Zo het word weer de hoogste tijd dat we weer beginnen aan een nieuwe ronde.
naar een zeer teleurstellende ronde van vorige keer die k vroegtijdig heb moeten stoppen.
had eigenlijk de zin er helemaal af om weer te beginnen maar het begon weer te kriebelen.
lang zitten twijfelen of k er stekken in zou zetten of toch weer zaad aangezien de stekken niet top waren toch weer zaad
dus ik door mijn verzameling zaad aan het zoeken en daar kwan ik de Sugar punch weer tegen.
ooit gekweekt en echt een top wietje aan overgehouden dus de keus was snel gemaakt.
de zaden eergisteren in de watten gelegd vandaag zag k overal een erg mooi worteltje zitten.
de zaden worden straks in de kleine 0.7 liter potjes geplant en dan snel voorgroeien in de dp90
de opstelling
darkroom 1.20 x 120
gavita pro 600 watt
davin schakelkast 2 x 600 watt
sms.com hybriede controller
softbox 1000 kub afzuiger
1000 kub can light filter
softbox 700 kub inlaat
temp meter
9 x 18 liter potten
light mix van plagron
clip fan
ec meter
ph meter
voeding
canna rhizotonic
cannazym
canna terra vega
canna terra flores
canna pk13/14
canna boost
ph - groei/bloei
als de dames boven zijn komen de fotos eraan
gr medi
naar een zeer teleurstellende ronde van vorige keer die k vroegtijdig heb moeten stoppen.
had eigenlijk de zin er helemaal af om weer te beginnen maar het begon weer te kriebelen.
lang zitten twijfelen of k er stekken in zou zetten of toch weer zaad aangezien de stekken niet top waren toch weer zaad
dus ik door mijn verzameling zaad aan het zoeken en daar kwan ik de Sugar punch weer tegen.
ooit gekweekt en echt een top wietje aan overgehouden dus de keus was snel gemaakt.
de zaden eergisteren in de watten gelegd vandaag zag k overal een erg mooi worteltje zitten.
de zaden worden straks in de kleine 0.7 liter potjes geplant en dan snel voorgroeien in de dp90
de opstelling
darkroom 1.20 x 120
gavita pro 600 watt
davin schakelkast 2 x 600 watt
sms.com hybriede controller
softbox 1000 kub afzuiger
1000 kub can light filter
softbox 700 kub inlaat
temp meter
9 x 18 liter potten
light mix van plagron
clip fan