Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's indoor 12/12 garden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nik's indoor 12/12 garden

Ja thugz at heb je heel goed gezien, die dame heeft nog 1 top met rot die ik er express aanlaat ff expirementeren .
    Heb die gewoon laten zitten om te kijken of het rot verder uitbreid want nu kan ik de lv constant onder de 50 houden.
    De andere 5 toppen met rot die ik er heb moeten uitknippen had ik allemaal op 40 graden gesnel droogt en moet zeggen dat dit een strak plan was! Het rot heeft zich beperkt tot enkele plekjes tegen de stam dus echt grote verliezen heb ik er niet door geleden, ik hoop dat het bij jou ook zo is!

Of ze lekker zijn moet ik nog een kleine maand geduld voor hebben Tuinbroek van het effect ben ik wel tevreden, ik hou van het stoned gevoel van een lekkere skunk
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

He nik
      Mijn zaailingen doen het nou goed hoor en dat strekken is heel erg meegevallen,ik geef ze al wat w.stimulator.En dat gaat prima.Ben de tent al aan het spoelen.

Comment

Eindelijk de cheese en de citrus dame op pot kunnen doen & ze zijn veel belovend
        Ik moet zeggen dat vooral de citrus mijn ding is echt waznajamie gaat die binnen 3 weken zijn, de cheese ruikt als een gek.

Van de hoeveelheid was ik niet zo tevreden maar dan had ik maar niet mijn eigen kleine potten experimentje moeten doen... klote 7.2l potjes
        Maar goed dit heb ik mezelf nu ook bewezen, volgende run mogen ze weer op min 12l potten beide dames Levrende rond de 50g .
        Jammer van de 20 gram aan rot waar ik weinig mee ben... Vraag me juist af of ik er geen iceolator kan van maken...

DSC03538.jpg Hier zie je de lekkere citrus heerlijk zurige toppen zijn dit njamie njamie, kan haast niet wachten tot we 3 weken verder zijn... DSC03540.jpg
        DSC03543.jpg En hier de Zwaar walmende kinky cheese, ik moet zeggen dat de geur nu wel heel kinky is maar voor de uiteindelijke echte geur en smaak ga ik toch nog ff geduld moeten hebben DSC03542.jpg
        Ik hoop dat jullie van het weekend nog genieten, ik ga nog wat tussen de dames gaan zitten
        Attached Files

Comment

Mooie foto's van mooie toppen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

dat ziet er allemaal lekker uit idd
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Geniet ervan Nik! Dat zal wel lukken denk haha. Die rot zou ik gewoon weggooien, dat wil je niet op 1 of andere manier nog in je longen krijgen.

Volgende keer weer lekker grote potten, dus grote planten.

Comment

Thanks wietefras we proberen zo nu en dan eens een mooi plaatje te schieten.

Daarvoor moet ik nog enkele weken geduld hebben ik hou Van grote kont

Ik heb het bruikbare van de toppen met rot gehaald en de rest weg gegooid
                Idd de volgende dames gaan weer in 12l

Comment

Na 50 grammetjes te knippen van de kinky cheese heb ik deze wel verdient:

Dit gaat me smaken! Enjoy The weekend !

Comment

Geniet ervan Nik, ziet er wel een lekkere spliff uit!!
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Enjoy the weekend, zal wel lukken zo hehe. Schoon materiaal man.

Comment

Bezig...
                      X