Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

start met eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

start met eerste kweek

Korting op 420shop
    Ik heb deze zaadjes

Mijn vraag is ik heb een tent van 120x120x200 dus zou er 5 plantjes onderzetten met een 600 w phillips

Zou ik een.mix nemen of allemaal hetzelfde?

Dan kan de ontkieming beginnen dat isme eerste rapport dus ik zorg dat alles lekker gaat ik probeer zoveel mogelijk info en foto's te uploaden
    Attached Files

Re: start met eerste kweek

Auto's zou ik helemaal niet binnen zetten.
    Kost wel wat om vanaf begin tot eind het licht op 18/6 te houden.

Dan blijft die SSH over, die is niet auto toch ?
    Dan kan die na een week of 4 op 12/12.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja idd maar waarom mag autoflower niet binnen als ik hem op een 600w lamp zet hoeveel denkje dat ik krijg per plant ?

Grtzz

Comment

In ieder geval veel minder dan met normaal zaad! Ook kost het zeg 6 uur extra stroom per dag aangezien de autoflowers over het algemeen altijd op 18/6 moeten blijven staan.
        En natuurlijk kan er dus wel een autoflower onder de lamp, is maar net of je dat wilt met een 600 watt lamp er boven.
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Zou ik er 100 gr kunnen vanhalen gedroogd ?
          Is goed dat ik dat weet dan neem ik volgende keer geen.autoflowers mee

Comment

Is dit je eerste kweek? Ik zou er mooi fem zaden in zetten, dat autoflower is zonde van de stroom en je kan ook pech hebben dan haal je misxhien
            75 gram,en als ik er van uit ga dat het je eerste keer is dan word het nog moeilijk.

Comment

Tuinbroek het is een eer datje opme post reageer ik volg je momenteel met jouw kweekverslag maar euhm oke maar wat sugereren jullie dan met autoflowers voor binnen onder een andere lamp zetten ? Grtz

Comment

Onder 600W kun je -als alles goed gaat tijdens de kweek- best een halve kilo wiet oogsten.
                Alleen met 5 autoflowers zal dat niet meevallen omdat de meeste soortjes geen 100 gram per plant opleveren.

Met meer plantjes heb je minder gewicht per plant nodig. (dus ik zou er minstens 16 in zetten. 4x4 in 7L potjes)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat wist ik al dat alles kan

Maar ik zoek gewoon het beste zodat ik en het begin geen fouten maak als ik er 5 autoflowers onder zet zou ik dan winst maken ? Bedoel niet teveel betalen voor me electriciteit tot de gr dat ik oogst

Comment

Precies wat Q zegt, als je dan toch voor AF gaat dan zou ik er meer in de tent gooien, je hebt er de ruimte voor!

Comment

Hoeveel zou ik erdan inde tent moeten gooien ? Inde shop zijden ze me dat ik makkelijk 9 planten kan zetten maar zou ik er dan 9 direct zetten.of beginnen met lager aantal

Grtzzz

Comment

9 kan makkelijk!

Comment

Dus met 9 autoflowers op 1 lamp zou het gaan ?
                          Is goed dan start ik er mee dan ff enkele fotos plaatsten van setup.enzo ik ga dan ook ng achter ander tentje voor me andere plantjes ;D
                          Ik probeer een zo verzorgd mogelijk verslag op te stellen grtz guillaume

Comment

Bezig...
                          X