Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee
Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee
Zat er idd wel wat aan te komen, die overvoeding. Je plantjes waren voorheen namelijk zo donkergroen.
Volgende keer meteen ingrijpen zodra je gele bladpuntjes ontdekt bij de bovenste bladeren.
thx michevan, jah de amnee`s moeten nog het langst en dat is ong nog een week 5. de royal mag er binnen een week of 2 aan geloven
@cookaap; ja de bladeren waren idd heel donkergroen ochja we hebben er weer wat uit geleerd en dat is het voornaamste.
en idd volgende keer sneller ingrijpen.
De toppen zijn er al goed uit! Ik heb ook nu last van gele bladeren nog niet zo veel als jou. Maar bij de volgende ververs beurt maar wat minder voeding geven.
jah de toppen zien er idd al goed uit zullen wel mooie dikke toppen bij zijn, vooral bij de amnee zijn er een paar mooie bij. die zullen een half liter flesje wel halen.
enja de bladeren is weinig nog aan te doen bij mij. momenteel voeding enorm geminderd om dan binnen een weekje mss 2 te beginnen met spoelen bij alle planten voor een week of3
hee thugz ,
da is hier nog al en toppen veld geworden nice mate.
dit verdien je wel na de probleempjes die je had met de contest .
en leuk dat de candy kush zo en ruimte heeft gevuld zullen schoon toppen af komen .
de amnees moet precies nog wel wat langer he ?, wel mooie dubbelbloei die amnee.
en die blaadjes zien er precies uit als en verkeerde ph waarde en daar door stikstof blokade denk ik ... misschien vandaar dat ze die puntjes vertoonde en dan ineens en blokade ?
zal alle sinds zoals je al zei toch nie lang meer duren en dan zijn ze nog wa beter gespoeld.
thugz mate kvindet echt en schoon neetje vol kga het nog maar ies zeggen gheheh en , nog veel succes met de laatste loodjes he !!
hee steundje,
merci makker. ja en het zijn uitijndelijk dezelfde batch zaden van de cndy kush die ik nu ook gebruik. dus zal wss gewoon reg zaad geweest zijn ipv fem. want nu doen die candy`s het wel goed. alleen dat ze verdomd hard aan het foxtailen zijn en het is niet te warm in min tent....
ph zit nog steeds goed, ik controleer dagelijks zit meestal tussen de 6.3 en 6.8 wat denk ik wel goed is.
jah de royals moeten nog max 2w, de candy nog een week of 3 a 4 en de amnee moet nog zeker 5 a 6 weken. volgens K1 de breeder zouden ze rond 10 weken klaar zijn die amnee.
phangnhaone,
merci makker ze zien er idd lekker uit. hopen dat ze zo ook zullen zijn.
thugz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
owjah steund,
nog even over pech met de contest.
deze zomer heeft me wel een goede contest gegeven met de buitenkweek.
heb bij de buitenkweekcontest van spliff de 3de plaats gehaald.
daarom 60e aan zaad mogen kiezen.
deze zijn geworden
White Whidow
en
Snow White
1 van deze soortjes zal te zien op mijn volgend kweekje.
en zal metteen ook de laaste worden want nadien zijn we alweer bijna zomer en gaan we dan buiten wat leuks doen
Eepz maatje, tis gelijk nog wat vergeeld buiten de laatste keer dat ik ze gezien heb. Ochja het kwaad is geschied dus volgende maal beter.
Ik probeer altijd mijn ec zo laag mogelijk te houden van het voedingswater door de blumats. Ik bouw dat geleidelijk op naar verloop van tijd.
Het is ook zo dat als je voeding meegeeft met je blumats de ec wat lager te houden omdat de plantjes altijd gevoed worden. Soms hebben ze alleen behoefte aan water zonder voeding dus als je voeding meegeeft met de blumats kan dit soms teveel zijn.
En ook verschillende soorten en pheno's hebben verschillende behoeften, dus kan wel tricky zijn om met blumats te voeden. De voedingsoplossing in je vat kan je een lage ec aanhouden dat voor ieder plantje wel acceptabel is en degene die meer lusten apart bijvoeden met een hogere ec.
Bij mij is de truc te beginnen met sterk voorbemeste aarde. Bij cannabis is deze achter 6 weken ofzo al op. In het begin geef ik gewoon leidingwater mee aan ec 0.7
Vanaf dat ik zie dat de onderste bladeren leeggezogen worden begin ik de ec op te drijven. Dan gaat die naar 1.0, dan naar 1.3 dan 1.6...
