Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Yoo thx mannen voor de morele steun. Kweet die luchtvochtigheid... Normaal zit ie rond de 40 en 50 dag en nacht, nu zit ie 10 tot 20% hoger dag en nacht en de setup is hetzelfde.
    Risico's van het vak zeker

Ter ondersteuning foto van de trichromen, ziet er toch al niet slecht uit wel dus effect zal ik er wel van hebben, smaak zal minder zijn.

CAM01356.jpg

Thugz, de tent staat nog lekker vol nog en die Wonder Womans hun toppen wegen aardig door, dus van de rest als alles onder controle blijft zal ik nog een aardige opbrengst hebben.
    Volgende keer ga ik scrogg doen, zal beter zijn. Ga ze 5 weken voorgroeien zo iets en ondertussen mainlinen. Dan beginnen scroggen.
    Kan al niet wachten om de volgende ronde te starten, het kriebelt! Maar nog ff geduld en concentratie op deze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
      Yoo thx mannen voor de morele steun. Kweet die luchtvochtigheid... Normaal zit ie rond de 40 en 50 dag en nacht, nu zit ie 10 tot 20% hoger dag en nacht en de setup is hetzelfde.
      Risico's van het vak zeker
      Ik kweek zelf buiten, en volg het weerbericht nog al fanatiek.
      De lucht vochtigheid is al weken vrij hoog.
      Dat zal je wel de das omgedaan hebben.
      Lets not criticize but legalize

Comment

Plantjes vandaag 08/08

CAM01374.jpgCAM01375.jpgCAM01376.jpgCAM01377.jpgCAM01378.jpgCAM01382.jpgCAM01381.jpgCAM01380.jpg

Foto 1 overzichtfoto
        2&3 Skunk Haze
        4&5 Amnees
        6&7 Wonder Woman 1
        8 Wonder Woman 2

Wonder Womans bloei dag 49
        Skunk Haze bloei dag 14
        Amnesia bloei dag 3

Comment

Damn maat die zien er goed uit hoor. Ben jaloers dat die amnee het bij jou wel zo goed doet.

Zien er harde toppen uit bij die dat het al het verst zit in bloei.

Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Yo thugz, die Amnees kwam traag in bloei maar nu doet ze goed haar best.

Die Wonder Womans die toppen zijn goed hard. Wel foxtailen langs alle kanten en hopelijk geen rot maar we doen ons best.

Fancontroller is naar de zak en heb er terug zo een goedkoop modelletje ingehangen in afwachting ik mijn nieuwe heb. Nieuwe reeds vanochtend besteld dus achter weekend verwacht ik hem.

Comment

Stront aan de knikker. Mijn fancontroller kon de afzuiger niet meer regelen, de afzuigkracht was gelijk een jojo. Van minimumsnelheid naar maximumsnelheid en ga zo maar door. De controller had zijn goede momenten nog waardoor ik het niet door had dat die defect was.
              Tent staat in een donkere kamer met de deur toe beetje afgezonderd dus had niet direct door.
              Zag wel aan mijn vochtigheidsmeter dat er iets niet pluis was, alsmaar te hoge lv.
              Vannacht is ie met de reservecontroller opgelopen tot 92%, dik schijt en onmiddellijk toppen checken en ja hoor kan het al raden, beginnend rot.
              Van eerste keer alle tsjoepen eraf gesneden. Eerst de grote bladeren geknipt en dan de toppen ontleden. Rot viel goed mee was er op tijd bij maar is toch te vroeg voor mij om te oogsten. Was al redelijk wat amber in de maak maar nog veel milky en nog wat clear, de ene top al wat meer amber dan de andere, de ene plant is ook iets sneller dan de andere maar scheelt niet zo heel veel.

Uiteindelijk na het manicuren maar paar rotte plekjes gevonden, ben een 5 gram nat kwijt. Heb nog 180 gram nat goed spul over.
              De rest van de 2 Wonder Womans staat nog in de tent, natuurlijk gecontroleerd op rot. Heb de grootste bladeren eraf gesnoeid en de planten wat samen gebonden zodat ze wat plaats kunnen maken voor de 2 andere planten.

