Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

    O ja mijn planten staan nu 20 dagen zichtbare bloei is dit te vroeg voor green sensation? Alvast bedankt

    Comment


      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

      Volgens mij moet het wel kunnen, vanaf zaad in de grond direct op 12/12
      ontkiemen, dat ga ik volg. binnenkweek ook doen. Ik weet alleen niet wat de beste tijd is om het hoogteverschil te overbruggen is. Dit lijkt me te snel om direct na het zaad planten of later. Let op direct vanaf zaadje 12/12 dus in de tent ontkiemen!
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

        Dank je stemma
        Ga onder de potjes bloembaken ondersteboven zetten met daar de zaailingen in dat ze ongeveer even hoog komen als mijn planten nu 😊
        Maar wou ze eerst 7 dagen onder 32 w tornado zetten in klein terarium dat ik nu gebruik voor ontkiemen in spongepot
        Maar wou ze dan in kleine potjes 7 dagen laten staan
        Neem 2 l potje
        En dan na 7 dagen in 11l pot samen met de andere cheese
        Wil er nog 4 bij zetten die ik nog heb ook cheese de zelfde zaden
        Zou dit ook goed werken
        Mvg 😉

        Comment


          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

          Als je maar strikt 12/12aanhoudt volgens mij. Maar ben niet heel ervaren he . Geef door wat mij is verteld
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

            Veel dank stemma
            En zou ik eerst de zaden laten weken tot ze zinken en dan in spongepot of direct in spongepot
            Heb gelezen dat voorweken het kiemen bevorderd 😊
            En bedankt voor de hulp al mvg

            Comment


              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

              Hoi wietkweker
              Ja ff voorweken in een glas,als je direkt op 12/12 gaat dan krijg je minder opbrengst.Omdat je dan meestal maar een hoofdtop krijgt,dat doen broodkwekers ook wel maar die zetten gelijk een hele boel om de mindere opbrengst goed te maken.
              Ik zou dit niet doen.
              Ja ik weet dat je anders duur moet kopen,,maar is dat nou zo erg een keer niet roken???
              Ik vind dat je daar op jou leeftijd niet aan moet beginnen.
              Wat wil je dan de hele dag roken.Dat neigt wel een beetje naar verslavings gedrag.
              Ik meen het alleen maar goed he wietkweker dat weet je ook wel.Het kan dus wel maar of je er veel mee opschiet weet ik niet.

              Comment


                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                Rook aleen iedere avond 1 tot 2 joints
                Ik heb slaap problemen
                En de dokter van me zij beter een joint dan al die medicatie
                Maar wou ze wel eerst 7 dagen onder tornado laten groeien en dan bij de rest op 12/12
                Kan je dan niet toppen als ze eerst 7 tot 10 dagen op 16/8 onder tornado cool white zet
                En bedankt dat je zo bezorgd bent je bent echt een fijne man 😉👍✌

                Comment


                  Nou gooi er een paar dagen bij 10 dagen dat moet willen,maar rook niet teveel he jonge.
                  Als je jong bent dan rook je er op los heb het zelf ook beleefd en daarom zei ik dat.
                  Maar ik gunje ook je rokertje dus groei 10 dagen voor en zet ze dan op 12/!2.Maar allsjeblieft ga er verstandig mee om.Amnesia daar slaap je ook lekker op.Ja mijn wiet moet nog spoelen en drogen,maar ik mag ook niet zeggen ik stuur je wel wat.Doe maar 10 dagen voorgroeien.En dan 12/12
                  Last edited by tuinbroek; 24 August 2014, 18:54.

                  Comment


                    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                    Hoe kom je nou ineens aan die grote plant?Wel goed op de toppen letten he,en eventueel afdekken.De nieuwe maan is net begonnen,dat betekent dat het net zo lang donker word als dat het licht is.Dus ze moeten nu in de bloei gaan of al zijn..
                    Verder kweek ik zelf nooit buiten,dus daar weet ik niet zo veel van,behalve dat er van een plant wel een kilo wiet kan komen,maar je moet elke dag checken op toprot

                    Comment


                      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                      Die stond in pot was ni zo groot staat nu in volle grond 1 maand is een reus geworden amai
                      Zou mooi zijn

                      Comment


                        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                        Nog een vraagje van waneer zichtbare bloei mag ik green sensation geven want durf ni en weet ni waneer😳😉

                        Comment


                          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                          Week 5 echte bloei.
                          Dus vanaf dat je pruikjes hebt + 5w dot geef je tot het eind tot je begint met spoelen. Dus 35 dagen echte bloei.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Ok dus dan moet ik van 15 september gr senssation geven mag ik dan de bloom nog geven of aleen green sensation
                            Nog klein vraagje mijn plant die 15 dagen jonger is dan de rest heeft bijne al 2 x zo dikke toppen . is dit normaal
                            Mischien omdat de kleinste zijn toppen sneler naar elkaar groeien? Ze heeft zelf percies al glinsteringen en de ander nog helemaal niet
                            je kan denken dat de jongste bijna twwee weken voorsprong heeft ipv achterstand ze is gewoon kleiner
                            Hoop dat iemand kan helpen
                            Alvast bedankt van de hulp 👍✌ thankx
                            Last edited by wietkwekerB; 27 August 2014, 23:31.

                            Comment


                              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                              Het zijn verschillende pheno,s als ik dit zo hoor.
                              Heb je ze gelijk ontkiemt en is het wel dezelfde soort?
                              Gr tuinbroek

                              Comment


                                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                                Een van de rwee is ander soort white rusian
                                Maar de andere is ook een cheese
                                En die later ontkiemd is is de plant die nu zijn toppen al veel dikker zijn maar deze is wel kleiner
                                Maar gaan de ander twee ook dikkzr worden na iets langerz tijd of niet
                                Dacht mischien is de kleinste voor met bloei kan dit
                                Maak me wel zorgen

                                Comment

                                Bezig...
                                X