Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's indoor 12/12 garden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nik's indoor 12/12 garden

Korting op 420shop
    Hallo medegrowerz ,

Allereerst welkom op mijn aller eerste niet autoflower verslag, ik begin hier wel een nieuwe verslag maar dit is eigenlijk van mijn kastje dat al een tijdje te volgen was op mijn autoflower indoorgarden <==[CLICK!]
    Ondertussen staan er 4 kinky cheese dames en 2 citrus dames : hier wat meer info over de dames hun genetica :
    Kinky cheese van eskobar : shiva x budha cheese Citrus kannabia : lemonade2000 x Rosetta Stone (f1)

Hoe ziet mijn setup eruit voor mensen die niet volgden :

Alle worteltjes van mijn dames vertoeven in coco en worden gevoed door a&b coco van canna, bloombastic en 1x weeks enzymen.
    Als zonnetje hebben ze een 600w gavita lamp boven zich hangen deze gevoed door een digistar esva
    Voor het klimaat optimaal te houden hebben we een 1500 m3 softbox als afzuig en een 1000 m3 rvk buisventilator als inblaas beiden worden ze gestuurd door een smscontroller met temperatuursensor

Dan neem ik jullie nu maar gelijk mee in mijn 1.20 m grote kastje, jullie kunnen er net in rechtstaan want het plafond zit op 2m hoog.

DSC03413.jpgWe beginnen met een overzichtje van het tentjeDSC03400.jpg
    Jullie zien dat de dames veel voeding lusten en ik dit niet kan bijhouden dankzij de 7 l potten waar deze 80 cm hoge dames instaan en doordat ik regenwater gebruik ipv kraanwater en dit toch wel het een en ander niet bevat waar onze dames toch van houden.

Je ziet duidelijk in de linker en rechter hoek van voor, een sativa dominante cheese staan.
    Aloewel je dit toch niet zo duidelijk ziet dus effe verderop in gaan.

De sativa dominante hybride aan de linkerkant De sativa dominante hybride aan de rechterkant
    DSC03403.jpg Lekkere toppen in de maak van een goede 35 cm lang heerlijk isdat ! DSC03408.jpg Deze dame maakt ook veel lekkere lange toppen aan
    Een close up van de citrus dame : De ganse citrus die lekker snel ontwikkeld
    DSC03402.jpg DSC03405.jpg

Dan nog een overzichtje van de leuke toppenzee als afsluiter.

DSC03409.jpg

Nog een kleine 2 weken en we beginnen met de pk13/14 zodat de buds lekker beginnen te zwellen, ondertussen zitten we wel met een ec van 1.9

Groetjes!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Re: Nik's indoor 12/12 garden

Die staan er mooi bij. Jah die dames lusten idd wel wat voeding. Nu al een ec van 1.9 :o
    En je zou zeggen dat ze nog meer lusten. Anyhow dit wordt zeker een ronde met hoge opbrengst.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nouuu nik mijn stoeltje is gezet
      en cheese is altijd lekker,maf he die kaaslucht,die had ik tenminste,ik denk zelf ook al een tijdje om een 12/12 te doen.Wat denk jij,hoe zal het ongeveer zijn het verschil met gewoon kweken,en dan bedoel ik de opbrengst!!
      Mooie Cola,s,en ze staan er mooi gezond bij.
      Topppiiieeee

Comment

Ja Thugz ze zien eruit alsof ze meer lusten maar dit is puur doordat ik regenwater in plaats van kraantjeswater gebruik en dus je cannabisvoeding is voorzien op kraantjeswater te gebruiken welke ook goede bouwstoffen voor je plantjes bevatten zoals magnesium , mangaan , sulfaat, natrium ...
        Dus ik begin toch te denken om kraanwater te gaan gebruiken... Op die lekkere en mooie opbrengst kunnen we hopen maare we zitten nog niet over de helft

Tuinbroek dat is je geest die effe een loopje met je neemt , heeft bij mij hetzelfde gedaan hoor !
        Ik las laatst van ganjax dacht ik, dat cheese helemaal niet van kaas komt maar door het feit dat de growers destijds na hun eerste joint van hun oogst weer allemaal ongeloofelijke lachkicks kregen en dit al lang niet meer hadden gehad en van daar de naam cheese
        Ik heb me wel mis uitgedrukt tuinbroek want ik heb ze niet direct op 12/12 gezet dit is gewoon mijn eerste verslag met niet autoflower zaden vandaar de naam 12/12 alle andere verslaggen van mij waren van autoflowers
        Ja we zijn aan het hopen op die mooie cola's maar daar zijn maar 2 dames geschikt voor en op die word het wel nog een week of 7 wachten

Comment

Hmmm dat zou dan het wat gelere bij mij ook kunnen verklaren gebruik namelijk ook enkel regenwater en vooral mijn buitenplantjes hebben daar wat last van maar bij de pp heb ik ool wat beginnende vergeling. Dacht altijd dat regenwater beter is dan kraanwater. Dus is dan eigenlijk niet zo.

Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nou zou toch zweren dat die super cheese naar kaas rook
            voor en na het oogsten,dat is dan mooi mindfucken van je hersens hahaha

Comment

Cheese heeft de naam gekregen omdat het naar oude kaas ruikt. Is ontstaan in Verenigd Koninkrijk waar ze het cheese beginnen noemen zijn omwille van de geur. Origineel is het een soort skunk want de Britten zijn zot van skunk.

Grtz.

Comment

Nou dan had ik toch gelijk het rook echt naar kaas.En daarvoor heet het cheese,dus niet dat ze het cheese hebben genoemd omdat ze zo moesten lachen.Alhoewel ze dat altijd zeggen als je moet lachen voor de camera.

Comment

Van wiet roken krijg je altijd glimlach op je gezicht(bij mij toch) dus iedere wiet zou dan cheese moeten noemen haha.

Comment

Ik schuif ook aan, genoten van het doorlezen van je AF verslag, succes!

Comment

Ze zien er geweldig uit Nik, ik kom erbij zitten!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Helloha!

Allereerst een fijne zondag gewenst en laat je niet kennen door da kut weerke!

Cheese heeft de naam gekregen omdat het naar oude kaas ruikt. Is ontstaan in Verenigd Koninkrijk waar ze het cheese beginnen noemen zijn omwille van de geur. Origineel is het een soort skunk want de Britten zijn zot van skunk.
                        Dat dacht ik ook altijd Shiva , maar vond het andere verhaal wel vetter en leuk om vast te stellen dat men mind tricks met me speelde en dat doet het ook
                        Ja de skunk is ook mijn favo strain maar die komt volgens mij toch lekker vanop onze bodem.

Ik krijg ook wel meestal er een van maare die heb ik anders ook !

@ Tuinbroek idd say cheese vandaar, maare we zullen het nooit met zekerheid kunnen zeggen...

Eeeej Schoenendoos leuk dat je aanschuift gezellig ! Ja autoflowers zijn volledig mijn ding daarommoet ik aan deze "gewone" dames wennen maar we doen ons best, doet deugt dat je autoflower kast wat vond, als je gigantisch autoflowers en een drieling wil zien moet je deze maar eens doornemen : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...9-Royal-kastje

Michevan wees welkom en hopelijk word het wat !

Geniet nog van jullie zondag !!!

Comment

De meeste voeding bevat geen calcium omdat men er van uit gaat dat het al in de grond en het kraanwater zit.
                          Als je regenwater gebruikt moet je hydro voeding gebruiken of een speciale zachtwater voeding als Osmosol 215R

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                          Hmmm dat zou dan het wat gelere bij mij ook kunnen verklaren gebruik namelijk ook enkel regenwater en vooral mijn buitenplantjes hebben daar wat last van maar bij de pp heb ik ool wat beginnende vergeling. Dacht altijd dat regenwater beter is dan kraanwater. Dus is dan eigenlijk niet zo.

Thugz
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Nik ik las dat jij ook de sms controller gebruikt,sinds ik hem heb kan ik mijn klimaat veel beter aansturen,tenminste dat doet de controller, ik heb hem altijd op 30 tot 40% draaien en word het warmer dan gaat hij dat zelf aanpassen.En zo gauw de temperatuur weer goed is gaat die vanzelf langzamer draaien.Ben jij ook zo tevreden?

Comment

Aan osmosol 215r had ik nog niet gedacht hjm, goed idee Thx!

Ja ik ben er zeer tevreden van Tuinbroek, zelfs in mijn schuurtje waar de temperatuur soms 34 graden bedraagt kan ik het via die controller mooi op temperatuur houden ook omdat ik nogal een overkill afzuiging heb maar het toestelletje doet zijn werk prima!

Comment

Bezig...
                              X