Nog ergens een geluk bij een ongeluk want heb de Amnees wat terug naar beneden gebonden. Nu zal ze wat minder last hebben van de stralingswarmte van de lamp. Skunk Haze daartegen zit zo een 20 cm met het hoogste punt van de lamp verwijderd maar heeft schijnbaar weinig last van. Randen blaadjes staan beetje gekarteld naar boven en blaadjes dichtst bij de lamp zien wat lichter groen maar valt goed mee geen schade.

Als de Wonder Womans uit de tent zijn, ga ik de Amnees en de Skunk Haze nog wat binden zodat ze de hele tent inpalmen en wat verder van de lamp verwijderd zijn om zo nog een vette oogst trachten binnen te halen.

Impressie van de toppen, heb ze niet allemaal gefotografeerd.

CAM01388.jpgCAM01387.jpgCAM01389.jpgCAM01390.jpgCAM01391.jpgCAM01392.jpg

Stukje rot en rest ligt te drogen

CAM01393.jpgCAM01394.jpgCAM01395.jpg

Zo ziet het er nu uit in de tent

CAM01398.jpgCAM01396.jpgCAM01400.jpgCAM01399.jpgCAM01401.jpgCAM01402.jpgCAM01403.jpgCAM01405.jpgCAM01406.jpg

De afzuiger blijft nu volle bak aanstaan tot ik de nieuwe fancontroller heb.

Comment

Dat is mooi kut. Ja de lv buiten is ook al niet echt laag he. Dus kan me wel voorstellen dat het hoog kon oplopen. Maar al bij al nog weinig schade aangericht. Je was er op tijd bij.
                Begin nu al zelf ook wat bang te worden voor rot aangezien het bij mij ook soms tot 70% oploopt maar tot nu toe niets bedrijgend ontdekt.

Thugz

Comment

Eepz thugz, dan heb je tot nu toe geluk want 70% is te hoog ook. Mss als ze nog meer gaan zwellen ga je er wel last van hebben, in week 5 was er nog niets te vinden bij mij tot nu in eind week 7, begin 8 is het van de kloten.
                  Heb zo een luchtontvochtiger, van dat zout in een bakje, op die kamer gezet om de LV ook mede naar beneden te halen en iedere dag zit er toch redelijk wat in, alle beetjes helpen zeker.
                  Heb zo zitten kijken voor electrische ontvochtiger maar vind het beetje teveel euri in aankoop en verbruik maar mss toch eens aankopen om de zomermaanden door te komen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Eepz thugz, dan heb je tot nu toe geluk want 70% is te hoog ook. Mss als ze nog meer gaan zwellen ga je er wel last van hebben, in week 5 was er nog niets te vinden bij mij tot nu in eind week 7, begin 8 is het van de kloten.
                  Heb zo een luchtontvochtiger, van dat zout in een bakje, op die kamer gezet om de LV ook mede naar beneden te halen en iedere dag zit er toch redelijk wat in, alle beetjes helpen zeker.
                  Heb zo zitten kijken voor electrische ontvochtiger maar vind het beetje teveel euri in aankoop en verbruik maar mss toch eens aankopen om de zomermaanden door te komen.

Comment

Ja heb idd al wat geluk gehad en de toppen worden ook nu steeds dikker. Nu ook begonnen met spoelen voor 2 a 3 weken. Ja meestal zitten we maar rond de 30 a 40 % wat toch al veel beter is.