Probeer nog braaf te zijn tot aan kerst en er ligt mss een ec-meter in de vorm van een pakje onder de kerstboom
Oorspronkelijk geplaatst door Shiva KetamaView Post
Eepz maatje, tis gelijk nog wat vergeeld buiten de laatste keer dat ik ze gezien heb. Ochja het kwaad is geschied dus volgende maal beter.
Ik probeer altijd mijn ec zo laag mogelijk te houden van het voedingswater door de blumats. Ik bouw dat geleidelijk op naar verloop van tijd.
Het is ook zo dat als je voeding meegeeft met je blumats de ec wat lager te houden omdat de plantjes altijd gevoed worden. Soms hebben ze alleen behoefte aan water zonder voeding dus als je voeding meegeeft met de blumats kan dit soms teveel zijn.
En ook verschillende soorten en pheno's hebben verschillende behoeften, dus kan wel tricky zijn om met blumats te voeden. De voedingsoplossing in je vat kan je een lage ec aanhouden dat voor ieder plantje wel acceptabel is en degene die meer lusten apart bijvoeden met een hogere ec.
Bij mij is de truc te beginnen met sterk voorbemeste aarde. Bij cannabis is deze achter 6 weken ofzo al op. In het begin geef ik gewoon leidingwater mee aan ec 0.7
Vanaf dat ik zie dat de onderste bladeren leeggezogen worden begin ik de ec op te drijven. Dan gaat die naar 1.0, dan naar 1.3 dan 1.6...
Probeer nog braaf te zijn tot aan kerst en er ligt mss een ec-meter in de vorm van een pakje onder de kerstboom
Grtz.
yeet maotje,
ja ze zijn idd verder vergeeld buiten de laaste keer. en zoals je zegt het kwaad is al geschiet en volgende keer beter
thx voor de tip met betrekking tot het voeden via blumat. ja heb het je overlaast ook nog gezegd dat ik niet rap meer verschillende soortjes zal zetten.
ik begin meestal ook met sterk voorbemeste aarde (batmix) maar denk dat ik de volgende keer eens voor een growmix ga ofzo.
want is nu wel al de 2de x dat ik problemen met de batmix.
ja dat zou moooi zijn die ec meter onder de boom, maar vrees ervoor
hee maat , ja dat zou wel eens kunnen zou het eigenlijk zelf niet weten .
maar alle sinds nice daje er zo en schoon dame van hebt nu he.
en is het niet op die plaats wat warmer ? heb hier in men tent 8 verschillende tempratuur spots toen ik dat temp probleem had .
en persoonlijk vind foxtails nog wel schoon maar compacte dikke toppen is natuurlijk fijner .
en over je ph bedoelde ik eigenlijk het zelfde als Q al eens vernoemde .
dat je substraat misschien hoger is dan het water bij men 1ste kweekje had ik precies het zelfde enkel kan ik je niet verder helpen hoe dat is gekomen ...
als nog zoals je al tege shiva hier boven zei volgende keer beter en tis elke keer beter en beter en beter zo tezien.
en dat van je buiten kweekje had ik eens gelezen denk ik proficiat met je prijs en plaats en oogstje he maat .
lekker soortjes trouwes ghehe , en dat komt wel in orde met die volgende kweek he !
[QUOTE=Shiva Ketama;494811
Vanaf dat ik zie dat de onderste bladeren leeggezogen worden begin ik de ec op te drijven. Dan gaat die naar 1.0, dan naar 1.3 dan 1.6..
[/QUOTE]
thugz als jij batmix gebruikt hoef je toch alleen water te geven en niets te meten gewoon water de eerste 6 weken eventueel wat powerroots en vanaf 3de week groei sugar royal hiervan volstaat de halve aanbevolen dosis de gehele kweek.
Ook als je de voeding erbij doet hoef je niets te meten.
De bloeivoeding 3/4 dosis en begin met 1/2 en greensensation beginnen met de 1/2 dosis alleen week 5 en 6 de gehele dosis en daarna weer 3/4 dosis.
Vind wel dat indica`s het beter op batmix doen dan sativa`s.
Qua smaak is er trouwens ook niets beters heb nu 4 soorten grond gehad waaronder opgewaardeerde grond maar Batje is het lekkerst.
Comment