Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

    De sont e pia plus van fillips die vervormt ook niet,tenminste in een gavita esva.

    Comment


      Heb nu een gavita enchangedlamp 400w besteld en al aangekregen voor 3 tientjes
      Ze zeggen toch dat deze niet krom trekken op lumi evsa
      De gavita kan ik nu ook dimmen
      En ze is van beter materiaal heb opgezocht
      Dus beter lamp ph meter en microshoop aangeschaft nu maar zien hoe het lukt heb twee grootste plantjes al getopt en volgende week de 3de
      En dan staan ze zo een 35 dagen en gaan ze op 12/12 hoop dat het goed verder gaat
      Zet straks nog fotos van mijn 3 dames
      Alles gaat goed aleen 1 plant zijn eerste twee blaadjes rusten op de aarde
      En zijn geel hoe zou dit komen?
      Mvg 😊
      Ook een blad op de eetste foto begrijp ik ook ni
      Last edited by wietkwekerB; 25 July 2014, 17:22.

      Comment


        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

        Comment


          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

          Oorspronkelijk geplaatst door wietkwekerB View Post
          ...Ik werk bij tappatalk...
          Serieus, jij werkt bij Tapatalk ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Ik denk dat je ze befer weg kunt halen,blad op natte aarde komt alleen maar schimmel van.
            Verder zien ze er toch goed uit.

            Comment


              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

              Ik zou de andere ook nu toppen, de groei komt pas na de omschakeling. De omschakeling zou ik ook deze week nog doen.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                Dus de onderste 2 blaadjes weg doen .dat komt door de natte aarde ?
                Zal ik die weg doen de ander toppen en vanaf morgen 12/12 zetten hoop dat ze dan omhoog gaan want ze blijven nog al klein vind ik voor bijna 30 dagen oud te zijn of zie ik dit fout?

                Comment


                  Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                  Is indica, net als mijn white widdows, die groeien niet echt groot.

                  Wacht maar tot je omgeschakelt bent, je zal ze wel zien groeien...
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                    Hoop het witte een de grootste is white rusian
                    De ander 2 cheese
                    Ik d8 dat cheese meer sativa was dan indica kan dat ? Mvg

                    Comment


                      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                      Zou kunnen, ik ben zelf meer bezig met het verschil in groei, en dat zie je pas echt na omschakeling, of het verschil in bladvorming.
                      Sativa heeft langere vijfvingerige bladeren, en Indica heeft kortere, rondere vijfvingerige bladeren. Sativa groeit in de groei groter dan een Indica, en in de bloei groeit een Sativa ook groter door dan een Indica. Dat is toch mijn ervaring.

                      Greetz, Witte...
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                        Ok fijn dat ik dat weet bedankt er voor en hoe jij zegd van de vorm bladeren is het toch meer indica hoop toch iets mooi te oogsten bij maar 3 plantjes onder 400w
                        Gebruik plagron growmix met perliet en plagron terra voeding
                        En zuur af op 6.2
                        Ben echt bebieuwd hoeveel ik van 3 plantjes kan afhalen en de kwaliteit tuurlijk mvg wietkweker @de witte

                        Comment


                          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                          Ik heb zelf ook twee Indicas staan, 2x white widdow, ongeveer in de vijfde week van de bloei.
                          Deze groeiden in de groeiperiode ook niet echt hoog of snel en ik maakte me in het begin ook een beetje zorgen.
                          Na de omschakeling is er een groeischeut gekomen die al de zorgen toch heeft weggenomen.

                          Het resultaat mag er best wezen, maar de volgende ronde wordt een scrog met 2x white widdow, vooral omdat ik zo de toppen op de zelfde hoogte onder de lamp kan houden en dat een beter resultaat en opbrengst geeft.
                          Voorlopig bloei ik nog even mijn twee widdows af, nog een weekje of twee schat ik.
                          De oogstkoorts loopt in ieder geval hoog op, en het is nu dagelijks de trichomen checken op rijpheid en vooruitgang.

                          Greets, Witte


                          P.S. ik heb ook de growmix met de terra bloom, alsook de sugar royal en green sensation.
                          Water zuur ik af naar 5.8
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                            Dus beter afzuren naar 5.8 dan bedankt mvg

                            Comment


                              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                              pH 5.5 tot 7.0 zeggen ze bij Plagron.
                              Dan zit je met 6.2 prima denk ik.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                                Dan zit ik toch goed met 5.8 bedankt qnq hoop echt dat ik van mijn eerste plantjes een mooie en zeker goede oogst heb ik doe toch mijn best want mijn vriendin zegd altijd ge zijt bijna meer bij u planten bezig dan bij mij 😉

                                Comment

                                Bezig...
                                X