Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
De lamp in mijn tentstaat op 70 cm ipv 40 de twee zijluiken zijn open en nog temp 34 graden kan er echt ni tegenop
Al de ander dagen was het 28a29graden lamp aan
22a23 graden lamp uit want ik draai nu van 20 uurtot de dag erna 12 smidags da zijn 18 uur zoals het hoord
Maar met dit weer pfff hoop dat het geen kwaad kan als dat een paar dagen zo is 😰 greetz wietkwekerb
grote plastic bak met deksel bij de invoeren maken en daar ingevroren flessen water inleggen als de lampen aan zijn en in de nacht weer invriezen.
idtje van cookaap dacht ik.
Ok dank je maar ik doe snachts ligd aan maar is het zelfde
Dus gewoon een bak met ingevroren flessen in en dat voor de pasieve inlaat zetten zo is het toch he ? Mvg
Je zet die bak buiten je tent 2 gaten erin en klein stukje slang tussen de box en de tent als inlaat. Wel zorgen dat het goed afgesloten is anders verspil je de kou
blaas je in dezelfde ruimte uit als waar je je verse lucht vandaan trekt ?
Dan blijf je die warme lucht opnieuw aanzuigen ....
Maar als het buiten 30 graden is, zal het binnen niet veel koeler worden..
met lamp aan boven de 34, 35 graden kan wel problemen gaan geven..
Ik zou gewoon voor 1 week een paar spaarlampen erin hangen .. het staat nog op 16/8 toch ?
Moet geen kwaad kunnen lijkt me .. het vertraagd misschien iets, maar beter dan in 40 graden zetten ..
ben blij dat ik net geoogst heb vorige week anders word t hier ook 32 graden met lamp aan
good luck in die hitte..
Comment