Maar om de positieve kant van de hoge lv te bekijken de plantjes in voorgroei doen het natuurlijk wel heel goes met de hoge lv

Comment

Voor

CAM01435.jpgCAM01436.jpgCAM01437.jpgCAM01438.jpgCAM01439.jpgCAM01440.jpg

Na

Gemanicuurde toppen

CAM01457.jpgCAM01452.jpg links plant 2, rechts plant 1 CAM01448.jpgCAM01443.jpg

Wortels

CAM01463.jpgCAM01462.jpgCAM01460.jpgCAM01464.jpg plant 1
                      CAM01467.jpgCAM01466.jpgCAM01465.jpgCAM01468.jpg plant 2

Stammen plant 1 en 2

CAM01470.jpgCAM01469.jpg

De temperatuur voor te drogen is veel te hoog waardoor de toppen sneldroog zijn en dus wel snel rookbaar zijn maar niet optimaal. Het feit dat mijn vriendin en ik aardig wat roken en zonder wiet zaten is de hoeveelheid al goed geminderd. Al bij al van de hoofdtoppen 47 gram droog gehaald.

CAM01472.jpgCAM01473.jpg

Van de rest heb ik 353 gram nat over. CAM01458.jpg Nu maar wachten tot ze droger worden en dan de weckpotten in.
                      Bovenste 2 schappen zijn de ene plant(meest rijpe) en de onderste 2 de andere. Denk zo 3 dagen drogen en dan de potten in voor dat ze uitgedroogd zijn haha.

Comment

nice work mate.
                        ondeks het rot toch een mooi aantal grammetjes

Comment

19/08

Foto's van gisteren, vooraan in de tent Skunk Haze en achter de Amnees.

Skunk Haze bloeidag 25 en Amnees dag 14.

Voeding in vat verhoogd van ec 1.0 naar ec 1.3, komende dagen terug wat in de gaten moeten houden want de dames worden best wat geel. Voeding grond zal volledig op zijn en wortels zuipen nu enkel rechtstreeks van de blumats.

Lamp hangt op zo een 30 cm van de toppen.

De temperaturen buiten zijn milder en merk je in de tent ook. De lv is lager ook merk ik maar zal door men nieuwe fancontroller komen en omdat er 2 planten uit de tent zijn.

CAM01492.jpgCAM01495.jpgCAM01496.jpgCAM01498.jpgCAM01506.jpgCAM01507.jpgCAM01514.jpg
                          CAM01515.jpgCAM01500.jpgCAM01502.jpgCAM01504.jpgCAM01509.jpgCAM01510.jpg

Wonder Womans had ik totaal 546 gram nat waarvan droog 132 gram. Het niet opgerookte deel zit nu in weckpotten. De 2 planten zitten apart omdat ze een eigen geur en smaak hebben. Dan neem ik ff deze en dan weer deze, precies of ik 2 soortjes heb, lekker

CAM01516.jpg alle 2 CAM01517.jpg de fruitige CAM01518.jpg de zoete

Comment

CAM01525.jpgCAM01527.jpgCAM01534.jpgCAM01539.jpgCAM01540.jpg

Amnees, bloeidag 18

CAM01532.jpgCAM01531.jpgCAM01530.jpgCAM01528.jpgCAM01537.jpg

Nieuw speelgoedje

CAM01522.jpgCAM01523.jpg Zeer tevreden over. 's Nachts draait ie op 28Hz en is dus over de 50% dat de afzuiger draait en je hoort haast geen ruk van. De afzuiger zoemt gelijk een beetje en natuurlijk heb je geluid van luchtverplaatsing nog maar is heerlijk stil 's nachts in huis wat ik wel belangrijk vind.

Is wel dure aankoop maar vind het tot nu toe al zijn centen waard jawadde

Comment

dat zal weer een mooie oogst worden over paar weken.
                              plantjes zijn best wel weer monsters geworden
                              en die controller heb er ook al naar staan kijken nadat je het mij vertelde v/d week.
                              beetje sparen en ga me er ook zo ene aanschaffen denk ik zo moet mijn afzuiger niet steeds op volle toeren te draaien.

thugz

Comment

hoe staat het hier

ben niet nieuwschierig hoor

Comment

Bezig...
                                X