Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje onder de lamp, bubble, candy & pineapple kush!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste kweekje onder de lamp, bubble, candy & pineapple kush!

Korting op 420shop
    temp-lv.jpgpineapple kush 3.jpgPicMonkey Collage1.jpgPicMonkey Collage2.jpgPicMonkey Collage3.jpgPicMonkey Collage4.jpgthegirls2.jpg

Re: eerste kweekje onder de lamp, bubble, candy & pineapple kush!

Welkom Angie07
    Leuk gedaan om te laten zien hoe ze gegroeid zijn.
    Ik wens je veel kweekplezier binnen.

Comment

ga voor 600wat lamp als je kan of 2 400w lampen je krijg da terug betaald in opbrengst (maar een voorstel )

Comment

Maar het kost ook een pak stroom meer,begrijp het niet verkeerd want ik kweek zelf ook met 600 watt.Maar we zijn allemaal hobby kwekers en de opbrengst is bij mij ondergeschikt,ik ga liever voor de smaak,en is de opbrengst veel, dan is dat een extra.
        Maar het worden grote planten volgens mij,want ruimte genoeg om te groeien.

Comment

Kleine update hier!
          De dames stellen het goed, sinds enkele dagen hebben ze een nieuw 'vriendinnetje' bij in de tent!
          Cadeautje van een vriendin, eigenlijk hebben we geruild want ze wou heel graag eens proeven van de Cream Mandarine autoflower die ik deze zomer in de tuin had staan, sounds like a fair deal!
          Geen flauw idee welk soortje het is tot nu toe, ze zag er wel vrij zielig uit... Maarrr op de foto zie je het resultaat na 3 dagen, happy plantje!
          De bloei heeft z'n intrede al gedaan, alsook bij m'n Candy Kush, er hangt al een heel subtiel lekker geurtje in de tent... mmm!

Groentsels uit de GreenRoom!

PicMonkey Collage7.jpgPicMonkey Collage1.jpg

Comment

Dat ziet er niet verkeerd uit, volgende keer foto's maken als de lamp net uit is of bijna aan gaat.
            Foto's zonder hps licht geven een beter en mooier beeld van je planten.

Succes!

Comment

vanwaar komen die gaten in je bladeren op foto 2?
              ook zien het plantje zelf er ook niet echt gezond uit moet ik zeggen eens de lamp er te dicht op gehad?
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
              X