Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

Hee tuinbroek trouwe volger
    Jahoor er zit een circulatiepomp in het vat die draait zo een 600l per uur dus dat sit zeker goed. Ik vindt blumat de ideale oplossing voor het water geven, bij een scrogg.

Ja is zeker een lekker veld vol mooie toppen.

Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Yo maatje, denk ook dat het een stikstoftekort is. Omdat je ph ondertussen goed geregeld is, kan je dit al uitsluiten dat ze geen voedingstoffen zou kunnen opnemen. Het is wel zo als je idd minder groei geeft dat ze op een bepaald moment rapper kunnen vergelen.
      Maar er staan al mooie toppen op, en om een mooie uitbundige bloei te hebben heeft de plant minder stikstof nodig. Je gaat dan zien dat ze onderaan de bladeren leegtrekken naar boven toe. Van buiten naar binnen geel worden. Je plant krijgt met bloeivoeding minder stikstof toegediend, waardoor je wat blad zal verliezen maar uiteindelijk stabiliseert dat wel tot een bepaald punt tot ze terug genoeg heeft en dan loopt ze terug op haar effen.
      Moest ze te snel vergelen door een enorm stikstoftekort kan je overdenken om extra stikstof apart mee te geven of ff terug wat groeivoeding. Ik zou er niet veel aan doen en goed uitkijken hoe het loopt. Een bloeiende plant met minder blad is goed voor de luchtcirculatie en de toppen krijgen dan door de mindere bladeren meer licht. En toppen die meer in het licht groeien, worden groter dan die in de schaduw. Zo bekijk ik het. Zelf heb ik ook altijd zo een vergeelmoment eens ze week of 3, 4, 5 weken in bloei staan, dan krijgen ze alleen bloeivoeding en weet je dat dit moment er eens komt. Wil je langer groene bladeren overal op de plant zonder stikstoftekort , langer groeivoeding meegeven. Stikstof dient voor bladopbouw, niet voor topopbouw.

Grtz en hopelijk heb je er wat aan

Comment

yoo maatje,

ja oke men vermoedens zijn dus bevestigd. thx man.
        ik zal het even aankijken hoe een vaart het loopt maar zoals je zegt als het echt heel rap gaat, zal ik wel wat groeivoeding terug meegeven.

thx.

thugz

Comment

Hey makker! Wat een mooie kleuren hebben je planten/buds. Je plant ziet er echt erg gezond uit, hopelijk heb je voedingsprobleem snel achter de rug. Succes ermee nog! keep up the green work
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Comment

hee kerel thx. ja het is een stikstof tekortje. ik zou wat groeivoeding kunnen geven maar ga dat niet doen denk ik. tenzij er iemand met een goede reden komt om het wel te doen.

even vooral voormezelf
            13/11
            royal caramel bloei dag 33
            ook even jullie input de royal caramel zit dus een aantal dagen voor op bloei zo een kleine 7 dagen. nu wil ik de rayal wel gaan spoelen als ze op 40 bloeidagen zit.
            het plantje zit volledig achteraan in de tent hoe zouden jullie dit doen? werk met een blumat systeem dus als ik in mijn vat enkel water zou steken krijgen alle plantjes enkel water. zeggen jullie mss inneens alle plantjes dan al beginnen spoelen of zou dit nog te vroeg zijn voor de amnee en candy kush want zij zitten dan op 35 dagen bloei op het moent dat ik zou willen beginnen met de royal. kan mss wel met de hand bijvoeden maar dat is ook een hele klus als je met zo een netje zit.

dus graag jullie mening

candy kush bloeidag 28
            K1 amnee bloeidag 28

thugz

Comment

Comment

Ja het is nog te vroeg om ze allemaal al te spoelen,ze gaan juist aandikken,die amnees moet toch langer dan 5week bloeien?En de candy ook toch,gewoon een gieter met een stuk slang thugs,kom op ff rekke en strekke!!!!!!!
                Gr tuin

Comment

Hee vrienden, vraagje tussendoor hoor :p. Hoe geven jullie water met zo'n scrog? Want je kan toch amper bij de potten zo? Dat zou ik graag weten voor als ik zelf ga scroggen. thnx

Comment

Hey weedfan
                    Pagina 7 staat blumatsysteem haha Zo geeft thugs water met voeding van no mercy (bio) greetzzzz gizmo

Comment

hi everybody,

@shiva ketama, ja is idd wel beuj mja alst niet anders kan dan zal het zo moeten. ook heb ik gisteren eens naar de trichome gekeken bij de royal ik denk dat ik ook wel wat langer zal voeden wil zeker eerst alle trichome`s milky hebben voor ik begin met spoelen momenteel is 20% milky dus we wachten nog even met spoelen.

