Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

    Dank je stemma x😉

    Comment


      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

      Heb even geen fotos getroken en de planten een week laten doen
      1 cheese is 38 cm
      2 cheese 51cm
      White rusian 54 cm
      De planten staan al mooi vol met bloemen ze zijn ook al
      Aangedikt en er zijn er lager op de plant bij aan het komen die later per tak top zal worden
      Ze zien er heel goed uit al zeg ik het zelf😊
      Ze krijgen nu 1 l water met 3.5 ml terra bloom ph 6.2 23 graden
      En deze verdeel ik over de drie planten dagelijks soms dag 200ml per plant
      En om de week 1 ml pure enzym heb gelezen dat dit goed zou zijn voor het bodemleven ?

      Straks komen er fotos licht is nu uit brand van 23 uur tot 11uur
      Zo straks komen fotos
      Dan kunnen julie zeggen wat je er van vind en als ik wel zo goed bezig ben als ik denk?
      Mvg wietkwekerb 😉

      Comment


        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

        vorige foto's zagen er mooi uit, kben benieuwd naar de update

        Comment


          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

          Dank je ze komen er normaal straks op 😊

          Comment


            Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

            Je moet niet te vaak met enziym werken want het zorgt ervoor dat de grond opgegeten word door enzym,dat zorgt ervoor dat je bodem leven de plantdeeltjes omzet in voeding voor de planten,dat gebeurt zo wie zo ook wel alleen dan versnelt.Ik zou het in elk geval niet puur geven.Maar ben nu wel nieuwschierig naar je planten.Plaats je die foto,s nog?En zie je toen je hier voor het eerst kwam,lees maar es terug,dan zie je ook dat je wat kweken betreft enorm vooruit bent gegaan,en dat vind ik prachtig om te zien.Je hebt al planten getopt ,en ziedaar de toppen zitten mooi op een hoogte.Nou een compliment hoor,ga zo door.

            Comment


              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

              Leuk om te zien he, tuinbroek dat hij wat meer zelfvertrouwen krijgt nu
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                Hier de fotos zoals beloofd foto 1 white rusian
                Heeft nog veel meer toppen meer onderaan maar zie je op foto ni is bij alle 3 zo
                Foto 2 cheese 1 .
                Ook al mooi geworden met ook veel toppen onderin
                Foto3 het zelfde als de andere 2
                O ja nog 1 vraagje er zijn meer onder ni veel lager als de bovenste toppen nog toppen maar steken weg onder een klein blad zijn ook mooi en dikker .
                Mag kk deze blaadjes weg dieven dat alle toppen vol licht krijgen of beter niet ?
                Zo hier de fotos planten nog geen week ouder als vorige fotos
                Ze zlijn alle 3 bijna 10 cm gegroeid en onderin meer veel meer bloemen (beginende top)
                Zo kijk aelf maar hier de fotos comentaar of raad altijd welkom
                Mvg✌

                Foto 2

                Foto3

                De kleinste 😊

                Comment


                  Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                  Nou nou dat worden joukels hoor,ga zo door.

                  Comment


                    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                    Dank je tuin 😉

                    Comment


                      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                      O ja nog vraagje heb iets lager als de bovenste toppen nog dikke bloempjes (beginende top ) maar er hangen boven die bloempjes kleine blaadjes .
                      Die eigenlijk het licht voor deze bloemen tegen houd .
                      Mag ik deze bladeren dieven dat de bloempjes het voledig licht krijgen? Ik denk van wel want licht is toch gewicht .
                      En de blaadjes houden dat licht tegen .

                      Comment


                        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                        Nou als het kleintjes zijn en die topjes ook dan zou ik alles weghalen,maar ik kan hier niet zien hoe groot,dus haal de blaadjes dan maar weg,zit je al in de zichtbare bloei,en zo ja hoelang?Nou zo te zien 20 dagen zichtbare bloei?Dan moet he eigenlijk niet te veel meer dieven,dus haal je alleen de blaadjes weg.Kan je daar wat mee,zelfs die van mij haal ik nog wel lastige blaadjes weg.
                        Dus ik zou ze weghalen.Alleen de blaadjes he.

                        Comment


                          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                          Jaja want de knopjes zijn bijna even dik als de bovenste
                          Maar er komt minder licht aan door een klein blad wat er boven hangd en is op meerdere plaatsen zo neem 10 cm onder de bovenste
                          En onderaan heb ik bij een plant een dun takje met heel mini bloempje
                          Die doe ik dan beter ook weg
                          Want er komt geen licht maar toch komt er voeding in voor niks ,wat de grote toppen wel kunnen gebruiken nu denk ik zo
                          Heel veel dank voor hulp tuin
                          Hoop dat ik van mijn 3 plantjes toch een mooi en goed rokertje af haal
                          Moet wel nog kijken wat en hoe drogen om de smaak en geur te behouden
                          Want heb gelezen dat wiet die goed ruikt na drogen naar stro ruikt
                          En dit zou erg zijn want er komt nu al een lekker geurtje af hoor als ik mijn hoofd in tent steek 😊

                          Comment


                            Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                            O ja tuin is vandaag dag 17 zichtbare bloei
                            Normaal nog zo een 40 dagen maar ik kijk trichomen .
                            Naar gelang milky en amber oogst ik en 10 dagen voor oogst aleen water met ph 6.2
                            Denk wel dat ik het zo goed doe na alle info die ik gelezen heb laatste maanden
                            En dat is veel geloof me
                            Mijn vriendin word er soms gek van hihi 😆

                            Comment


                              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                              Nou dat is niet zo hoor dan is het te vroeg geoogst dan zit er nog te veel clorophyl in de bladeren,als je goed spoelt dan trekt de plant alles uit haar bladeren fot ze geel worden.En dan ruikt je wiet nog even lekker.Buiten wiet kan wel eerst zo ruiken.Dus wat je gelezen hebt zal wel over buitenwiet gaan.Geloof me alsik net geknipt heb en het ophang te drogen in het donker dan stinkt mn hele huis.Dus geen paniek je wiet blijft wel lekker ruiken hoor!!!!!

                              Comment


                                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                                Ha ok bedankt tuin
                                Dus eigenlijk laten staan tot er bijna aleen je toppen nog staan en je plant alle energie uit de bladeren laten zuigen
                                En trichomen check tuurlijk heb zak microschoop met 40x60x100x vergroting
                                Heb al eens naar gekochte wiet gekeken en je zag de trichomen toch duidelijk staat ook led op en werkt wel goed vind ik
                                Zo
                                Zo zo snel dat de toppen nog aan dikken komen er terug fotos
                                En nog eens heel veel dank tuin je bent echt een fijne man ✌👍

                                Comment

                                Bezig...
                                X