Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste zilver haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste zilver haze

Waarvoor zijn die netjes en touwtjes.
    Ps ben nieuw hier

Mvg

Comment

@shiva
      ja ik ben da gewend zodra er knopjes op komen dit dan met n-light maar dit is de eerste keer haze heb de voeding nog niet gemaakt doe ik straks trouwens maar jij zou wachten met pk13/14

@blazeit
      ik maak een netje van touwtjes dit kun je ook gewoon kopen trouwens een kant enklaar netje dit doe ik om ze lekker uit elkaar te trekken kunt het lekker uitspreiden en als er straks grote zware toppen inkomen dient het als support zodat ze niet door gaan hangen

Comment

Zo dat zijn echte sativa,s appart he die dunne bladeren,ze zijn enorm gesrekt maar met wat knak werk ach zeg haze en ik zeg ja.Je bent denk ik te vroeg voor npk.Je moet ze eerst nog gewoon voeden je moet nog wel ff met silver haze.

En wat op de verpakking staat klopt lang niet altijd.
        Wel een mooi haze,en lekker!!!!!!!

Comment

Thx tuinbroek en zal op jullie aanraden de pk nog even weg laten

Comment

Dit zijn tenminste echte haze planten.
            Ze zien er goed uit Dutchboy!
            Je hebt ze als stek gehaald als ik het goed begrepen heb?

Succes deze ronde!

Comment

Ziet er allemaal leuk uit. Zo te lezen heb je het al aardig in de vingers met die NortherLight . Voor alsnog zien de Haze er goed uit. Ik ben ook een echte haze liefhebber, vind je high ervan heerlijk. Succes met je kweek, ik ga je volgen.

Comment

@ bosrand
                Welkom ja heb ze als stek gehaald bij iemand die zijn vak net zo serieus neemt als ons hahaha ik moet me nog steeds gaan verdiepen in het ontkiemen van zaden

@ dirkkkkuit
                Ja n-light daar ben ik mee begonnen dat plantje kan ik lezen en schrijven en mijn maatje was een tijdje geleden eens met haze begonnen maar kreeg niet het gewenste ressultaat dus ik moet dan altijd het tegendeel bewijzen

Comment

nu nog geen pk geven, dit hebben ze totaal nog niet nodig, en N langzaam afbouwen met haze

Comment

Zien er mooi uit hoor

Comment

Heb nog geen pk gebruikt johnny ik blijf met mijn voeding ook ietsje trug normaal met n-light bouw ik iedere week de voeding op mij was al vertelt dat ik met de voeding niet zo hoog moest gaan zitten

@ tuinbroek ja ze doen het goed moet alleen wat doen aan mijn lucht vochtigheid was 80% sinds ik die cooltubes erop heb zitten heb ik niks meer onder controle missien een vocht vreter bij zetten , ben wel benieuwd wat er afgaat komen normaal zit ik tussen de 800/1000 gr maatje had ook dezelfde gezet alleen een paar weken eerder als mijn had er krap 415 gr ben benieuwd of dat echt komt omdat het een haze soort is

Comment

Heb me even ingelezen in je topic.
                        silver Haze staat op mijn verlanglijstje voor volgend jaar, daarmee kom ik hier al eens piepen.
                        Succes

Comment

welkom Tune
                          ben benieuwd of je er wat van leert ook mijn eerst x haze

Comment

Bedankt. Elk verslag is leerzaam.

Comment

daar zijn we weer we zijn aan einde week 4
                              op zich niet veel problemen op mijn lucht vochtigheid na min 66% max 80% moet naar beneden ga er denk ik een vochtvreter bij zetten
                              temp is wel ok min 21.9 max 29.6 verder doen de dames het wel goed hoor blad is nog netjes groen hou de zelfde voedings waarde aan
                              als vorige week hier wat foto's
                              IMAG0116.jpgIMAG0096.jpgIMAG0117.jpgIMAG0118.jpgIMAG0119.jpgIMAG0120.jpg
                              heb wel het regelmatig moeten knakken ivm de hoogte
                              zo dit was het weer ik ga een lekker rokertje opsteken trouwens ik ga mijn nieuwe speeltjes uitproberen vandaag een vaporizer gekocht
                              de puffit ik zeg prettig weekend

Comment

Gvd niet happy zag tot mijn schrik dat ik last heb van spint nu moet ik ze gaan behandelen

Comment

Bezig...
                                X