Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
jawel hoor. Een indica groeit de eerste twee a drie bloeiweken nog flink, een sativa groeit in bloei nog heel lang door. Verder groeit ze dan nog een beetje in de toppen. de bloei bestaat immers ook uit kleine bloei internodes.
Je kunt ook niet meer terug, nu de klok terug op 18/6 zetten zou wel kunnen maar zoon revegitation (terug in groei) duurt vele weken, onder een lamp erg duur in de stroom. Je zult het dus met deze plantjes moeten doen.
Je zou wat verslagen kunnen lezen of foto's kijken dan zal je zien wat ik bedoel. Minder in paniek raken, meer lezen!
In verslagen staan foto's en datums wanneer die gepost zijn. Als je er daar nu eens een paar van doorneemt krijg je een idee over hoe een plant groeit en bloeit van zaad tot oogst.
Heb al veel gelezen heel veel da mijn vrie.ndin er kwaad van werd
Het enige waar ik mij zorgen over maakte was de groote maar is een indica en dat vergeet ik percies wel eens😊
Ze hebben juist ieder 250 ml water gehad met terragrow
Pure enzym
Power roots
En zo doe ik dit om de dag soms aleen afgezuurd water
Ga gewoon mijn best doen en we zien wel he
Heb nog 40 zaden miggen voor volgende x zal dan wel beter gaan 😉mvg
In al mijn topic,s beschrijf ik altijd van zaad tot rookbaar materiaal,maar wietkweker je blijft met een natuurlijk proces bezig,dat je met licht en voeding de natuur zoveel mogelijk nabootsen.Maar we zijn maar mensen,en soms gaan er dingen fout,of moet je alle planten in de kliko dumpen
als het niet goed gaat,maar daar leer je van.En de volgende keer maak je die fout niet meer.
Maar jij bent ook nog als beginneling in de moeilijkste
tijd(warmte) gaan kweken,en je zult toch moeten roeien met de riemen die je hebt.En geduld is ook niet je sterkste kant.
Mijn planten doen het ook niet altijd even goed,ik heb nu ook een probleem waardoor mijn opbrengst minder zal zijn.
Maar dat is de natuur.Er komt heus wel wat af, alleen kan niemand voorspellen hoeveel dat zou zijn.Je leert elke dag wat bij.Dus doe zo voort.
Bedankt tuinbroek
Ze zien er toch ni slecht uit geef ze voeding waneer nodig
O ja ik zie al bloei haren zou ik beginnen met bloeivoeding
Of wachten op de echte bloei ?
Mvg wietkweker
Hier nog eens fotos van de dames licht juist aan
Doe dit van 23 uur tot 11 uur
1ste foto white rusian
2 en 3 cheese ze zien er toch al veel mooier uit😊
Denk toch dat het nog zal mee vallen wat denken julie ? 😊
Comment