Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

    Yep, plantjes staan er goed bij.
    Zou de voeding niet verder verhogen, aan de bladpuntjes te zien zit je al aan de top.
    Gewoon rustig zo doorgaan en over 2 weekjes stoppen met voeding geven, dan alleen nog water tot de oogst.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

      Het vuur is een infectie die een rode lijn van de wonde laat vertrekken en komt dit aan het hart sterf je
      Een soort infectie eigenlijk ja
      Hoop echt op een mooie .goede oogst
      Ben toch blij dat mijn eerste x percies goed gaat ik voel me er fier over 😊

      Comment


        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

        Zo is dat,mooie knotsen
        In nederland heet dat bloedvergiftiging of gangreen.

        Comment


          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

          @ tuinbroek en andere vrienden lig nog altijd in ziekenhuis blijven ben gebeten door kruisspin
          Geopereerd was een groot abses en moet nu intraveneus
          Antibiotica krijgen wabt bij pilvorm zou dit te traag gaan en er steekt een soort plastick wick in mijn wonde waar nog vuil wat er nog is uit kan
          Was wel juist op tijd als ik niet gekomen was was die nacht het vuil in mijn bloed gekomen zijn
          En was dit aan mijn hart gekomen en fataal geweest zijn
          Wel even schrikken
          O ja iemand geeft mijn planten iedere dag 2ml bloom en 1 ml green sensation op ph 6.3
          Temp 22 graden hoop dat dit goed is 😊
          Zo ga slapen een goede nacht iedereen

          Comment


            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment


              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

              Gvd Wietkwekerb ! Dat is schrikken zeg, op randje van de dood door een huis, tuin en keukenspinnetje ! Ik hoop dat de antibiotica goed aanslaat.
              Ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe .
              Als ze in het ziekenhuis net zo goed voor je zorgen, als jij je planten verzorgt komt het helemaal goed !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                Denk het ook stemma 😊
                Mijn plantjes zijn mijn andere vrouwen he na mijn vriendin💋

                Comment


                  Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                  En jack ja alles voor de plantjes he is echt een hobby waar ik van hou nu zijn het er 3 was een testje eigenlijk
                  Maar volgende ronde heb ik black cat en ga proberen er dan 8 te zetten en binnen jaartje groter tentje en 600w lamp
                  Nu doe ik het met 400w in dr 90 en gaat wel leker
                  Dus volgent jaar zal alles nieuw dan moeten want alles van evsa tot tent moet anders afzuiging zwaarder ezv
                  Die black cat is amerikaans zaad is black rose xsomaxblack berry haze xpurple schiva schunk komt van een goede breeder die somige wel kennen
                  Kan geen namen noemen privecy heb ik respect voor
                  Echt bedankt

                  Comment


                    Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                    Dusse..voortaan mag je vriendin de spinnen in huis opruimen ?
                    Is ze al een Spidermanpak aan het maken voor je ?
                    moving20spiderman.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Da is dat serum dat ik hier in ziekenhuis krijg da ik begin te veranderen 😂 lol
                      Last edited by wietkwekerB; 9 September 2014, 10:50.

                      Comment


                        Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                        O ja vraagje in de hoeveelste week beginnen u knoppen het meest aan te dikken
                        Moet nu nog 2 dagen wachten op nieuwe ph meter mijne in water laten vallen mijne verzorger van mijn dames
                        Maar ik weet wat ik ongeveer ale bijna zeker er bij doe om de ph op 6.2 te krijgen
                        Weet iemand mischien waar ze snel leveren en goede kwalireit maar liefst ni TE duur
                        Alvast bedankt mvg 😉

                        Comment


                          Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                          Mag morgen thuis hier paar fotos vzn wonde
                          Niet voor gevoelige mensen
                          Dan weten julie e beetje wat het was en waarom gevaarlijk

                          Comment


                            Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                            Zo!! Damn wat een wond. Heel veel sterkte en beterschap.
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                              Dank je is echt raar kan zo aan mijn arm inkijken
                              En moet nog zo vanzelf dicht gaan want ze hebben vel moeten weg nemen dus konden ze het niet meer dan dat naaien en verzorg me zeker goed wil er geen infectie in bedankt voor medeleven iedereen

                              Comment


                                Re: Wietkwekerb eerste kweek in mamoth dr90 3xcheese en 1x white rusian

                                Ze hebben toch van dat nep huid wat ze ook gebruiken bij brandwonden? Er zal ongetwijfeld een reden zijn om dat niet te gebruiken maar ik vroeg het me even af
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...
                                X