Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

gaat nog steeds goed hier , ivm de k1 amnee dat zit normaal max rond de 10

maar we zullen zien wat de tijd zal uitwijzen

groetjes en doe zo verder
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hi everybody,

welkom allen hierbij nog eens een kleine update vooral budshots dan.
      bij de amnee komt er nu ook een pheno verschil naar boven de ene heeft dikke grote toppen de andere zijn kleiner en langwerpig.

ook bij de candy kush zitten we met de pheno die langwerpige buds aanmaakt.
      en bij de caramel zijn het ook weer dikkere knotsen.

ook heb ik de voedingshoeveelheid weer wat verminderd deze week kreeg ik wat verbande puntjes nadat ik dit weekend over gegaan was naar de volle dosis maar deze is iets wat teveel

zo nu wat foto's

Budshots K1 Amnee

5-11 (18).jpg5-11 (1).jpg5-11 (19).jpg5-11 (20).jpg5-11 (21).jpg5-11 (22).jpg5-11 (23).jpg
      5-11 (24).jpg5-11 (2).jpg5-11 (25).jpg

Budshots Royal Caramel
      5-11 (29).jpg5-11 (30).jpg5-11 (28).jpg

Budshots Candy Kush

5-11 (27).jpg5-11 (31).jpg5-11 (32).jpg5-11 (26).jpg

laters thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Erg mooie budshots thugz! Gelukkig heb je nu foto's genomen in het donker. Dan zie je veel meer.
        Gelukkig heb je ook die verbrande bladpuntjes ontdekt.

Comment

Yo maatje, ziet er hier veelbelovend uit. Ziet er naar uit dat je een mooie opbrengst zal hebben. Begin hier ook al te watertanden...

Grtz en doe zo voort.

Comment

die langwerpige die hebben het meeste weg van de moeder dei zullen wss ook wel iets meer frosti worden dan de iets vollere buds !!
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Zoooo man, het gaat echt super bij jouw, het lijkt nu al of het gesneeuwd heeft. Nou ik durf nu echt geen foto's meer te maken van mijn kweekje, die bij zijn echt kleine topjes man. Ik neem echt nooit meer 150watt lamp.
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Ziet er goed uit!!

Comment

hee thugz ,

da gaat hier lekker he man .
                  echt al en lekker schoon toppen veld me goe laagske sneeuw he.
                  word bijna steund als ik er naar kijk .
                  en vind da persoonlijk echt nog wel nice zo beetje vershil van pheno's hebben dan heb je ze beide eens geproeft en gekweekt
                  .

hou je goed he mate !

Groeten Steundje

Comment

Heel mooi hoor thugs,en hele mooie foto,s.
                    Als ik jou een cijfer moet geven krijg je al een 8 voor je vasthoudendheid.

Nou en je plantjes vertellen een heel mooi verhaal,ze hebben bruine puntjes,so what je bent er nu op tijd bij en geeft wat minder voeding.

Ik kan maar een ding zeggen,en dat is.
                    WAT BEN JIJ GEGROEID JONG ALS KWEKER!!!!!!
                    vandaar dat ik het met vette letters schrijf.
                    Je plantjes staan er prachtig bij.
                    Tuin.

Comment

Erg mooie budshots thugz! Gelukkig heb je nu foto's genomen in het donker. Dan zie je veel meer.
                      Gelukkig heb je ook die verbrande bladpuntjes ontdekt.
                      thx mate, ja probeer toch altijd wat foto's te nemen in het donker maar dat lukt ook niet altijd .
                      idd gelukkig die brandpuntjes ontdekt inspecteer dan ook regelmatig de plantjes zonder lamp dan zie je toch zoveel meer.

Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                      Yo maatje, ziet er hier veelbelovend uit. Ziet er naar uit dat je een mooie opbrengst zal hebben. Begin hier ook al te watertanden...

Grtz en doe zo voort.
                      thx mate, ziet er idd naar uit dat het goede opbrengst kweekje zal worden. maar we zijn er nog niet

die langwerpige die hebben het meeste weg van de moeder dei zullen wss ook wel iets meer frosti worden dan de iets vollere buds !!
                      hee K1, ik heb toch het idee (nu op het moment) dat de vollere buds toch meer frosti zijn dan de langwerpige maar kan mss nog veranderen.

Zoooo man, het gaat echt super bij jouw, het lijkt nu al of het gesneeuwd heeft. Nou ik durf nu echt geen foto's meer te maken van mijn kweekje, die bij zijn echt kleine topjes man. Ik neem echt nooit meer 150watt lamp.
                      thx kerel, ja is idd een mooi sneeuwtapijtje op die toppen. tuurlijk moet je nog foto's maken zo zien mss ook andere wat het voor verschil geeft 150w en 400w.
                      dat je nooit meer een 150w neemt daar geef ik je gelijk in

Ziet er goed uit!!
                      thx kerel.

hee thugz ,

da gaat hier lekker he man .
                      echt al en lekker schoon toppen veld me goe laagske sneeuw he.
                      word bijna steund als ik er naar kijk .
                      en vind da persoonlijk echt nog wel nice zo beetje vershil van pheno's hebben dan heb je ze beide eens geproeft en gekweekt
                      .

hou je goed he mate !

Groeten Steundje
                      hee steundje, ja merci makker.
                      is idd al een mooi toppenveld die goed besneeuwd is. hehe ik zordt steund van de geur als ik men tentje opentrek wohoho wat een geur .
                      is idd wel leuk zo verschillende pheno`s heb je eens wat anders maar toch dezelfde soort

hou je ook goed en tot laters

Heel mooi hoor thugs,en hele mooie foto,s.
                      Als ik jou een cijfer moet geven krijg je al een 8 voor je vasthoudendheid.

