Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste zilver haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste zilver haze

Hey tuinbroek ja ze gaan best goed en met de warmte ben ik er al uit mijn afvoer wordt goeiend heet door die cooltubes en da warmt de ruimte in de kelder op maar na deze draai ga ik het een en ander aanpassen en kwa voeding gebruik ik twee componeten gebruik deze voeding pas twee draaitjes hier voor had ik drie componenten kon ik wa meer spelen maar dat was op menpito

Hoi johnnyhaze welkom het is de eerste x haze dus ja mocht je tips hebben altijd welkom verder ga ik mijn best doen om er iets moois van temake

Hier een foto van mijn voeding mijn schematje die zal ik moet aanpassen naar beneden toe denk ik omdat ik deze normaal gebruik voor nothern light
    IMAG0068.jpgIMAG0069.jpgIMAG0070.jpg

Comment

Dutchboy,

je lv moet wel lager nu je id bloei zit. Neem een tweede ventilator en zet t op de hoogte dat tussen de plant en licht is en laat t ventilator schuin tegen de lamp aan waaien. de afzuiger wat hogere stand zetten en inblaas ook en kijken je wat dan zal gebeuren. je lamp wat hoger zetten kan ook helpen.
      De planten zullen maar 20 tot 30cm bij groeien id eerste 2weeken vd bloei

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dutchboy,

Lv moet lager(deurje van je hok op een kiertje zetten. zet je lamp ietsje hoger. en vantilator hogerstand laten draaien.
      Neem anders een tweede ventilater dat schuin naar boven tegen de lamp aan waait.
      Af zuiger ook wat meer laten zuigen en inblaas ook en jetempr daalt.

Comment

Hey gladiator
        ik heb er al twee ventilatoren in hangen een onder bij de stammen en eentje zoals je al aan gaf mijn lamp hangt al op zijn hoogst dat is 1'60 op jet moment had voorheen nooit problemen pas sinds ik de cooltubes erop heb gezet , maar ik ga mijn ruimte aanpassen 20 cm verhogen en de tubes eraf maar ik deze draai zal ik het er mee moeten doen we gaan er toch iets moois van maken

Comment

Hi dutchboy,

ik wou eerst ook met cooltubes werken maar dat is minder opbrengst en een gedoe, lijkt mij.
          zoals je zij: gewoon er wat moois van maken en na de kweek wat aanpassen.
          t gaat lukken. en de weer veranderd nu ook rustig aan. allemaal voordeel

Comment

Hey dutch
            Als die cooltubes het probleem zijn dan hield ik ze weg,man wat zijn die planten al gegroeid,en eindelijk een hazeliefhebber dr bij.
            Heb jij ook een actieve inlaat,dat heb ik ook en een twin controller en bij mij is het maar een keer 32* geweest.
            Dus als je hem goed insteld en de sensor niet in een hotspot hangt dan moet dat willen.
            Ze zijn enorm gegroeid hoor.
            Mischien kan je je filter buiten het hok maken dat scheelt ook weer ruimte.
            Nou ik kom af en toe ff naar de haze loeren.
            Veel succes

Comment

Hey tuinbroek
              Je ik heb gewoon een actieve inlaat en ik werk nog oldschool met fan controler hahahha maar ik heb ergens nog een sms controller liggen maar heb dat nooit nodig gehad een half jaar geleden had ik 2 x 400 watt zonder cooltubes was mijn min 21 en max 28 was perfect heb daarna voor 2 x 600 gekozen en ben toen ook van menpito op zand gegaan en omdat de planten nu hoger kwamen te staan dacht ik slim te zijn met cooltubes maar ja niet zo een succes terwijl ik het ergens anders ook gemaakt heb en daar werkt het prima , maar ik zag dat jouw hazejes er bijna klaar voor zijn ze zien er goed uit mooi wit

Comment

zo we zijn weer een weekje verder hebben nu de tweede week 12/12 erop zitten ze gaan als een speer ik zal ze denk ik moeten gaan remmen anders ben ik bang dat ze door het dak een schieten ze zien er lekker gezoend uit de dames blad is mooi groen gaan straks weer eens lekker voeding maken voor ze hou de E.C waarde op 1.5 gebruik enkel A+B voeding en bloeistimulator
                IMAG0076.jpgIMAG0077.jpgIMAG0078.jpgIMAG0079.jpg

Comment

Hoi Dutch
                  Pure sativa he,je moet ze de beentjes maar breken,wie mooi wil wezen moet pijn lijden.
                  Ja die gaan superhard,denk dat je ze wel moet knakken.Er is op seedfinder kan je es kijken hoe groot ze gemiddeld worden.
                  Mooie slanke fingers typies een sativa dominante soort.
                  Je moet wel ingrijpen omdat het enorme planten worden,
                  Komt ook door de grote potten.
                  Nou ik ben ze aan het spoelen.
                  Hou ze groen.

Comment

Ik had de vierde plant al geknakt maar ik zou ze dus allemaal kunnen knakken ja goed gezien trouwens echt oog voor de haze soort ja voor mij de eerste maal

Comment

Ze kunnen ook wel wat misbruik verdragen hoor,en ik dief de onderste kleine topjes weg,die krijgen toch haast geen licht dus kan de grootste top die beter omzetten in th c en dus dikker worden.En ze hebben de ruimte met wortels.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Comment

Ja da dieven doe ik ook altijd je hebt er toch niks aan die kleine topjes

Comment

nog een paar foto,s in het licht
                          IMAG0081.jpgIMAG0082.jpgIMAG0083.jpg

Comment

het groeit lekker zo te zien succes verder ik blijf je volgen!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

IMAG0092.jpgIMAG0093.jpgIMAG0094.jpgIMAG0095.jpgIMAG0096.jpgIMAG0097.jpgIMAG0098.jpgIMAG0099.jpg
                              ik heb besloten om ze niet tegaan plukken normaal doe ik dit bij een n-light wel maar laat nu al het blad lekker zitten

ik zeg prettig weekend mannen
                              IMAG0100.jpg

Comment

Nu al pk13/14 meegeven?

Comment

Bezig...
                                X