Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

    Hier paar fotos 1 ste foto cheese 1 de jongste die twee weken jonger is
    Fotos 2 cheese 2 weken ouder dan de eerste ongeveer is wel 14 cm groter
    Fotos 3 white rusian de oudste
    4 dagen ouder dan cheese 2 😊

    Nu hoop ik dat mijn planten nu alle 3 25 dagen bloei er goed uit zien of is er iets fout😉 thankx friends

    Comment


      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

      He die bovenste lijkt precies op die cheese die mn vriend had en die ik nu heb,dat word een vette cola,nou wiet je hoeft niet bang te zijn,het ziet er toch toppie uit,meneer heeft een paar mooie planten en dan nog zeveren.Die toppen groeien ook naar elkaar toe.

      Geniet van je kweek,en ga es rustig bij je planten kijken ruiken.Nee ziet er toppie uit hoor kwekerd!!!!!![emoji106] [emoji98] [emoji271]

      Comment


        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

        Dit geeft me een goed gevoel beginnende kweker en toch percies goed bezig
        Thankx tuin
        Vind het fijn dat ik het percies toch goed doe
        Echt tof 👍✌

        Comment


          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

          Staat er goed op. Blad staat mooi enkel hier en daar een ietsiepietsie vergeeld bladpuntje. Let op de EC!

          Comment


            Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

            Heb geen ec meter maar geef ieder dag 3 ml ipv 5 ml terra bloem in 1l water en verdeel dat onder 3
            En soms eens aleen afgezuurd6 water
            Hoop zo mijn ec goed te houden want heb geen meter hoop dat dat zo ook wel
            Mijn ph is wel altijd 6 .2 mvg

            Comment


              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

              Die wit/gele bladpuntjes ist eerste teken van zoutverbranding. Eens een enkel waterbeurd tussendoor geven.

              Comment


                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                Ok dank je zal ik zeker doen mischien paar dagen geen voeding of gewoon 1 x aleen water
                O ja van waneer word green sensation het best gegeven mvg 😉

                Comment


                  Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                  Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                  Week 5 echte bloei.
                  Dus vanaf dat je pruikjes hebt + 5w dot geef je tot het eind tot je begint met spoelen. Dus 35 dagen echte bloei.
                  Dit was niet duidelijk genoeg?
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                    Sorry thugz over uit gegeken
                    Echt bedankt @thugz 😳

                    Comment


                      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                      Oorspronkelijk geplaatst door wietkwekerB View Post
                      Ok dus dan moet ik van 15 september gr senssation geven mag ik dan de bloom nog geven of aleen green sensation
                      Nog klein vraagje mijn plant die 15 dagen jonger is dan de rest heeft bijne al 2 x zo dikke toppen . is dit normaal
                      Mischien omdat de kleinste zijn toppen sneler naar elkaar groeien? Ze heeft zelf percies al glinsteringen en de ander nog helemaal niet
                      je kan denken dat de jongste bijna twwee weken voorsprong heeft ipv achterstand ze is gewoon kleiner
                      Hoop dat iemand kan helpen
                      Alvast bedankt van de hulp 👍✌ thankx
                      Je hadnhet wel gezien hoor, je hebt er zelfs op geantwoord.
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                        Sorry maar had meer gekeken naar of de bloei goed ging
                        En dan zal ik me daar zo op gefocust heb da ik twee keer de vraag gesteld heb.
                        echt waar sorry
                        Ma nu heb ik het nog eens gzlezen

                        Wat altijd goed is en dat ik het źeker ni vergeet
                        Thankx thugz 😉
                        En nog eens sorry percies ook beetje veel gerookt 😴slaap percies half sorry mvg
                        👍👌✌

                        Comment


                          ??? Hallo mijn jongste plant heeft echt al dikker toppen
                          En de haartjes worden bruin
                          Begrijp het echt ni de ander twee ouder hun knoppen zijn nie zo dik
                          Mischien de helft maar en geen bruine haartjes hoe kan dit vind er niks van op internet begrijp het niet
                          Of zouden de ander gewoon e beetje achter zijn omdat ze groter zijn ???
                          Confused😲
                          Last edited by wietkwekerB; 31 August 2014, 01:05.

                          Comment


                            Hier terug fotos van een week later ze hebben vandaag de eerste keer iets minder als ml green sensation en 2.5 ml terrabloom
                            Hoop dat dit goed is heb geen ec meter moet ik mij dringend aankopen
                            het gaat over cheese1 die ik zo dikker toppen vond hebben terwijl ze 2 weken jonger is dan cheese 2
                            Foto 3
                            is nog minder dik van knop maar is wel andere soort
                            Cheese1

                            Cheese2

                            White rusian
                            ]

                            Comment


                              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                              Moet je zien wat een planten,en nog niet tevree,ik wou dat mijn eerste zowas gewweest,gaat echt prima dat word een lekker oogstje,mischjen dat je ze nog moet stutten met een bamboo stok.

                              Comment


                                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                                Dus moet me geen zorgen maken
                                Ik weet niet waneer de planten hoe er uit zien maar percies
                                Toch goed
                                Ben er echt blij mee
                                Echt fijn van je tuin
                                En bedankt voor de complimenten
                                Ben echt blij dat het zo goed gaat
                                Had ik ni vverwacht maar doe mijn best
                                O ja mag ik die green s nu iedere watzrbeurt geven of af en toe .?
                                Mvg 😉✌

                                Comment

                                Bezig...
                                X