Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Hoi Shiva
    Mooie controller,wat stuurt deze allemaal aan?En zit er een temp sensor aan?Stuurt deze de in en uitblaas aan?
    En houd de temperatuur op pijl natuurlijk.Goede verbetering?
    Ik was blij hoor met de mijne,alles gaat veel makkelijker,en veel minder herrie,voor mij heel belangrijk want ik zit in een flat.

Comment

Hey tuinbroek, die controller stuurt enkel de uitblaas aan want heb geen inblaas. Was vooral om de herrie 's nachts te beperken omdat ik ook op een flat woon. Je zou een stekkerdoos op de controller kunnen aansluiten en zo in- en uitblaas sturen zolang je de maximale amperage niet overschrijdt.

Houd de temperatuur heerlijk op peil en is met bijgeleverde temp sensor, heb een gerust hart nu als ik 's nachts in mijn bedje lig. Niets gebrom enkel luchtverplaatsing, hoor dat mijn clipfan soms luider gaat 's nachts dan de uitblaas.

Een update volgt wel nog eens, de planten doen alsmaar voort. Heb mijn 400W lamp sinds een week gedimd op 250W SL op de Lumatek en temp op tophoogte is ideaal.

Grtz.

Comment

Ja ik heb mn lamp ook gedimd naar 300 watt dat is ideaal als ze in de bloei gaan verhoog ik dat,een beetje lente en volle zomer nabootsen.

Comment

Ziet er netjes uit Shiva
          Mooie knoppe erop doen het prima ,ik had nooit v an wonderwomen gehoord vandaar dat ik even op je topic kwam kijken zeer goed verslag trouwens
          Hoe heet je nieuwe controller en mag ik vragen wat hij koste wil er dalijk ook een gaan halen werk nu nog met een fancontroler

Comment

Last edited by Shiva Ketama; 6 September 2014, 11:00.

Comment

10/09

Skunk Haze bloeidag 47 en Amnesia bloeidag 36.

Voeding voor SH wordt stilletjes aan afgebouwd, de Amnees die mest ik nog wat vet.

Eerst foto's van de SH en dan AH

DSC_0041.jpgDSC_0042.jpgDSC_0043.jpgDSC_0044.jpgDSC_0045.jpgDSC_0046.jpgDSC_0047.jpgDSC_0048.jpg

DSC_0051.jpgDSC_0050.jpgDSC_0049.jpgDSC_0052.jpgDSC_0054.jpg

Comment

looking good looking good.

dat worden weer dikke toppen mate.

hoelang moet de sh eigenlijk?

grtz
                thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooie planten shiva,mooi witte knotsen.Ze bloeien mooi hoor.

Comment

Mooie tuin man, ziet er vetjes uit!
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Thanks mannen, leuk die reacties, we gaan voor een lekkere oogst van deze 2 plantjes.

De Skunk Haze moet 10 weken volgens Dutch Passion. Op eu.seedfinder heb ik gezien dat er nog een kleine pheno is van deze soort maar op site DP staat vermeld dat er grote struiken uitkomen dus bij deze heb ik een grote, ben ik wel blij om

Verder is die Skunk Haze van goede genetica. Vind deze zeer makkelijk om te groeien en onderhouden en ze ruikt nu al overheerlijk. Lichte frisse geur, met een aardse ondertoon, imo heerlijk!
                      Ze begint te rijpen ook, er zijn al redelijk wat haartjes bruin aan het worden en in te krimpen maar is slecht te zien op de foto's. De toppen worden ook zwaar want heb er sommige al wat rechter moeten binden.

Grtz en tot de volgende

Comment

DSC_0059.jpgDSC_0058.jpgDSC_0060.jpgDSC_0062.jpgDSC_0063.jpgDSC_0064.jpgDSC_0065.jpgDSC_0061.jpg

Amnesia
                        DSC_0068.jpgDSC_0067.jpgDSC_0066.jpgDSC_0073.jpgDSC_0072.jpg

Top SH met rot en grut en trichs
                        DSC_0041.jpgDSC_0042.jpgDSC_0043.jpgDSC_0044.jpgDSC_0045.jpgDSC_0046.jpgDSC_0047.jpgDSC_0048.jpgDSC_0049.jpgDSC_0051.jpg

In de thumbnails staat nog een takje die ik er vandaag afgehaald heb.

Zoooo, tot de volgende keer maar weer. Zal zijn wanneer de Skunk Haze gaat geslacht worden.
                        Attached Files

Comment

Zien er erg goed uit hoor, hoe hoog zijn ze ongeveer?
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Dank je Michevan, ze zijn zonder pot rond de 90 cm hoog en de pot zelf is 25 cm. De lamp staat ongeveer 25 cm van de toppen.

Comment

Mooi, dan kunnen die soortjes ook nog wel in mijn tent van 160 cm hoog, die Amnesia lijkt mij wel wat
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Best is in scrogg want nu heb ik tel keer moeten knakken en binden. En de lamp staat er nu te kort op om op 400W te staan, nu staat ze gedimd op 250SL. Mijn volgende kweek gaat in scrogg zijn. Ben bezig nu met 2 plantjes voor te groeien, een Medi Haze en terug een Skunk Haze. Smaak en geur van die Skunk Haze is super lekker.

En Amnesia, voor mij is dat nog altijd nummer 1 wiet. Als die gaat klaar zijn zal het enorm smullen worden...

Comment

Bezig...
                                X