Nou en je plantjes vertellen een heel mooi verhaal,ze hebben bruine puntjes,so what je bent er nu op tijd bij en geeft wat minder voeding.

Ik kan maar een ding zeggen,en dat is.
                      WAT BEN JIJ GEGROEID JONG ALS KWEKER!!!!!!
                      vandaar dat ik het met vette letters schrijf.
                      Je plantjes staan er prachtig bij.
                      Tuin.
                      en tuintje, merci makker.
                      ja gegroeid ben ik zeker in het kweken van.
                      en dank je voor het cijfer dat je me gegeven hebt opgeven doen we nooit he
                      al zeg ik het zelf vindt de plantjes er zelf ook mooi bij staan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zo beste medegrowers,

dan gaan we nu weer verder met een update.
                      deze week heb ik opgemerkt dat de plantjes voor de Candy kush begint te vergelen van buiten naar binnen toe.
                      ik kan maar 1 oorzaak bedenken en dat is een stikstof tekortje, ze hebben wel weinig groeivoeding gekregen aangezien ik met batmix zit als medium.
                      kunnen jullie dit bevestigen of denken jullie aan een ander oorzaak?
                      hier even een foto.
                      Candy Kush bloeidag 25 (14).jpg
                      ze krijgen water via een blumatsysteempje zit in van voeding sweet jane 2, gauno extract en bloom van No Mercy. 3/4 dosis van wat op de fles staat.

verder gaat alles naar behoren, de plantjes drinken zeer goed een vat van 16l krijgen ze op 4 dagen dit met hun 6 plantjes.
                      ook is de geur adembenemend als ik mijn tentje open rits. al die verschillende soortjes hun geur te samen .

ook ben ik deze week overgeschakeld naar sweet jane 2 op bloeidag 21 voor de amnee en candy kush en op bloeidag 27 voor de royal caramel.

zo genoeg verteld nu de foto's

K1 amnee
                      klok 12/12 dag 47
                      voorbloei 11 dagen
                      bloei dag 25

K1 Amnee (2).jpgK1 Amnee (1).jpg
                      plant 1 plant 2

Budshots
                      K1 Amnee bloeidag 25 (5).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (4).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (1).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (8).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (9).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (3).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (6).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (7).jpgK1 Amnee bloeidag 25 (2).jpg

Candy Kush
                      klok 12/12 dag 47
                      voorbloei 11 dagen
                      bloei dag 25

Candy Kush bloeidag 25 (14).jpgCandy Kush.jpg

Budshots
                      Candy Kush bloeidag 25 (8).jpgCandy Kush bloeidag 25 (9).jpgCandy Kush bloeidag 25 (10).jpgCandy Kush bloeidag 25 (11).jpgCandy Kush bloeidag 25 (1).jpgCandy Kush bloeidag 25 (6).jpgCandy Kush bloeidag 25 (7).jpgCandy Kush bloeidag 25 (13).jpgCandy Kush bloeidag 25 (12).jpgCandy Kush bloeidag 25 (15).jpgCandy Kush bloeidag 25 (16).jpg

na wat reacties zal ik mijn verslag afwerken met de royal caramel kan niet meer foto's plaatsen daarmee.

thugz
                      Attached Files

Comment

Ziet der fucking lekker uit daar en ook lekker volle bak Ik schuif ook weer aan Even vraagje zijn dat bleumat wat je er in hebt zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gizmo 30 View Post
                          Ziet der fucking lekker uit daar en ook lekker volle bak Ik schuif ook weer aan Even vraagje zijn dat bleumat wat je er in hebt zitten

he gizmo welkom plaats zat.

ja zijn idd blumat die ik heb zitten.

zo de laaste foto's

Royal Caramel
                          klok 12/12 dag 47
                          voorbloei 7 dagen
                          bloei dag 31

Royal caramel bloeidag 31 (4).jpg

Budshots
                          Royal caramel bloeidag 31 (1).jpgRoyal caramel bloeidag 31 (5).jpgRoyal caramel bloeidag 31 (6).jpgRoyal caramel bloeidag 31 (7).jpgRoyal caramel bloeidag 31 (8).jpgRoyal caramel bloeidag 31 (9).jpg

overzicht foto`s
                          overzicht (1).jpgoverzicht (2).jpg

laters,
                          thugz

Comment

Das mooi blumat systeem,heb der veel over gelezen En wil ze zelf eigenlijk ook gaan proberen Maar als ik me niet vergis kan dat niet met bio voeding toch greetzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gizmo 30 View Post
                              Das mooi blumat systeem,heb der veel over gelezen En wil ze zelf eigenlijk ook gaan proberen Maar als ik me niet vergis kan dat niet met bio voeding toch greetzzz

met de biolijn van No Mercy gaat dat wel. staat ook beschreven op de verpakking.

thugz

Comment

Ja daar dacht ik ook aan maar de no mercy biovoeding is waarschijnlijk zeer goed opgelost.Is je watervat ook in bewging,ik bedoel dat er geen voedingstoffen naar de bodum zakken.Nou ben ik daar niet mee bekend hoor,maar mijn god wat een lekker veld vol toppen.Als het bij mij weer gaat gebeuren wil ik ook als eerste een lekkere scrog doen.
                                Keep it up.thugs
                                Gr tuin

Comment

Bezig...
                                X