Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Slapen jij !!!
      Je moet herstellen
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Netjes man. Die white rusian ziet er top uit.

Comment

Ik zie nu de toppen iedere dag dikker worden maar had paar gele bladeren gewoon ipv 2 ml terra bloom 4 gegeven en 1 ml green s en bladeren kleuren al terugg bij ze verdragen nu in eind week 6 bloei veel voeding zo te zien
          Maar toppen zijn echt keihard denk dzt dat wel goed is en wat een geur wow
          De trichs zijn clear met beetje milky denk nog een 3 weken maar blijf controleren hoor
          Mvg 😉

Comment

Staat er mooi bij!
            Toch rustig aan doen met de voeding, aan de verbrande bladpuntjes te zien heb je al wat overvoeding...
            grtz
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Wat zou beter zijn ik volg nu schema bijna mischien 3 bloom en 1 green sensation of weet iemand betere raad mvg 😉

Comment

Op schema staat 5 bloom 1 ml green s dat was dan zeket te veel 😟

Comment

Ik gebruik ook Terra Bloom en Green Sensation, heb nog nooit de volledige dosis Bloom (of Grow) gegeven... ik hou het ook rond 3ml Bloom en 1ml Green Sensation, bij meer zag ik ook overvoeding. De laatste week voor het spoelen zou ik dan wel es wat meer geven. Maar zal ook wel soortgebonden zijn of ze veel of weinig voeding nodig hebben... Ik voed ze dan ook elke dag (opbouwen, en niet te veel), en af en toe es een dagje niets, als ze overvoeding vertonen...

Je raketten gaan nog serieus aandikken!!
                  Jack Herer in scrog

Comment

He wietkwekert
                    Onkruid vergaat niet hoor,maar hier schrik ik echt van,maar het was toch niet gelijk zon wond?
                    Heb je dan niks gemerkt,ik eb zon plek op mn arm net een 2euro munt,was ook een vleesetende bacterie.Een spin,
                    Wauw straks krijg jij vreemde krachten!!!!!!!

Spiderman ik wens je voorspoedig herstel jonge.
                    Tuinbroekske!!!!!!

Comment

Pas er maar bij op als er infectie op komt heb ge het zelfde als mij @tuin
                      Kunnen we samen door de lucht slingeren
                      Dus ik mag me nog verwachten aan nod dilkere colas
                      Wel fijn zal dus 3 bloom geven en 1 ml green sansation zal wel goed komen dus bij mijn dames
                      voor mijn eerste x voel ik me toch fier van voor een begineling
                      😆😆

Comment

Wacht tot je ze zal roken, zal je apetrots en apestoned zijn
                        Nog een paar weken geduld hebben...
                        Jack Herer in scrog

Comment

Hahahahaha ja en als de wond hersteld dan jeukt dat heel erg.
                          Als je jeuk krijgt dan geneest het.Maar gaan ze nog wat vel erover plaatsen of moet het dicht groeien?.[emoji106] [emoji3]

Comment

Er gaat eerst vlees bij komen tot boven en dan terug vel
                            Maar. Heb speciale zalf die heel duur is die vlees zelf aan maakt 55 euro voor 100ml en dan van die elastische verbandjes
                            Last edited by wietkwekerB; 14 September 2014, 11:07.

Comment

Doekjes ook 40 voor er 10 en antibiotica aan 9 euro. Voor 30 pimetjes is 104 voor alles en niks terug betaald ziekenkas dure operatie zeg ik en dan nog nieuwe ph meter 45 euro zo alles op 😊
                              Last edited by wietkwekerB; 14 September 2014, 11:08.

Comment

Zo weer een update van de vrouwen
                                Temp lamp uit 22a23 graden
                                Lamp aan 27 tot max 29 graden
                                Lv 55
                                Gaat volgens mij goed zie al wel beetje milky trich
                                Hizr fotos
                                Cheese 1

Cheese2

White rusian
                                tips of opmerking altijd welkom
                                Mvg wietkwekerb 😉
                                Denk nog 2a 3 weken
                                Knoppen 2ijn wel echt kei hard
                                Geef nu 3.5 bloom 1ml green s 😊

Comment

Bezig...
                                X