Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

Thugz, ik heb een gavita evsa en gebruik een HPI van phillips! In het begin tegen een probleem opgestoten, de lamp starte niet op of veel later!
    Vanalles geprobeerd, (was soms een week goed) maar het begon terug, draadjes gewisseld aan de lampkap op aanraden van iemand op het forum die net hetzelfde had, en probleem was opgelost!! Dus ik kan je wel een phillips hpi aanraden, werkt perfect

Comment

Zo bedankt allen voor de hulp betreft de HPI lamp. Heb er mij ene weeste halen dus vanaf nu groeien we met de hpi ipv met de hps. Heb de hpi lamp er dan ook nog gelijk ingehangen.

Zo dan gaan we nu verder met de update. De plantjes candy kush en royal caramel hebben geleden aan een water teveel nog altijd trouwens heb zu nu sinds Gisteren geen water meer gegeven. Ook hen ik er de tensiometer weer ingezet en die gaf ook 0 aan...

Eens de aarde wat opgedroogd is gebeurt het wateren met blumats heb ze er vandaag ook ingestoken.

De amnee's groeien mooi en komen ook bijna aan het net dus deze week kunnen we ook die beginnen binden en dan zal het snel gaan om op 12/12 te gaan draaien.

Zo dan nu de foto's

Candy Kush

1

2

3

Royal caramel

Amnee K1

1

2

3

4

Overzicht

Nog wat foto's van de blumat, klimaat, tensiometer

Zo dat was het weer.
      tot laters.
      thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Wauw ik ga een hoop leren hier heb deze techniek nog mooit gezien hoe hoog heb je het gaas boven de planten gehangen en blijft het op die hoogte ik vindt het prachtig om te zien ben beniewd naar het eindresultaat

Comment

Het net hangt ongeveer 20cm boven de plantjes. Ja dat is wel de bedoeling dat het net blijft hangen op deze hoogte.

De bedoeling van deze techniek is om op det einde zo goed als alleen maar toppen te zien. Wil graag deze kweek eens 0,5gr/w draaien dat is dan 200gram droog dat ik zou moeten halen. Hopelijk lukt dit, met de techniek is het mogelijk hangt maar vanaf hoe de kweek looot.

Thugz

Comment

Komt goed thugs,gewoon rustig je netje volmaken en dan knallen.

Comment

Je hebt een 400 w lamp toch
              In theorie is 400 g droog dan het maximale 300 moet haalbaar zijn

Ik vindt deze techniek gewoon mooi om te zien ik zelf laat mijn planten zo hoog mogelijk worden terwijl heel veel juist de plant weer laag probeert te houden ik praat nu even met mijn ervaring over nothern licht of pp deze soorten hou ik bijna 3 weken op 18/6 op die manier worden ze groot en breedt haalde ik met 2x400 een droog resultaat van 630/680/640 nu op 2 x 600w eerste x 825 dit wel met cooltubes mijn doel nu is om de 1000 tehalen maar zal nu niet gaan lukken omdat ik voor het eerst haze kweek en deze plant eerst moet leren kennen maar na deze draai ga ik het wel proberen nieuw topicje moet alleen nog even na gaan denken welke soort denk pp

Comment

Ja ik weet het maar mijn top tot nu toe is nog maar 135gr geweest. Dus ik zou al blij zijn moestnik eens de 200 halen alles wat meer is, is dan mooi meegenomen.
                De tijd zal het zeggen.

Thugz

Comment

Komt wel goed ga je volgen

Comment

Die gaan wel goed Thugz, lekker door doen!
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Thx jack, we doen ons best

Comment

hee thugz mate .

ben wat later maar ik zet men bankske ier neer heb men rolplatje bij en spring hier aventoe es binnen eh man .
                        lekker soortjes nice daje ook terug da candykush ga proberen ,veel succes ermee.
                        zienr al schoon uit aant netje de caramel ook trouwes echt weer schoon bezig !
                        amnees die zijnr ook bijna dus nog efe en kan je ook met beginnen buigen en kunstjes tonen ghihi.

bij mij is er en tegen vallertje geweest maar dat lees je wel eens , mate hou je goed en keep the good workz up he .

Groete Steundjee

Comment

Hee steundje

Ja heb het gelezen en had er ook ook op reageerd mja bericht weg wegens de problemen van deze middag.

Ja het gaat goed. Ja enkel zit ik nu met een probleem. Mijn bladeren van de candy kush en caramel hangen allen slapjes. Het is geen water tekort of teveel. Nu zit ik te denken dat het een zuurstofprobleem zou kunnen zijn. Maar dit kan ik enkel oplossen door te verpotten denk ik..
                          Dus morgen maar de plantjes weer losmaken en verpotten en dan weer vastzetten.

Wordt een heel werkje.

Thugz

Comment

ooh ja meerdere hun reacties zijn weg wel kut maarja .
                            uhu heb eens gekeken en ik had precies het zelfde met de pineapple chunks en wat bleek ik gaf wel teweinig water...
                            ik zou toch eens proberen voor je je hele kunst werk los maakt mate.
                            en eventueel langs onder bewatern ofso alsdat mogelijk is ofja juist je zit met die bluemat soryy.
                            of je substraat kan wat tedicht op elkaar zitten door teveel zwartveen ipv witveen ofso ik noem maar wat voor dat je jou kunst werk moet losmaken he maat

Comment

Mss eerst proberen wat meer gaten te boren van onder.
                              Ja het probleem is ze hangen nu al 3 dagen slap en groeien doen ze momenteel ook niet echt meer. Ook zijn ze wat vergeelt.
                              Heb ook al probeert om de aarde zo wat meer losser te woelen maar dat heeft ook niet geholpen.
                              [emoji30] [emoji30]

Comment

wel opletten met de gaatjes boren he zullen nu wel al wortels zitten als het goed is maar da weet je wel .
                                maar verder zou ik het niet weten zou tochs proberen wat meer tewateren helpt dat niet effe minder en dan is het echt wel verpotten of zitje substraat ghele gans vast...
                                maar komt wel in orde mate , ik kruip nu in mene nest ze steunie is reten dicht .
                                hou je goe he ,

Groeten Steundjee

Comment

Bezig...
                                X