Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
Denk zo een 50 gr kan fout zien
Denk wel goede wiet zo een lekkere geur en toppen plakken als gek en zijn heel hard
Nog vraagje ziit nu week 7 bloei
Kunnen de toppen nog dikker worden ? 0f blijven ze zo ?
Mvg wietkwenkerb
Ik ook van 2 cheese en 1 white rusian
Ik schat rond de 60 kan meer zijn zit nu begin week 8 ze krijgen terra bloom 4 ml en 1 ml green sensation
En toch heb ik tussenn alle bladeren een aantal bladeren bij iedere plant die aan de knoppen geel zijn ?
De knoppen zijn wel heel vast van structuur en wat een geur amai en plaken ook
Ze hebben al veel milky trichomen wel nog niks amber
Ze hebben nu 3 en half weken groei bijna 8 weken bloei
Zouden ze dan nog aandikken en kunnen die gele bladeren daar ook door komen omdat ze denk ik niet meer zo lang moeten
Alvast bedankt voor hulp mvg😉
Zoals ik het zie zit je te hoog in de EC. Je bladpunten verbranden. Je hebt dus geen vergeling door tekorten maar een zoutverbranding door te veel te voeden.
Moet dringend ec meter hebben wat kan ik doen en doet dat aan opbrengst trich zijn milky hoe lang normaal nog ze staan nu in totaal bijna 3 maand 3 weken en half groei bijna 8 weken zichtbare bloei ??😉
Ik zou ze nu op water zetten en niet meer voeden tot aan je oogst. Ze gaan dan wel vergelen maar het komt de smaak ten goede. Laatste week zwellen je calyxen vaak nog flink dus ze zullen nog wel iets aandikken maar dit zal niet echt schrikbarend veel zijn.
Ik zou zelf niks te klagen hebben met de kweek die je tot nu toe draait.
Hier fotos wel niet heel duidelijk want er zijn knoppen bij die zeker 20 cm lang zijn maar zie je niet door de bladeren😊
Hoop dat het voor eerste x nog redelijk is ik hoop op mooie en goede opbrengst maar vooral goede opbrengst maar aan de structuur en geur heel lekker zal het ni liggen
Hier fotos
Comment