Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste zilver haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste zilver haze

zo het is weer even geleden ja mijn topic is niet meer helemaal up 2 date ben de afgelopen weken vrij druk geweest
    week 9 is vrij soepel verlopen heb helaas geen foto's toppen werden echt mooi vol mijn blad begon weer te herstellen van het kalium tekort heb een vocht vreter geplaats lv was in week negen rond de 60% nog steeds hoog maar beter dan 80 % week tien is het zelfde verlopen als week negen vorige week heb ik ze op schoon water gezet ben ze gaan spoelen en afgelopen donderdag ben ik aan het knip karwei begonnen samen met mijn maatje hebben we er 6 uurtjes over gedaan ik had aan nat materiaal 3308 gr daar zal ongeveer 800 gr droog aan over blijven het viel mij niet tegen voor mijn eerste x haze foto's droog materiaal volgt even als de smoke test , gisteren heb ik mijn hokje flink aangepast ben 30 cm de hoogte in gegaan mijn haagte was 1,80 nu 2,10 heb de cooltubes verwijdert vondt het niks heb een multifan aangeschaft van het merk sms control gisteren avondt even een testje gedaan want dit is de eerste x dat ik 2x 600 watt zonder cooltubes aan heb staan max temp was 37 graden dus vandaag even een iets groter afzuiger halen dit was het weer voor vandaag wat het volgende project gaat worden weet ik nog niet misschien even een pauze gr dutchboy

Comment

zo na zes dagen drogen van de netjes gehaald resultaat 802 gr plus 20 gr aan gruis
      IMAG0299.jpgIMAG0300.jpg hij plakt goed vandaar even de handschoentjes moest nog ergens naar toe

IMAG0303.jpgIMAG0304.jpg hij ruikt echt heerlijk kan er niet uitblijven met mijn neus een heerlijke soort van frisse zoete geur hmm net eentje gedraait en smaakt heerlijk lekker zacht in de keel en na flinke drie flinke hijsjes kwam hij lekker binnen gewandeld
      moet zeggen bevalt mij prima : haze waar was je toch al die tijd

IMAG0302.jpg nu heb ik hier nog gruis nu wil ik een x proberen hier hasj van te maken nog nooit gedaan iemand tips

gegroet dutch

Comment

Yooo

Lekker hoor 800gr en dat van 5 plantjes. Benieuwd hoe ver ik kom met 4 stuks.

Is het alleen niet een beetje kort gedroogd?

Rookze, geniet er van!

Grtz!

Comment

Hey buttonbasher

Ja het viel mij niet tegen kwa opbrengst
          Tja en het drogen er zijn er veel die alles met plant en al drogen ja dan duurt het net even wat langer ik knip de toppen los ivm gebrek aan ruimte dus dan gaat het wat sneller meestal een dag og zes / zeven ze zijn dan nog niet supper droog mijn maat droogt ze zover dat ik ze niet eens vast durf te pakken omdat ik bang ben dat het afbreekt ik hou er meer van als ze tegen het randje aanzitten dat ie nog net ietsje veert als je heb in duwd en dan rijpt hij verder af in die wekpotten maar dat is voor iedereen verschillend he

Comment

Oke duidelijk

Comment

Hey gaat goed he.
              Leuk om te zien die haze ,ik heb nou biohaze ontdekt die rook ik niet een keer op.
              Ga zo door enkk reserveer een virtuele blow

Comment

Hey tuin
                leuk ff wa van je te horen ben niet helemaal scherp meer net een halve op haha maar was zeker niet ontevreden de volgende wordt ook weer haze denk amnees
                Maar wat moet ik me bij die biohaze voor stellen

Comment

He dutch
                  Nou gewoon enorme highs,en een heerlijk zachte smaak.
                  Ben weer terug,heb 1 auto staan die alleen gespoeld hoeft te worden.
                  Ga deze zomer maar buiten kweken.
                  Gr tuin

Comment

Bezig...
                  X