is
              Maar het zal wachten zijn en zien wat de toekomst brengt
              Heb toch een goede leermeester he tuinbroek😉
              Heel veel dank voor de uitleg @ tuin en johnny en een goede nacht 😪

Comment

Dat is waar stemma en ik hou van mijn hobby en het zal wel goed gaan ik blijf positief
                Ik ben heel veel bezig met mijn plantjes .
                En doe mijn best meer kan ik ook niet doen .
                Ben echt blij dat ik op deze forum zit want ik leer veel bij van lezen en nog eens lezen
                En de hulp van mijn medekwekers .
                Heel veel dank alemaal😉

Comment

ik zal het dan ook nog eens zeggen.
                  klopt volledig wat de mensen hier zeggen.
                  ik had bij mijn eerste kweek ook onder een 400w een 50gram van 2 planten white whidow.
                  ja dit is idd weinig maar zoals ze zeggen al doende leer je. ik had toen mijn plant veel te vroeg geoogst omdat ik toen dacht dat de plant oogstrijp was als de haartjes 80% bruin zijn.
                  bij mijn 2de kweek kreeg ik beestjes in de tent en was alles kapot waren toen 4 planten....
                  bij mijn 3de kweek was toen een scrogg had ik dan uiteindelijk een mooie 125gr van 4 planten.
                  4de kweek was 40gr van 1 plant
                  5de kweek waren allemaal mannen 5 planten..
                  6de kweek is nu nog bezig.

dus wil ik je maar zeggen ik had pas de mooie aantal grammen bij mijn 3de kweek. ook hier had het toen veel beter gekunt want in week 7 was ik toen ook verplicht om alles te knippen wegens een blokade van voedingsstofffen.

een echte probleemloze kweek heb ik nu pas bij mijn 5de kweek. nu kan ik al wat beter inspelen op alles en heb ook grotendeels alles zelf geleerd want kwam pas hier terecht bij mijn 3de kweek. en zoals je ook zelf zegt dankzij de mensen hier had ik eindelijk die mooie grammen gehaald. jij zal dit eerder hebben omdat je bij je eerste al hier bent.

maar ook al krijg je veel tips en dergelijke uiteindelijk ben jij diegene die alles moet doen/onthouden zodat je niet telkens met de zelfde vragen terug komt.
                  als je spreekt over tegenslag awel dan heb ik die wel al gehad. maar al doende leer je en dat is de beste leerschool, door zelf fouten te maken en daaruit te leren zal het de volgende x weer iets beter gaan.

no offense,

maar dat merk ik bij jou niet dit is eerder een vraagkweek dan een kweekverslag sorry dat ik dit moet zeggen maar is mij al een tijdje aan het ergeren.
                  er zijn ook dingen zoals google of nog beter dit forum je hebt ook hier een zoekfunctie. (bv, die vraag van je of je bladeren mag aftrekken).
                  ik ben altijd bereidt anderen te helpen maar vindt ook dat ze zelf wat moeite mogen doen.

verder ben je goed bezig en houden zo geen rare dingen gaan doen zoals bladeren aftrekken
                  nog steeds even goede vrienden. wou dit hierboven alleen even kwijt.
                  en ik denk wel dat als je zo verder doet en geen oogstkoorts krijgt je die 30gr wel ruimschoots zal inhalen.

mvg,
                  thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nou thugs ik had het niet beter kunnen vertellen,wietkweker moet wat meer vertrouwen in zich zelf krijgen.Kom op man je hebt al na zon korte tijd zo een mooi resultaat.Mijn eerste kweek had ik 2 joints en niks meer.Dus trek je nou nergens iets van aan het resultaat spreekt al voor jou.En neem dan thugs,daar zit pit in,heeft zoveel miskweek gehad maar gaat onverbloemd verder,zonder zagarijn pakt hij de volgende zaadjes.Dus als je weer in de put zit lees dan maar es een stukje van thugs.

Comment

Zeker even goede vrienden thugz
                      Maar had al gelezen dat dat mocht
                      Maar was niet zeker daarom de vraag want lees veel
                      Maar ben julie heel dankbaar voor de hulp en raad
                      😉 mvg

Comment

Hallo Wietkwekerb
                        Ik heb je reeds enkele foto's gepost van mijn eerste kweek cheeze.
                        Heb ondertussen weegschaal cheeze1 was ongeveer 60 cm en heb 43 gram na 31 dagen curen.
                        Cheeze2 was ongeveer 60 cm en heb 54 gram na 34 dagen curen.

Ben zelf ook maar beginner. Werk zeer primitief met zelf gebouwde kast.
                        Heb ondertussen al wel wat uitgebreid met zelf gemaakte veg ruimte (eerste kloonen staan reeds in bloei)
                        k'zal misschien binnenkort ook een kweekverslag maken.

Succes nog
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Mooi oogst van twee cheese
                          Maar u gramen worden toch ni meer door curen he of wel!
                          En waar staan de fotos mvg wietkweker b @ francoisca

Comment

Nee, in het begin minder.
                            Zal even kijken voor de foto's staan in je verslag.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Pagina 8 van je verslag.

Dit zijn de foto's.
                            Was maar om je een idee te geven van mijn 1 ste kweek.
                            Cheeze getopt

3 weken

Cheeze start bloei

Cheeze nu
                            Last edited by Francoisca; 23 August 2014, 00:08. Reden: Wietkwekerb vind foto's niet
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

De laatste foto denk als ze klaar is toch mooi oogstje
                              Laat me zeker je opbrengst weten😊 en kwaliteit tuurlijk
                              Hoe lang staat de laatste?
                              En van waar komt zaad mijn van dhs
                              En wat voor lamp gebruik je
                              Veel vragen maar ben nieuwschierig😉

Comment

E en vraagje voor alle medekwekers
                                Heb nu 2 cheese en 1 white rusian die zo een 47 dagen zijn hebben wel leeftijdverschil
                                De kleinste cheese heeft 13 dagen verschil
                                Ze staan nu 20 dagen in bloei
                                Maar had er maar 3 gezet
                                En wil toch ff aakomen met mijn obrengst want moet nu continu kopen
                                Word duur hoor 😊
                                Zou ik bv 3 plantjes kunnen bij zetten wel direct op 12/12 want heb maar 1 tent met alles er op en er aan
                                Toch wel weer bijna 900 euro armer
                                Maar heb ik over voor mijn nieuwe hobby 😊
                                Dus nu mijn vraag kan ik nu direct bij deze 4 planten bij zetten op 12/12 dat als die nu klaar zijn ik een tijdje erna terug kan oogsten
                                Of is het niet goed direct 12/12
                                Minder opbrengst mischien
                                Kan iemand mij raad geven als ik het zou doen of niet mvg
                                Thankx

Comment

Bezig...
                                X