Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
Mijn plantjes zijn nu ongeveer 35 tot 40 dagen oud geef ze ieder 250 ml om de dag 1 dag voeding andere x niet
Toch zie ik dat soms als de lichten even aan zijn de twee boventopjes die komen door te toppen
Naar beneden hangen geef ik ze dan 100ml water dan binnen kwartier staan ze terug mooi
Zou ik mischien beter ieder
350 ml geven iedere dag afgezuurd op 6.2
Dan om de dag graag hulpvgevraagd ??met vriendelijke groeten uit lombardzijde ben op verlof aan zee mvg? wietkweker
Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian
Oorspronkelijk geplaatst door wietkwekerBView Post
Heb ook geen ec meter francoisca wel ph
En waren u plantjes ook nog zo klein na 25 dagen zo een 18 cm mbg
Na 25 dagen had mijn plantje 24 cm.
Je kan ook nog steeds naar de foto's kijken die ik gepost heb.
Heb ook van mijn cheeze 2 klonen genomen na 3 weken bloei. (weet wel dat je normaal kloont in groei maar wou even een testje doen)
Heb mijn klonen 3 weken laten roots krijgen, daarna 1 onmiddellijk in groei gezet en de andere in bloei.
Hebben wel wat tijd nodig gehad om te revegen.
Plantje in bloei na 34 dagen 25 cm, plantje in groei na 34 dagen 20 cm.
Nu zijn de plantjes opnieuw gemeten en ze zijn wel 35 dagen en zijn nu toch alle 3 rond de 30 cm ene iets groter dan andere
En ze zien er nu heel goed uit aleen dat de twee onderste bladeren van alle plantjes
Geel zijn geworden en beginnen af te vallen is dit normaal?@ francoisca mvg
Ja die krijgen waarschijnlijk geen licht,maar de warmte zal daar ook wel debet aan zijn,maar geef je ze niet teveel water per dag.Als ze bloeiharen heeft begin je met bloeivoeding.
En ze zijn inderdaad wat klein,maar ze groeien soms heel snel door hoor in de bloei.Dus maak je geen zorgen,en maak es foto,s vlak voor dat ze aangaan of als ze net uit zijn.Dan is alles beter te zien.[emoji106][emoji3]
Zal ik doen tuinbroek maar ben nu aan zee
Maandag ben ik terug ze worden nu verzorgd door groot vader
Ze zeiden dat 300 ml om de dag ni genoeg was omdat ze beetje af hingen en gaf ik beetje water
Dan was het ok qnq zij geef iedere dag 300 ml ni genoeg geef je beetje bij klopt toch he hoop ik of ze zijn verzopen 😊mvg
Comment