@tuinbroek ja idd die amnee moet well nog even net als de candy die zullen idd nog zeker 5w nodig hebben alst niet langer is. is een goede tip een slang aan de gieter heb ik zelf nog niet aan gedacht

@weedfan, jah eens even teruglezen he daar staat alles mooi uitgelegd.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                      zo gaan we weer een updatetje plasseren
                      de vergeling is wel degelijk erger geworden maar toch besloten om het zijn gang te laten gaan. zoals shiva al zij bekijk ik het op die mannier dat andere toppen nu beter licht zullen krijgen eens de blaadjes leeggezogen zijn. hier even een foto van de toestand. mochten jullie nu toch denken aan iets anders dan een stikstoftekort hoor ik het graag.
                      overzicht (2).jpg

verder zijn de toppen nu wel mooi aan het aandikken vooral de ene plant amnee heeft echt al mooie toppen.
                      heel jammer dat ik hier geen zaadjes meer van heb, dus K1 je hoort me binnekort nog wel eens als dat goed is.
                      ook de typische amnee geur is hier goed te bekennen, wat ook niet altijd zo is bij andere grotere breeders.

de royal caramel is ook heel mooi aan het aandikken haar geef ik nog een week of 3 a 4 denk ik dan mag ze om.

candy kush ja zij zitten met de vergeelde bladeren, maar ook zij beginnen mooi aan te dikken wel heb ik zo een vermoeden dat het fluff toppen zullen zijn al kan er nog veel veranderen natuurlijk. meen toch wat foxtailen gezien te hebben bij de candy.
                      wat ik wel raar vindt want temp staat mooi op een 23 a 25 graden met licht aan.

goed genoeg gezeverd hier de foto`s

Royal Caramel
                      klok 12/12 dag 52
                      voorbloei 7 dagen
                      bloei dag 35

Royal caramel plant.jpg
                      plant

Royal caramel buds (4).jpgRoyal caramel buds (1).jpgRoyal caramel buds (2).jpgRoyal caramel buds (3).jpg
                      budshots

Candy kush
                      klok 12/12 dag 52
                      voorbloei 11 dagen
                      bloei dag 30

Candy kush plant.jpg
                      planten 3 stuks

Candy kush buds (3).jpgCandy kush buds (2).jpgCandy kush buds (1).jpg
                      Budshots

K1 amnee
                      klok 12/12 dag 52
                      voorbloei 11 dagen
                      bloeidag 30
                      K1 amnee plant (1).jpgK1 amnee plant (2).jpg
                      plant 1 plant 2

K1 Amnee buds (2).jpgK1 Amnee buds (5).jpgK1 Amnee buds (6).jpgK1 Amnee buds (3).jpgK1 Amnee buds (4).jpg
                      budshots plant 2

K1 Amnee buds (7).jpgK1 Amnee buds (8).jpgK1 Amnee buds (1).jpg
                      budshots plant 1

overzicht
                      overzicht (1).jpgoverzicht (3).jpg

dat was het weer,
                      tot laters,
                      thugz

Comment

Hoi Thugs
                        Ja foto 14 tot en met 19 laten wat foxtailen zien maar als ze nog zo lang moeten kunnen ze nog flink dikker worden.

Wel mooie duidelijke foto,s,heb je een andere camera?Affijn in de foto,s ben je ook stukken vooruit.Mooie duidelijke foto,s,nou nog de geur erbij en t plaatje compleet.Affijn ik steek een lekkere amnees op en dan slaap ik ook zo.
                        Begint knap koud te worden in dit kuthuis.
                        Dus maar vroeg onder de wol.
                        He ga dr voor he,ik hoop voor jou op een lekkere oogst.
                        Ik heb nog ff goed de foto,s bekeken,maar zie niet waar de gele blaadjes licht wegnemen van de andere planten.
                        Wat zeggen de scrog pro,s daarover dan?Nou anyway een mooie scrog en uiterst leerzaam!!!!!
                        Groetjes
                        Tuin
                        Last edited by tuinbroek; 15 November 2014, 22:04.

Comment

Heb je onlangs ph nog gecheckt van je voedingsvat of die niet te hoog opgelopen is?

Comment

yup chek elke dag zit meestal tussen de 6 en 6.5

Comment

En de ec hoe hoog zit die?

Comment

Die meet ik niet echt. Maar kan zeker niet hoog zitten zit niet echt veel voeding in mijn vat. Als die te hoog zou gezeten hebben had ik dit al veel eerder gemerkt want nu bezig met een beetje afbouw van voeding.

Comment

Bezig...
                                X