Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee
Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee
Heellooow everybody,
Vandaag een korte update.
netje is weer wat voller gekomen de groei is er ook nog niet uit. Aan de ene kant van het net is het druk daar kan ik niet meer opbinden zonder ze over wat anders te binden dus nu wat begonnen met knakken en hopen dat de groei er daar snel uitgaat.
Ook hebben we sinds vandaag bij de candy kush en k1 amnee echte bloei.
hier wat foto's
Royal caramel
Klok 12/12 dag 23
voorbloei 7 dagen
Echte bloei 6 dagen
Candy kush
Klok 12/12 dag 23
Voorbloei 11 dagen
Echte bloei dag 1
K1 amnee
Klok 12/12 dag 23
Voorbloei 11 dagen
Bloei dag 1
Nog wat overzicht foto's
Zo dat was het voor vandaag dit weekend een uitgebreider update.
Ja vanaf de eerste haartjes tot aan de pruikjes is voorbloei
@K1 ja gaat idd de goede kant op. Ja die 2 lege plekjes waren de mannetjes.
@michevan ja gaat mooi hoor hier. Het aftellen kan beginnen.
Zo vandaag nog eens een update.
De groei is wat aan het minderen vooral bij de candy kush. Ja de amnee die gaat nog wel even doorgroeien denk ik. Het gat dat ik had is al goed verkleint.
Er is ook al een goede thc productie bezig eigenlijk vanaf bloeidag 1 was er al wat sneeuw te zien. Als het zo verder gaat zal het weer een sticky weedje worden.
Genoeg verteld hier de foto's
Royal caramel
Klok 12/12 dag 26
voorbloei 7 dagen
bloei dag 9
Candy kush
Klok 12/12 dag 26
voorbloei 11d
bloei 4d
Kan ze niet meer per plant tonen want daar is geen overzicht meer over
K1 amnee
klok 12/12 dag 26
voorbloei 11d
bloei dag 4
Gaat lekker man! Houden zo. Zal veld vol toppen zijn!
Is wel leuk om volgen, onze kweekjes lopen ongeveer gelijk op in bloei...
Hoe groot is jou net trouwens?
Grtz Jack
Het net is een 1,2m op 1,2m mss zelf iets groter aangezien ze wat gebogen staat. Laat ons hopen dat we het goed kunnen houden tot einde. Enja idd zoals je zegt lopen ze idd goed gelijk op.
Thugs
Ze doen het goed he thugs je bent inspiratie voor mij.Heb altijd wel geweten dat je het voor elkaar zou krijgen.Wat vol geworden he.
Kon het niet laten,heb goede wiet gevonden in een dorp.Illusion amnees we lachen steeds en vreet kicks echt wiet voor depressie.
Ga zo door he!!!!! Veel toppen en echte slanke vinger bladeren.
Mijn lievelings plant.
Ga je stalken hoor!!!!!!!
En laat mn hond speuren waar die lekkere wiet is.
Ga zo door
Tuinbroek/pik
Staat toch super bij man.!! Jij hebt echte toppen, bij mij zijn de toppen toch wat kleiner helaas, zal wel door de bescheiden hps van 150 watt zijn. Je bent mooi in de rondte gegaan . Gaat zo lekker door, dat wordt wel wat moois hoor bij jou.
@ tuinpik, ja het is idd wat vol geworden hehe, ben blij dat ik een inspiratie ben voor je. Ga men best doen dit zo te houden en hoppelijk worden het dikke toppen de tijd zal het zeggen.
@ mzz, ja goed gaat het wel is enkel ook wat te vol om goed te zijn mja je kan niet alles hebben he. Ja bij mij is het een 400w ook he en staat momenteel zelfsngeboost naar 440. Ja heb idd het netje rond gescrogt had ze wel graag nog volledig vol gekregen maar ben tevreden zal wel een mooi aantal grammetjes opleveren als het zo doorgaat.
Comment